خرید و قیمت نینتندو سوئیچ

ادمین ایرانیان کنسول یکشنبه 23 آبان 1400 - 17:50
خرید و قیمت نینتندو سوئیچ
نینتندو سوئیچ به عنوان یک کنسول همراه شناخته می شود و شما می توانید نسبت به خرید نینتندو سوئیچ به صورت اینترنتی اقدام کنید. اما شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا این کنسول برای چه کسانی می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود؟

خرید و قیمت نینتندو سوئیچ

کنسول های بازی امروزه در مدل های مختلف همراه و خانگی تولید شده و در بازار عرضه می شوند. طبعا بسیاری از علاقمندان به بازی های ویدیویی که وقت چندانی در خانه ندارند، ترجیح بر استفاده از کنسول های همراه را دارند و در این زمان خرید نینتندو سوئیچ به آن ها توصیه می شود. باید در نظر داشته باشید که نینتندو سوئیچ یک کنسول بسیار حرفه ای است که برای اولین بار در سال 1395 معرفی شد و نینتندو این کنسول را روانه بازار کرده است. باید در نظر داشته باشید که این کنسول 297 گرمی می تواند مانند یک تبلت 6.2 اینچی عملکرد داشته باشد و با صفحه نمایش رزولوشن 720P در بازار عرضه می شود. همچنین وجود ویژگی های مختلف مانند امکان اتصال دسته ها از طرفین باعث شده است تا طرفداران بسیاری علاقمند به خرید نینتندو سوئیچ باشند.

یک کنسول همه فن حریف قابل حمل که با محتوای بسیار جذاب بازی ها قطعا می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. خرید نینتندو سوئیچ قطعا یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه این مقاله با شما همراه هستیم تا در خصوص خرید نینتندو سوئیچ، ویژگی های آن و همچنین قیمت آن با شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم.

 

با مشخصات فیزیکی و سخت افزاری نینتندو سوئیچ بیشتر آشنا شوید

این کنسول با وزن 394 گرم در بازار عرضه می شود که البته این وزن با در نظر گرفتن جوی کان ها یا دسته های بازی نینتندو سوئیچ می باشد. همچنین رنگ محصول مشکی است و جوی کان ها با رنگ طوسی، قرمز و آبی در بازار عرضه می شوند. پردازنده ای که نینتندو برای محصول خود در نظر گرفته است، تولید شده توسط Nvidia بوده و فرکانس کاری آن برابر با 1020 مگاهرتز می باشد. در کنار این مسئله می توان گفت که پردازنده گرافیکی با قابلیت توان پردازشی 768 مگاهرتز در زمان اتصال به داک و 307 مگاهرتز در هنگام حمل در بازار عرضه می شود.

رم در نظر گرفته شده برای محصول برابر با چهار گیگابایت می باشد و ذخیره سازی 32 گیگابایتی در کنار باتری 4300 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای محصول باعث می شود که بتوانید ساعت ها و بدون وقفه بازی کنید.

ابعادی که برای صفحه نمایش محصول در نظر گرفته شده است برابر با 6.2 اینچ می باشد و به شبکه های بی سیم نیز این محصول را می توان متصل نمود.  وجود درگاه HDMI در این محصول نیز باعث می شود تا کاربران بتوانند بهترین انتظار را از آن داشته باشند و در کنار آن یک درگاه کارت حافظه SD نیز در نظر گرفته شده است و شما قادر به استفاده از این محصول خواهید بود.

چرا باید به فکر خرید نینتندو سوئیچ باشیم؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد، آن است که اصولا نینتندو سوئیچ برای چه کسانی می تواند مناسب باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اصولا این محصول برای بازی های اختصاصی نینتندو سوئیچ یک گزینه بسیار مناسب به شمار رود. همچنین نباید از یاد برد که خرید نینتندو سوئیچ به دلیل قابلیت حمل می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای تمامی کسانی باشد که علاقمند به بازی کردن در سفر و یا در حرکت هستند. در کنار این مسئله نباید از یاد برد که محتوای اختصاصی نینتندو در بازی ها یکی از دیگر دلایلی است که بسیاری را به خرید نینتندو سوئیچ جذب می کند. طراحی اختصاصی جوی کان ها، قابلیت اتصال به اینترنت و امکان اجرای بازی های آنلاین و در نهایت امکان اجرای بازی های گروهی و امکان اتصال به تلویزیون را می توان از دیگر دلایلی دانست که بسیاری را تشویق به خرید نینتندو سوئیچ کرده است. در ادامه با عوامل موثر بر قیمت نینتندو سوئیچ با شما صحبت خواهیم داشت.

 

چه عواملی بر قیمت نینتندو سوئیچ موثر هستند؟

به طور کلی می توان گفت که شرکت ژاپنی نینتندو محصولات خود را به صورت مستقیم در بازار ایران به فروش نمی رساند و از این روی قیمت نینتندو سوئیچ توسط وارد کنندگان و عرضه کنندگان دیگر تعیین می شود. مواردی همچون قیمت جهانی محصول و در کنار آن مسائلی مانند هزینه های واردات و گمرک در کنار قیمت ارز از دیگر مسائلی است که بر قیمت محصول تاثیر می گذارند. با توجه به تمامی مسائل بیان شده بهتر است برای خرید نینتندو سوئیچ حتما از سایت اینترنتی فروش استفاده داشته باشید که محصولات خود را با هزینه ای بسیار مناسب در دسترس شما قرار می دهد و شما قادر خواهید بود که به محصولات با هزینه ای بسیار مناسب دسترسی داشته باشید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید از سایت فروش اینترنتی نینتندو داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این حوزه بپرسید.

 

ویژگی های فنی نینتندو سوئیچ

نتیجه گیری

امروزه خرید نینتندو سوئیچ برای بسیاری از افرادی که قصد دارند یک کنسول قابل حمل و پرتابل داشته باشند گزینه ای بسیار مناسب به شمار می رود و شما قادر خواهید بود با خرید اینترنتی این محصول در هزینه های خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی داشته باشید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص این محصول در اختیار شما قرار دهیم.

باید در نظر داشته باشید که نینتندو سوئیچ با توجه به قدرت پردازشی که دارد و همچنین استفاده از فناوری های روز دنیا به یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای بازی تبدیل شده است و گیمرهای بسیاری را به خود جذب کرده است. خرید نینتندو سوئیچ به طور کلی بهترین گزینه برای افرادی است که علاوه بر علاقمندی به بازی های ویدیویی، زمان چندانی به این منظور ندارند. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و می خواهید بیشتر در زمینه خرید نینتندو سوئیچ اطلاعات به دست بیاورید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. این کنسول پرتابل امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد