همه آن چیزی که باید در مورد خرید دسته بازی ایکس باکس بدانید

ادمین ایرانیان کنسول سه شنبه 2 آذر 1400 - 16:05
همه آن چیزی که باید در مورد خرید دسته بازی ایکس باکس بدانید
ایکس باکس قطعا یکی از جذاب ترین کنسول های بازی در دنیا به شمار می رود و ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در خصوص خرید دسته بازی ایکس باکس با شما در میان بگذاریم.

همچنین به بررسی ساختار و ویژگی های این محصول به شمار می رود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید.

همه آن چیزی که باید در مورد خرید دسته بازی ایکس باکس بدانید

کنترلر یا دسته بازی در کنسول های خانگی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید آن اقدام کنید. خرید دسته بازی ایکس باکس برای مدل های مختلف این محصول در دسترس شما می باشد و می توان گفت که دسته های بازی ایکس باکس از سوی بسیاری از گیمر ها به عنوان حرفه ای ترین دسته های بازی معرفی شده است و شما می توانید این محصول را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. نباید از یاد برد که دسته بازی ایکس باکس در مدل های مختلفی برای سری های متفاوت در بازار عرضه می شود و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

در هنگام خرید دسته بازی ایکس باکس باید به یاد داشته باشید که خرید از فروشگاه های معتبر باعث می شود که محصولات اصلی را در دسترس داشته باشید که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در ادامه اطلاعاتی را در خصوص این محصول در اختیار شما قرار خواهیم داد که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

 دسته بازی ایکس باکس

با ویژگی های دسته بازی ایکس باکس بیشتر آشنا شوید

امروزه دسته های بازی ایکس باکس در مدل های متنوعی تولید شده است و شما می توانید این محصول را خریداری کنید. در واقع باید بدانید که محصولات جدید کنترلر ایکس باکس با قابلیت DLI در بازار عرضه می شود و همچنین بلوتوث مورد استفاده در این محصول از نوع Low Energy بوده و می توانید انتظار داشته باشید که طول عمر باتری های این دسته ها بسیار بالاتر باشد. همچنین باید گفت که این آپدیت برای دسته های بازی Xbox Adaptive و Wireless Controller Series 2 نیز ارائه شده است و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

یکی از مهم ترین معایبی که برای سیستم DLI می توان بیان کرد آن است که این کار باعث می شود تاخیر در ارسال دستور ها را در این دسته های بازی شاهد باشیم ولی امکان همگام سازی دسته های بازی با سایر دستگاه ها مانند پی سی و موبایل بسیار افزایش پیدا کرده است. با توجه به تمام ویژگی های بیان شده باید گفت که خرید دسته بازی ایکس باکس اصلی برای گیمرهایی که قصد دارند محصولات ایکس باکس را برای بازی کردن انتخاب کنند گزینه ای کاملا مناسب به شمار می رود و با هزینه ای بسیار مناسب در دسترس شما خواهد بود.

 دسته بازی ایکس باکس

اهمیت خرید دسته بازی ایکس باکس اصلی

یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص خرید دسته بازی ایکس باکس باید در نظر داشته باشید، تهیه محصولات اصلی است. متاسفانه امروزه در بازار محصولات فیک و غیر اصلی با کیفیت بسیار پایین در بازار عرضه شده است و شما می توانید این سری از محصولات را با قیمت های بسیار پایین تر مشاهده کنید. باید در نظر داشته باشید که این سری از محصولات به هیچ عنوان توصیه نمی شوند چرا که از لحاظ کارایی و کیفیت در سطح بسیار پایینی قرار داده می شوند و همچنین امکان کنترل کردن بازی بسیار کاهش پیدا می کند و همچنین این محصول عملکرد خود را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. از این روی در هنگام خرید دسته بازی ایکس باکس اصلی برای شما دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

در صورتی که قصد دارید در خصوص خرید این محصول اطلاعات بیشتری به دست بیاورید و نسبت به خرید دسته بازی ایکس باکس اصلی اقدام کنید می توانید از وب سایت اینترنتی فروش نسبت به تهیه این محصول اقدام کنید. نباید از یاد برد که محصولات اصلی با طول عمر بالاتر و همچنین عملکرد بهتر می توانند گزینه ای بسیار مطلوب برای شما به شمار روند.

همه آن چیزی که باید در مورد قیمت دسته بازی ایکس باکس اصلی بدانید

اگر برای شما خرید با قیمت مناسب دسته بازی ایکس باکس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، این قسمت از مقاله را حتما مطالعه کنید. ایکس باکس و مایکروسافت در ایران نمایندگی رسمی ندارند و از این روی وارد کننده های متفرقه نسبت به واردات دسته بازی ایکس باکس اقدام می کنند. این امر باعث می شود که بر خلاف بازارهای جهانی شاهد قیمت دسته بازی ایکس باکس متفاوت می باشد. از این روی باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید دسته بازی ایکس باکس اقدام کنید. در این خصوص بهتر است به فروشگاه عرضه اینترنتی محصول مراجعه کرده و محصول را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که دسته های بازی ایکس باکس اصلی به صورت حرفه ای در بازار عرضه می شوند و شما قادر خواهید بود که از آن ها در کنسول های خانگی ایکس باکس استفاده داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که هر محصول برای کنسول خاصی طراحی شده است و این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر قیمت ارز و قیمت جهانی محصول، مواردی همچون هزینه واردات، باربری و یا گمرک در قیمت دسته بازی ایکس باکس در کشور دارای تاثیر می باشند.

 

نتیجه گیری

دسته بازی را می توان به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزاتی دانست که در بسیاری از کنسول ها دارای اهمیت می باشد و در کنسول های ایکس باکس نیز دسته های مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید دسته بازی ایکس باکس امروزه از طریق سایت فروش اینترنتی امکان پذیر شده است و شما قادر خواهید بود به بهترین محصولات با قیمتی بسیار مناسب دسترسی داشته باشید. در صورتی که سوالی در این حوزه داشته باشید و می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص خرید دسته بازی ایکس باکس به دست بیاورید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. نباید از یاد برد که مدل های متنوعی از انواع ایکس باکس در بازار عرضه شده اند و خریداران می توانند این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری و استفاده کنند. در صورتی که سوالی در خصوص خرید دسته بازی ایکس باکس داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعات لازم را در خصوص خرید این دسته بازی در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد