خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس

اکسس مارکتینگ یکشنبه 21 آذر 1400 - 08:32
خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس
ایکس باکس به عنوان یک کنسول خانگی بازی معرفی شده از سوی مایکروسافت شناخته می شود و امروزه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. برای گیمرهایی که این کنسول را استفاده می کنند، در این مقاله لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس را معرفی خواهیم کرد.

خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس

ایکس باکس را می توان یکی از منحصر به فرد ترین اکوسیستم های بازی دانست که در نسل های مختلف، کنسول های بسیار کاربردی داشته و بسیاری از گیمر ها را به خود جذب کرده است. یکی از مهم ترین دلایلی که بسیاری از گیمر ها به این کنسول علاقمند شده اند را می توان جوی استیک هایی دانست که مایکروسافت با دقت بسیار بالایی آن ها را طراحی کرده است. لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس گزینه ای بسیار مناسب برای کسانی است که این کنسول را دارند و می خواهند بازی های جدید را بر روی آن اجرا کنند. در صورتی که شما هم علاقمند به بازی کردن با این کنسول هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا این لیست را با هم مرور کنیم.

 جدیدترین بازی های ایکس باکس : 12 Minutes

لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس : 12 Minutes

اولین بازی که در لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس قرار داده می شود را می توان بازی دوازده دقیق دانست که البته به عنوان یک بازی انحصاری مایکروسافت ایکس باکس شناخته می شود و در مراسمی تحت عنوان E3 برای اولین بار معرفی شد. این بازی که شامل حلقه های زمانی مختلف است می تواند گزینه ای بسیار جذاب برای تمامی گیمر ها باشد و توسط کمپانی Annapurna Interactive’s توسعه داده شده است. دقت و تصمیم گیری را می توان از مهم ترین نیازهای بازی دانست و شما به عنوان یک مرد به نام جان در بازی شناخته می شوید که باید از خود و همسرتان محافظت کنید. با وجود توضیحات بیان شده، خرید بازی 12 Minutes می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس

لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس : AS Dusk Falls

خرید بازی As Dusk Falls نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین گزینه ها در لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس به شمار می رود و این بازی توانسته است نظرات بسیار مثبتی را به خود جذب کند. کار توسعه این بازی در استودیو Quantic Dream انجام شده است و شما می توانید این بازی را روی کنسول ایکس باکس سری ایکس خود اجرا کرده و از آن لذت ببرید. فضاسازی بسیار قدرتمندی که برای این بازی انجام شده است را می توان از مهم ترین ویژگی های این بازی دانست و بسیاری از گیمرها را به خود جذب کرده است. پس در صورتی که به دنبال یک بازی جذاب هستید و می خواهید از اجرای آن روی کنسول ایکس باکس لذت ببرید، حتما As Dusk Falls را خریداری کنید.

Borderland 3

لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس : Borderland 3

از دیگر عناوین بازی که خرید آن برای ایکس باکس توصیه می شود را می توان Borderland 3 دانست. این بازی برای ایکس باکس وان سری S طراحی شده است و می توان گفت که محیط های آشنای آن از جمله دلایلی بوده است که بسیاری از گیمر ها را به خود جذب کرده است. این بازی را استودیو Gearbox ساخته است و تا به حال توانسته است موفقیت بسیار زیادی را از دیدگاه گیمرها به دست بیاورد. باید در نظر داشته باشید که علاوه بر طرفداران قدیمی بازی، بسیاری از گیمرهای جدید نیز به آن جذب شده و آن را اجرا می کنند. پس در صورتی که می خواهید در لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس یک عنوان نوستالژی را خریداری کنید، خرید بازی Borderland 3 به شما توصیه می شود.

جدیدترین بازی های ایکس باکس : The Outer Worlds

لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس : The Outer Worlds

خرید بازی The Outer Worlds به تمامی گیمرهایی توصیه می شود که دنبال خرید بازی های سبک فال اوت بوده و می خواهند نقش آفرینی را در بازی تجربه کنند. این بازی به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها در لیست خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس قرار داده می شود و شما می توانید با خیال راحت آن را خریداری کرده و استفاده کنید. در ادامه بیشتر در خصوص این لیست با شما صحبت خواهیم کرد.

چطور می توانم بهترین بازی را برای ایکس باکس پیدا کنم؟

شاید پیدا کردن و انتخاب یک بازی برای کنسول بازی ایکس باکس یک چالش بسیار مهم پیش روی شما باشد ولی باید توجه داشته باشید که مایکروسافت در سال اخیر برای رشد فروش این کنسول نسبت به ارائه محتوای اختصاصی و انحصاری اقدام کرده است و شما می توانید با خیال راحت نسبت به خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس اقدام کنید. به این منظور باید توجه کنید که کدام سبک از بازی ها را دوست دارید و سپس می توانید با ورود به سایت نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام کنید. امروزه بسیاری از گیمر ها علاقمند به بازی های ایکس باکس شده اند و می توان گفت که این کنسول با رشد فروش بسیار زیادی که داشته است بسیار مورد توجه قرار گرفته. در صورتی که سوالی در خصوص خرید این بازی ها داشته باشید می توانید با کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید. خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس با بهترین قیمت از سوی سایت انجام می شود.

نتیجه گیری

ایکس باکس به عنوان یکی از محبوب ترین اکوسیستم های بازی در دنیا شناخته می شود و بسیاری از گیمرها را به خود جذب کرده است. خرید جدیدترین بازی های ایکس باکس می تواند یک راهکار بسیار جذاب برای تمامی گیمرها باشد و شما می توانید با خیال راحت بر اساس لیست بیان شده نسبت به خرید بازی های مورد نظر خود اقدام کنید. ما در این مقاله یک لیست محدود از جدیدترین بازی های ایکس باکس را به شما معرفی کردیم ولی شما می توانید در وب سایت ما بر اساس نوع کنسول نسبت به انتخاب از میان ده ها عنوان بازی اقدام کنید. قدرت بالای کنسول ایکس باکس در کنار امکان بازی کردن ویدئو گیم های متعدد باعث شده است تا بسیاری از گیمر ها به این کنسول علاقمند شوند و همانطور که در ابتدای راه نیز بیان داشتیم، از مهم ترین دلایل موفقیت این کنسول می توان به جوی استیک ها یا دسته هایی اشاره نمود که برای مایکروسافت ایکس باکس ارائه شده و از نظر بسیاری از گیمر ها به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها شناخته می شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد