معرفی و بررسی انواع هدست گیمینگ

ادمین ایرانیان کنسول چهارشنبه 29 دی 1400 - 06:42
معرفی و بررسی انواع هدست گیمینگ
برای ارائه ی بهترین بازی خود، به عنوان یک گیمر حرفه ای، یکی از لوازم مهم و مورد نیاز هر گیمری، هدست گیمینگ می باشد. هدست های گیمینگ در انواع و کیفیت های متنوع در بازار وجود دارند، که بسته به قیمت و کیفیت دستگاه ها، طیف وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی و بررسی انواع هدست گیمینگ

مقدمه

هیچ سیستم صوتی نمیتواند جای هدست گیمینگ را برای گیمر ها بگیرد. برای دقت و تمرکز بیشتر در محیط بازی استفاده از هدست گیمینگ، امری مهم است. تنوع هدست های گیمینگ به قدری زیاد است که انتخاب را دشوار می کند. برای انتخاب هدست گیمینگ مناسب، باید به کیفیت صدا، کیفیت میکروفون، ارگونومی دستگاه و نوع اتصال توجه کرد. گیمر ها برای کاربرد های متفاوتی از ارتباط با هم تیمی ها و استریم از میکروفون استفاده می کنند. هدست های حرفه ای با هدف ضبط و ارسال با کیفیت صدا و پخش صدای شفاف و با کیفیت تولید می شوند. با استفاده از سیستم گسترش صدا شما قابلیت این را دارید که جهت صدا را تشخیص دهید، تا بتوانید جهت تیر اندازی یا نزدیک شدن دشمن را متوجه شوید.

 

هدست گیمینگ TSCO TH 5154

هدست گیمینگ TSCO با قیمت مناسب و کیفیت ساخت قابل قبول، گزینه ی مناسبی برای گیمر های مبتدی می باشد. هدست گیمینگ TSCO دارای گوشی های نرم، در اطراف هدست ها می باشد، که باعث می شود در دراز مدت دچار گوش درد نشوید.

 هدست گیمینگ TSCO TH 5154

هدست گیمینگ RAPOO VH530

هدست گیمینگ RAPOO با نور پردازی RGB، زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده است. هدست حرفه ای RAPOO دارای کیفیت ساخت مناسب، کیفیت صدای خوب 7.1 کاناله فراگیر می باشد. هدست حرفه ای RAPOO با وزن سبک و ارگونومی خوب باعث می شود که ساعت ها آن را بدون خستگی بر روی گوش خود نگه دارید. هدست حرفه ای RAPOO از میکروفون قوی بهره می برد.

 هدست گیمینگ RAPOO VH530

هدست گیمینگ HYPERX Cloud Stringer

برند HYPERX به سبکی و راحتی هدست هایش معروف است. این هدست با وزن 250 گرم یکی از سبک ترین هدست های حرفه ای موجود است. گوشی های هدست قابلیت چرخش 90 درجه دارند، که بر روی گوش ها احساس راحتی بیشتر را به ارمغان بیاورد.

 هدست گیمینگ HYPERX Cloud Stringer

هدست گیمینگ HYPERX Cloud Alpha

هدست گیمینگ Alpha یکی از بهترین هدست های حرفه ای موجود، با بدنه خوش ساخت و تمام فلزی است که از صدای 2.1 کاناله با تولید بیس زیاد، برای احساس بیشتر شلیک های تفنگ، در بازی بهره می برد.

هدست گیمینگ HYPERX Cloud Alpha

 

هدست گیمینگ STEELLSERIES Arctis 1

باید هدست حرفه ای Arctis 1 را بهترین هدست میان رده در میان محصولات موجود دانست. هدست گیمینگ Arctis 1 با کیفیت ساخت بالا، صدای شفاف و با کیفیت، میکروفون با قابلیت حذف نویز و بالشتک های نرم می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

 هدست گیمینگ STEELLSERIES Arctis 1

هدست گیمینگ STEELLSERIES Arctis 5

مدل میان رده از برند مطرح STILL SERIES در واقع مدل پیشرفته تر هدست گیمینگ Arctis 1 محسوب می شود که علاوه بر طراحی خوب، از کیفیت ساخت عالی، ارگونومی مناسب و راحت و میکروفون ClearCast با قابلیت حذف نویز بهره می برد.

 هدست گیمینگ STEELLSERIES Arctis 5

هدست گیمینگ RAZER Black Shark V2 Pro

تفاوت هدست گیمینگ Black Shark Pro با مدل ساده، حذف سیم و استفاده از فناوری بی سیم است. Black Shark 2 Pro از فناوری Hyperspeed ریزر بهره می برد که صدای شفاف و بدون نویز را همانند
 نسخه ی با سیم تولید می کند.
هدست حرفه ای Black Shark V2 Pro دارای صدای فراگیر THX Spatial Audio است که با نصب نرم افزار مخصوص بر روی کامپیوتر، این قابلیت فعال می شود. باتری آن با یک بار شارژ تا 24 ساعت دوام می آورد.

 هدست گیمینگ RAZER Black Shark V2 Pro

 

هدست گیمینگ RAZER NARI Ultimate

هدست گیمینگ NARI، پا را فراتر گذاشته و علاوه بر صدا، میکروفون و طراحی فوق العاده، از دو موتور ویبره قدرتمند، ساخت شرکت Lofelt برخوردار است. با دریافت فرکانس صدای بازی و تبدیل آن به لرزش، حس حضور در فضای بازی را به وجود می آورد.

 هدست گیمینگ RAZER NARI Ultimate

هدست گیمینگ STEELLSERIES Arctis 7P/7X

هدست حرفه ای Arctis 7 بهترین هدست گیمینگ حال حاضر بازار است. این دو هدست بطور اختصاصی برای کنسول های بازی طراحی شده اند. هدست گیمینگ Arctis 7P برای SONY Playstation و هدست گیمینگ Arctis 7X برای Microsoft Xbox بطور تخصصی طراحی و ساخته شده است. این امر بدین معنا نیست که به کامپیوتر متصل نمی شوند. هدست حرفه ای گیمینگ Arctis 7 دارای ارگونومیک و فوق العاده سبک است، که به هنگام ساعت ها بازی، باعث خستگی و ناراحتی شما نمی شوند. هدست گیمینگ Arctis 7 دارای صدای فراگیر 360 درجه ی بی نهایت با کیفیت، میکروفون قوی با قابلیت حذف نویز و دانگل USB-C و دارای تبدیل USB-A می باشد، که تجربه ی هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

 هدست گیمینگ STEELLSERIES Arctis 7P/7X

هدست گیمینگ SONY Playstation Platinum

هدست گیمینگ Platinum بهترین هدست حرفه ای موجود برای کنسول Playstation تا به امروز است که با درایور های 5 میلی متری، صدایی شفاف و بلند 7.1 کاناله و فراگیر را تولید می کند. طراحی سبک و خوش ساخت با بالشتک های فوق العاده نرم به گونه ای طراحی شده است که بتوانید همراه هدست VR، از آن استفاده کنید.

 هدست گیمینگ SONY Playstation Platinum

هدست گیمینگ SONY Playstation Pulse 3D

کنسول PS5 از فناوری های صوتی فوق پیشرفته ای پشتیبانی می کند که مهمترین آن Tempest 3D، فناوری صدای سه بعدی محسوب می شود. هدست گیمینگ Pulse دارای طراحی مینیمال، همانند کنسول PS5، کیفیت ساخت عالی، ارگونومیک و بالشتک های فوق راحت می باشد.

 هدست گیمینگ SONY Playstation Pulse 3D

هدست گیمینگ Microsoft Xbox Wireless Headset

هدست حرفه ای جدید شرکت مایکروسافت، انحصاراً برای کنسول Xbox ساخته و طراحی شده است. به هنگام اتصال هدست گیمینگ به کنسول، در قسمت Accessories دنیایی از تنظیمات را در اختیار شما قرار می دهد تا آن را برای خود شخصی سازی کنید.

 هدست گیمینگ Microsoft Xbox Wireless Headset

جمع بندی

برخی از کاربران از هدفون استفاده می کنند و ترجیح می دهند که از میکروفون به صورت جداگانه استفاده کنند. هدفون ها معمولاً به صورت تخصصی، برای گوش دادن به موسیقی طراحی شده اند. ولی برای گوش دادن به صدای بازی ها هم میتوانند جزئیات را بگوش بازیکن برسانند. از سوی دیگر هدست های گیمینگ بصورت تخصصی برای بازی طراحی شده اند. از نکات مهم در انتخاب هدست بازی، نوع ارتباط بی سیم یا با سیم آن می باشد.  هدست های گیمینگ بی سیم به کاربر اجازه می دهد که راحت تر در تحرک باشد و امکان خرابی کمتری نسبت به نسخه های با سیم دارند. از طرف دیگر هدست های گیمینگ با سیم، قیمت مناسب تری دارند و در بازه قیمتی کمتر، امکانات بیشتری را ارائه می دهند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد