آشنایی با بازی chivalry 2

ادمین ایرانیان کنسول چهارشنبه 13 تیر 1403 - 07:37
آشنایی با بازی chivalry 2
بازی chivalry 2 یکی از بهترین بازی های معرفی شده در سال 2021 است که می خواهیم در ادامه این مطلب به معرفی و نقد و بررسی آن بپردازیم.

بازی chivalry 2 یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی های چند نفره است که قطعا شما را سورپرایز می کند. این بازی در سبک جنگ تن به تن ساخته شده است، با این حال صحنه های خونریزی بالایی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به مرور و بررسی این بازی و گیم پلی آن بپردازیم.

معرفی بازی chivalry 2

آیا شما هم دوست دارید به زمان های قدیم و جنگ های آن دوره بازگردید؟ آیا شما هم تمایل دارید تجربه کشتار دشمنان با شمشیر را بار دیگر تجربه کنید؟ یکی از سبک بازی های اول شخص خشونت آمیز که با صحنه های ناهنجار بسیاری همراه است، Chivalry یا چیوالری (همان شوالیه گری) نام دارد که می توان آن را برای سنین بالای 12-13 سال یا در مواردی که بسیار حساس هستید، بالای 18 سال توصیه کرد.

بازی chivalry 2 بنا به معرفی شرکت سازنده، یک اسلشر (نوعی سبک بازی یا فیلم) است که چند نفره بوده و در ساخت آن از جنگ های قرون وسطی الهام گرفته شده است. از جمله مشخصاتی که می توان راجع به این گیم بیان کرد می توان گفت:

  • بازی chivalry 2 در سال 2021 منتشر شده است و سبک بازی هک اند اسلش می باشد.

نکته: منظور از هک اند اسلش، بازی های ویدیویی رزمی هستند که با سلاح و به صورت مستقیم با دشمنان خود رودررو می شوید. از جمله مثال های معروف آن می توان به بازی خدای جنگ و نیز Devil May Cry اشاره نمود.

  • استودیو سازنده، Torn Banner نام دارد که نخستین بار در سال 2010 پایه گذاری شد.
  • بازی chivalry 2 اکنون برای پلتفرم های مختلفی اعم از ویندوز، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در دسترس می باشد.

توسعه و طراحی بازی در حدود 4 سال طول کشیده است. بازی توانسته امتیازات بالایی را از مجموعه های مختلف دریافت کنید. مثلا نمره IGN به آن 9 از 10 بود. همچنین وب سایت Metacritic، نمره 82 از 100 را در نسخه کامپیوتری به آن اعطا داده است. با توجه به چنین نمراتی می توان خرید بازی chivalry 2 را با ارزش دانست.

آشنایی با بازی chivalry 2

آشنایی با بازی chivalry 2

گیم پلی بازی

یکی از پرسش های متداول کاربران در بررسی بازی chivalry 2، گیم پلی آن است. این بازی از نهایت 64 بازیکن آنلاین همزمان پشتیبانی می کند. شما می توانید در سرورهای 64 و 40 نفره آن وارد شده و مشغول بازی شوید. بازیکن در 4 نقش زیر تعریف می شود که خود حالات مختلفی دارند. این نقش ها عبارتند از:

  • شوالیه (Knight): در این حالت شما می توانید در نقش یک آفیسر، نگهبان و مبارز بازی کنید. توجه نمایید که هرکدام از این نقش ها، حالات خاصی دارند. مثلا شما می توانید در حالت آفیسر، حمایت کننده، ستیزه جو و یا مبارز آزاد باشید. در نقش مبارز شما نقش تانک یا سپر را دارید.
  • پیاده نظام (Footman): در این حالت شما می توانید در نقش پولمن با سلاح های بلند، سرباز سواره (چابک با سلاح در یک دست) و یا مهندس میدانی در نقش حمایت کننده بازی کنید.
  • پیشتاز (Vanguard): در این حالت نیز 3 نقش تعریف شده اند. اولی کمین کننده و ستیزه جو است. دومی خرابکار با سلاح های بزرگ و سومی مهاجم با 2 سلاح می باشد.
  • تیرانداز (Archer): در این بخش هم شما می توانید در سه نقش بازی کنید. لانگ بومن، کمان صلیبی و رزمنده که همگی با کمان و تیر سر و کار دارند.

همانطور که مشاهده می نمایید، با تعریف نقش های مختلف، بازی chivalry 2 توانسته است سلیقه های گوناگونی را در سبک جنگ های قدیمی به خود جلب کند. همچنین گیم پلی بازی بسیار جذاب تر شده است.

زمانی که وارد بازی chivalry 2 می شوید، می توانید دوستان خود را اضافه کرده و منتظر آنلاین شدن آنها باشید. همچنین کاراکترهای مختلف بازی قابل شخصی سازی هستند. در این بازی می توانید چند مود مختلف را بازی کنید که عبارتند از:

  • Tenosian Invasion
  • 64 Player XMode
  • Standalone Servers: مخصوص زمانی است که می خواهید برای خودتان سرور ایجاد کرده و تمرین گروهی با یکدیگر داشته باشید.
  • Midsummer Brawl
  • Beginner Mode: در این حالت می توانید بازی تیمی را با تعداد نفرات محدود و بات ها انجام دهید. هدف، آماده کردن شما است که برای دستیابی به اهداف و مبارزه تمرین خواهید کرد.

آشنایی با بازی chivalry 2

آشنایی با بازی chivalry 2

نقد و بررسی بازی chivalry 2

بازی chivalry 2 به علت مولتی پلیر بودن آن به شدت جذاب است. با این حال امکان آن است که از بات ها برای تجربه بازی تک نفره نیز استفاده کنید. هرچند که نمی توان هیجان بازی آنلاین را در این سبک تجربه نمود.

شما می توانید در هنگام بازی حمله و نیز دفاع کنید و هر ضربه دشمن را خنثی نمایید که تجربه جنگ واقعی تری را ارائه می کند. یکی از نقاط ضعف یا نامناسب این بازی، صحنه های قطع شدن دست و اعضای بدن، خونریزی و کثیف شدن اسکرین صفحه است که می توانند اذیت کننده باشند.

بازی chivalry 2 2 زاویه دید دارد. نقش اول شخص برای تجربه Realتر بازی و نیز نقش سوم شخص برای افزایش عمق دید میدان جنگ. شما می توانید با انتخاب گزینه P میان آنها جابه جا شوید. همچنین استفاده از اسب و به کار گرفتن ابزارهای مختلف به عنوان سلاح که آزادی های بازی کردن را افزایش می دهند منجر به جذابیت آن می گردد.

 در کل می توان گفت یکبار دانلود بازی chivalry 2 می تواند ارزش تجربه کردن را داشته باشد.

بررسی بازی جوانمردی 2

بررسی بازی جوانمردی 2

پرسش های متداول

برخی از پرسش های متداول شما کاربران راجع به این گیم عبارتند از:

  • حداقل سیستم برای تجربه گیم پلی بازی chivalry 2 چیست؟

سیستم عامل ویندوز 10، حداقل پردازنده Intel i3-4370، 8 گیگابایت رم و نیز حداقل گرافیک GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 2 GB.

  • آخرین نسخه این بازی چیست؟

آخرین نسخه منتشر شده بازی chivalry 2 2.11 است. با این حال شما می توانید نسخه v1.0.45.0 آن را با حجم 26.6 گیگابایت دانلود کنید.

  • آیا بازی chivalry 2 از دسته نیز پشتیبانی می کند؟

بله، شما می توانید در نسخه ویندوز از دسته های Xbox 360 و Xbox One استفاده کنید. در نسخه های کنسول، از دسته های بومی استفاده کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد