راهنمای خرید کنسول بازی و اطلاعات فنی

ادمین ایرانیان کنسول چهارشنبه 21 مهر 1400 - 14:13
راهنمای خرید کنسول بازی و اطلاعات فنی

بازار خرید و فروش کنسول های بازی به شدت داغ و رقابتی دنبال می شود. با توجه به کمبود بازار در ارائه به موقع و تعداد زیاد کنسول ها، مرجعی منحصر به فرد که بتواند تمامی کنسول ها را در انبار خود داشته باشد ضروری می باشد. برای خرید کنسول بازی این مقاله را مطالعه کنید

راهنمای خرید کنسول بازی و اطلاعات فنی

دنیای دیجیتال پیرامون

وقتی درباره بازی های رایانه ای صحبت می کنیم، بالطبع پلی استیشن و ایکس باکس، ذهن را درگیر می کنند. در دوره ای که دیگر هیچ شرکت و کنسولی توانایی رقابت و عرض اندام در قلمرو سونی و مایکروسافت را ندارند، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس سلطان بلامنازع دنیای بازی های دیجیتال هستند. خرید کنسول بازی یکی از دغدغه های خریداران است چرا که ضمانت و اعتبار و همچنین داشتن فنی کاران قابل اعتماد پیرامون خدمت پس از فروش، از نکات کلیدی خریداران این محصولات است.

مشخصات کنسول پلی استیشن 5

شاید درنظر داشته باشید که، در حال حاضر و با توجه به پاندمی کرونا، و درگیری دنیا با این ویروس مرگبار، عرضه بر تقاضا با مشکل مواجه شده و شاهد کاهش موجودی کنسول ها در بازار هستیم. طبق شایعات روند توسعه کنسول ها تا سال 2022 دچار این مشکل خواهد بود اما با توجه به همین موضوع ما مفتخریم اعلام کنیم که توانایی عرضه کنسول ها با توجه به نیاز و تقاضای مشتری خود را داریم.

پلی استیشن 5 درحالی معرفی شد که با وزن 4.5 کیلوگرم و ابعاد دقیقا ۳۹۰ میلی‌متر، عرض آن ۲۶۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۰۴ میلی‌متر به عنوان بزرگترین و سنگین ترین کنسول تاریخ شناخته شده که البته به لطف قدرت های سخت افزاری و پردازشی آن، این حجم و اندازه کاملا قابل قبول است. پلی استیشن 5 به لطف پردازنده قدرتمند 8 هسته ای Zen با قابلیت شخصی سازی، رم 16 گیگابایتی، قدرت انتقال 10 ترافلاپسی، رزولوشن تصویر 4K و صدای سه بعدی و SSD داخلی پرسرعت توانسته جای خود را در دل هواداران باز کند و رکورد فروش یک کنسول بازی در بازه زمانی انتشار را بشکند. قیمت خرید کنسول بازی به لطف بازار رقابتی که بین سونی و مایکروسافت شکل گرفته به منصفانه ترین حالت ممکن دنبال می شود.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵ فعلا در مدلی با رنگ غالب سفید معرفی شده است.طراحی رابط کاربری سیستم عامل پلی استیشن همانند گذشته فوق العاده است کار با آن بسیار راحت بوده و لذت تجربه را بالا می برد. این مدل دارای 3 درگاه یو اس بی می باشد که در جاهای مختلفی برای دردسترس بودن راحت تر کاربر تعبیه شده است. همچنین درگاه USB-C نیز به همراه ورودی های HDMI و LAN هم در انتهای دستگاه قرار گرفته اند. مدل درایو دار و دیجیتال از لحاظ ظاهری و سخت افزاری مانند دیگر هستن و تنها تفاوت آنها به دیسک خور بودن آن ها خلاصه می شود که نسخه دیجیتال فاقد درگاه ورودی دیسک می باشد و تمامی بازی ها به صورت دیجیتالی و قابل دانلود تهیه می شود

 

قطعه جانبی جدید برای خرید کنسول بازی محبوب، دوربین playstation 5 است که HD Camera شناخته می شود و با بهره گیری از دو چشمی 1080p، لوازمی بسیار مورد نیاز برای streamer به محسوب می شود. سونی از هدست های نسل جدید خود با نام Pulse 3D پرده برداشت. در کنار تمام ویژگی هایی که این هدست ارائه می کند، قابلیت صدای 3D نیز از مهمترین خصوصیات این محصول به شمار می رود که به گفته سونی تاثیرگذاری این قابلیت بر روی تجربه و لذت بردن از کلیت بازی بی نظیر است. Pulse 3D دارای میکروفونی است که از نویز کنسلینگ پشتیبانی می کند تا جلوگیری از ایجاد نویز و صدای اضافی اطراف، شما را به صورت حرفه ای غرق در بازی کند.

کنترلر ریموت Media Remote که برای ایجاد دسترسی و محتوای تصویری و صوتی به کار می رود شامل میکروفون درونی هم می شود که جهت ارائه دستور های صوتی بکار می رود و پایه شارژ برای دسته های پی اس 5 نیز از سایر لوازم جانبی آن می باشد که با خرید کنسول بازی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

سونی همیشه با طرح های ساده اما جذاب، بدنه ی پلی استیشن های نسل گذشته را طراحی می کرد اما اینبار با پلی استیشن 5 مسیر جدیدی را در پیش گرفته که با ظاهری بسیار شکیل و موجه تر، تمامی توجهات را به خود معطوف کرده و تحسین جامعه جهانی کسب کرده است و شاید این طراحی ها و خصوصیاتی که سونی به آن افزوده، خرید کنسول بازی را بین بردم ضروری تر می کند.

نسل جدید پلی استیشن پنج طرحی به مانند ساندویچ دارد که دارای دو بدنه جدا شونده و با قابلیت شخصی سازی سلیقه ای می باشد طراحی شده و شیارهایی بر روی آن ها تعبیه شده تا فن های قدرتمند و بزرگ آن بتوانند به راحتی به منظور خنک کردن سیستم فعالیت خود را انجام دهند.

پلی استیشن در دو مدل درایودار و دیجیتالی معرفی و عرضه شده که تفاوت این دو مدل تنها به خروجی دیسک آن دو خلاصه می شود و شامل تغییرات سخت افزاری خاصی نمی شود.

شما قادرید که پلی استیشن خود را در دو حالت افقی و عمودی قرار داده که برخلاف گذشته مجبور به تهیه اقلام جانبی برای این اقدام نیستید.

سونی قدرت تصمیم گیری درباره ظاهر، شخصی سازی و نوع قرارگیری کنسول های خود را در نسل جدید به خریداران سپرده است. پلی استیشن 5 اولین کنسول سونی است که بدون توجه به نحوه قرار دادن آن به پایه احتیاج دارد، بنابراین پایه آن در جعبه به همراه سایر متعلقات موجود است.

اتصال پایه در جهت افقی آسان است.

Playstation 5 با دسته جدید DualSense منتشر می شود شامل ارتقاء های جذابی می باشد که در تاریخ پلی استیشن بی سابقه است.

همانند کنسول اصلی، رنگ بندی دسته ی این محصول نیز از رنگ مشکی فاصله گرفته و تنها در رنگ سفید خاکستری منتشر شده که بنا بر حدس و گمان ها، رنگ های بیشتری نیز برای هردو منتشر خواهد شد.

کنسول بازی

 اطلاعات و نحوه خرید کنسول بازی

دسته دائول سنس نسبت به داول شاک 4 سنگین تر است که شامل خصوصیات بیشتری نیز می شود.

بزرگترین تفاوت در DualSense این است که کلیک ها و دکمه های موجود در دسته نسبت به نسل قبلی، تغییراتی به خود دیده اند. در طراحی دسته شاهد برجستگی هایی از لوگوی ضربدر، دایره، مربع و مثلث هستیم که کاملا قابل مشاهده است. پُر واضح است که تمامی دکمه های موجود از نسخه قبلی، با کمی تغییراتی ابعادی و همچنین تاچ پد جالب ان به نسل جدید منتقل شده و در کنار سایر خصوصیات جدید، حس نابی را منتقل می کند.

بااین‌حال، دکمه‌های L2 و R2 مجهز به ماشه های تطبیق پذیر شده اند و هنگام بازی کردن حس و حال واقعی را بوجود می آورد. آرمیچر های پیشرفته بکار رفته در ماشه های دسته، می توانند با حالت های بازی درگیر شده و نزدیک ترین حس رو به صحنه ای که در آن قرار دارید منتقل کند.

برای خرید کنسول بازی و اگاهی از قیمت کنسول بازی می توانید به سایت ما مراجعه و نسبت به تهیه این محصولات اقدام کنید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد