راهنمای خرید هدست گیمینگ سونی

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 28 آذر 1401 - 14:51
راهنمای خرید هدست گیمینگ سونی
هدست گیمینگ سونی یک محصول تمام عیار است که صدای آن حسی واقع گرایانه و مثال زدنی را به لطف تکنولوژی صدای فراگیر برای کاربران به ارمغان می آورد.

هدست گیمینگ سونی که Pulse 3D  نام دارد یک هدست تمام عیار می باشد. همچنین این هدست یکی از جذاب‌ترین لوازم جانبی است که به همراه کنسول پلی استیشن ۵ برای طرفداران دنیای گیم عرضه شده است. کمپانی سونی در کنار کنسول پلی استیشن ۵ لوازم جانبی متفاوتی را عرضه کرده که یکی از ارزشمندترین آنها هدست گیمینگ سونی می باشد. هدست گیمینگ سونی به عنوان جدیدترین هدست ارائه شده توسط کمپانی سونی به عنوان یکی از مدرن ترین و باکیفیت ترین و در عین حال پیشرفته ترین هدست های گیمینگ در بازار به حساب می آید.

این هدست کیفیت صدای مناسبی داشته و در هنگام بازی جزئیات درون بازی را به بهترین شکل ممکن در اختیار گوش کاربر قرار می‌دهد. این هدست از صدای فراگیر کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز به خوبی پشتیبانی میکند. میکروفون به کار رفته در هدست گیمینگ سونی کیفیت مناسبی داشته ولی عالی نیست و ما فقط به آن نمره قبولی می دهیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی هدست گیمینگ سونی و همچنین امکانات هدست گیمینگ سونی به صورت کامل بپردازیم:

طراحی و ارگونومی هدست گیمینگ سونی

هدست گیمینگ سونی نیز مانند دیگر لوازم جانبی ارائه شده برای کنسول پلی استیشن ۵ از خط امضای طراحی این کنسول بهره می‌برد. این هدست به صورت ترکیب رنگ مشکی و سفید طراحی شده و تماماً حس و حال کنسول پلی استیشن ۵ را به کاربر القا می‌کند. این کنسول تنها در یک رنگ در بازار یافت می‌شود. گوشی های این هدفون به رنگ مشکی بوده و توسط یک نوار سفید رنگ به یکدیگر متصل شده‌اند. قسمت هدبند هدست گیمینگ سونی دارای تعلیق از نوع فنری بوده و بسیار منعطف و نرم است. این موضوع باعث می‌شود تا در هنگام قرارگیری بر روی سر کاربر، برای مدت ها و ساعت های طولانی هیچ ناراحتی و خستگی برای سر کاربر ایجاد نکند. گوشی‌های گیمینگ سونی از روکشی با چرم مصنوعی بهره می برند و نرمی بسیار مناسبی برای گوش کاربر ایجاد می کنند.

هدست گیمینگ سونی

بالشتک ها به گونه ای طراحی شده اند تا گوش افراد مختلف که دارای سایزهای مختلفی نیز هستند را به خوبی تحت پوشش قرار دهند. جنس متریال به کار رفته در این قسمت به گونه‌ای است که شما می‌توانید، برای ساعت‌های زیادی این هدست را بر روی گوش خود قرار داده و اصلا خسته نشوید. دکمه ها و پورت های به کار رفته بر روی هدست گیمینگ سونی در سمت چپ جایگذاری شده‌اند. از جمله دکمه های بکار رفته بر روی هدست گیمینگ سونی می توان به کلید خاموش و روشن کردن، دکمه پاور میکروفون، دکمه های تنظیم صدا و دکمه های سوئیچ صوتی در کنار درگاه شارژ usb و همچنین جک 3.5 میلیمتری AUX اشاره کرد. طراحان این هدست سعی کردند که این پورت‌ها را به گونه‌ای طراحی کنند که زیاد به چشم نیامده، ولی توسط انگشتان دستِ کاربر به راحتی قابل تشخیص باشند.

میکروفون هدست Pulse 3D

میکروفون به کار رفته بر روی هدست گیمینگ سونی از نوع بوم نیست که این موضوع یک نکته منفی برای این هدست تلقی می‌شود. نکته‌ای که باید بگوییم این است که اکثر هدست های گیمینگ و همچنین هدست نسل پیشین پلی استیشن از نوع بوم بوده است. با توجه به بررسی‌های انجام شده و صداهایی که از طریق میکروفون هدست گیمینگ سونی ضبط شده‌اند، صداها به گونه ای هستند که انگار از فاصله دور شنیده می‌شوند. این موضوع برای یک میکروفون عادی امری کاملا معمولی است، ولی با توجه به قیمت بالای هدست گیمینگ سونی ما انتظار بیشتری در این زمینه از آن داشتیم. البته این میکروفون به خوبی نیازهای شما را در حین انجام بازی های مختلف و صحبت با کاربران درون بازی آنلاین، برطرف می‌کند و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. البته شما به هیچ وجه نمی‌توانید، با این هدست یک ضبط صدای حرفه‌ای انجام دهید که البته باید بگوییم که این هدست برای این موضوع نیز ساخته نشده است.

هدست Pulse 3D

عملکرد صدای هدست گیمینگ سونی

هدست گیمینگ سونی یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای گوش دادن به انواع مختلف سبک‌های موسیقی است. این هدفون بیس بسیار کوبنده‌ای داشته و باعث می‌شود تا در بالاترین ولوم های صدا، شما اجزای مختلف موسیقی را با بالاترین کیفیت بشنوید. همچنین در صورتی که صدای هدست را پایین بیاورید بیس قطع نشده و به نرمی آن را حس میکنید. این هدست در بحث گیمینگ نیز قطعاً گزینه‌ای ایده‌آل است. چرا که در هنگام بازی تمامی صداهای درون بازی به بهترین شکل ممکن از هم تفکیک شده و به صورت واضح به گوش کاربر می‌رسد.

استفاده از تکنولوژی فراگیری که در کنسول بازی پلی استیشن ۵ وجود دارد این هدست صدا های درون بازی را بسیار عالی باهم مخلوط کرده و صداها به بهترین شکل ممکن حس و حالشان را القا می کنند. مثلاً اگر یک کاراکتر درون یک بازی، در فاصله دور و یا نزدیک اطراف شما قدم بزند شما به خوبی متوجه تغییر صدای پای او خواهید شد. بازی هایی که از تکنولوژی صدای فراگیر کنسول جدید کمپانی سونی بهره می گیرند، حس لذت بخش تری را با استفاده از هدست گیمینگ سونی برای کاربر ایجاد می‌کنند. زمانی که شما یک بازی ترسناک مانند Demon’s Souls را اجرا میکنید حس وحشت تمامی وجود شما را در بر می گیرد. چرا که صدای ناله ها و صحبت های دشمنان را در پشت سر، جلوی خود و یا اطراف خود حس کرده و کاملاً این حس به شما دست می دهد که درون محیط بازی در حال قدم زدن هستید.

عملکرد صدای هدست گیمینگ سونی

پشتیبانی هدست گیمینگ سونی از دستگاه های مختلف

هدست گیمینگ سونی بر روی کنسول پلی استیشن ۵ بهترین عملکرد را دارد. در عین حال شما می‌توانید این هدست را بر روی انواع مختلف رایانه‌های شخصی پلی استیشن ۴ و یا لپ تاپ های مختلف، مورد استفاده قرار دهید. همچنین به لطف وجود پورت 3.5 میلیمتری می‌توانید با استفاده از یک سیم این هدست را به گوشی خود متصل کرده و انواع مختلف بازی های موبایلی را با این هدست جذاب اجرا کنید.

شما عزیزان میتوانید برای خرید هدست گیمینگ سونی با بهترین کیفیت و به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه اینترنتی ما دیدن کرده و در کنار سایر لوازم جانبی کنسول پلی استیشن فایو این محصول جذاب را نیز خریداری کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد