لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 که باید بدانید

اکسس مارکتینگ یکشنبه 21 آذر 1400 - 09:10
لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 که باید بدانید
خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای تمامی گیمرهایی باشد که از این کنسول استفاده می کنند. در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 که باید بدانید 

آیا شما هم به عنوان یک گیمر پلی استیشن 4 هنوز از این کنسول نسل هشتمی استفاده می کنید؟ باید بدانید که این کنسول همواره به عنوان یکی از پرفروش ترین کنسول های بازی دنیا شناخته می شود و شما می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 به شما کمک می کند تا بتوانید به عنوان یک گیمر بتوانید بازی های جدید و جذابی که عرضه شده است را بازی کنید. پس در صورتی که می خواهید بازی های جدید را امتحان کنید که به تازگی برای این کنسول ارائه شده اند، با ما همراه باشید.

باید در نظر داشته باشید که خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه می شوند. برخی از این بازی ها به صورت انحصاری برای پلی استیشن ارائه شده اند و همچنین با توجه به اجرای بازی های پلی استیشن 4 بر روی کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5، در صورت خرید کنسول جدید سونی، شما می توانید بدون هزینه اضافه، این بازی ها را روی پلی استیشن 5 نیز اجرا کنید.

جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 : Hitman 3

خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 : Hitman 3

خرید بازی Hitman 3 می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و این بازی در ژانر اکشن و دلهره آور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این بازی را می توان یکی از بهترین گزینه های موجود در لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 دانست و داستان مربوط به بازگشت مامور 47 می باشد و با توجه به این که شما می توانید یک گیم پلی بسیار جذاب را انتظار داشته باشید، یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می رود. این بازی 20 بهمن 1399 منتشر شده است و به عنوان یکی از بازی های 2021 کنسول پلی استیشن 4 به شمار می رود. در صورتی که بازی های نسخه قبلی هیتمن را بازی کرده اید، حتما خرید بازی Hitman 3 می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 : Resident Evil : Village

خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 : Resident Evil : Village

در لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 می توانیم نام بازی Resident Evil را مشاهده کنیم که در سال 2021 منتشر شده است و شما می توانید نسبت به خرید بازی Resident Evil : Village برای پلی استیشن 4 اقدام کننید. این بازی در واقع داستانی مربوط به ادامه داستان نسخه قبلی رزیدنت اویل را داشته و شما می توانید این بازی را بر روی تمامی اکوسیستم های گیمینگ داشته باشید.

داستان این قسمت از رزیدنت اویل مربوط به یک زوج جوان است که یک دهکده مرموز را برای زندگی انتخاب می کنند و تمامی داستان از جایی شروع می شود که اتفاقاتی در این دهکده روی می دهد. در لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 می توان گفت که این بازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در سال 2021 منتشر شده است.

جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 : Balan Wonderland

خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 : Balan Wonderland

خرید بازی Balan Wonderland به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به بازی های سبک های جدید علاقمند هستند و می خواهند انتخاب های بسیار جدیدی داشته باشند. این بازی از 6 فروردین 1400 منتشر شده است و باید گفت که با توجه به گیم پلی و طراحی کاراکترهای جذابی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، می توان گفت که در لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید این بازی را اجرا کنید. این بازی از دید بسیاری از منتقدان بازی به عنوان یکی از جذاب ترین گزینه ها برای گیمرهای پلی استیشن 4 شناخته می شود و شما می توانید در یک سرزمین خیالی به کنجکاوی بپردازید. کاستوم ها و شخصیت های مختلف این بازی را می توان به عنوان یکی از مهم ترین نکات مثبتی دانست که در خصوص این بازی باید بیان کرد.

جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 : Little Nightmares 2

خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 : Little Nightmares 2

Little Nightmares 2 به عنوان یکی از جدیدترین عناوین بازی دانست که برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه شده است و در سال 2021 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع در این بازی شما می توانید شخصیت قسمت اول را دوباره ببینید که این بار با یک بارانی زرد رنگ در حال ایفای نقش خود می باشد و باید به او کمک کنید تا در یک سرزمین ناشناخته با کابوس های خود روبرو شده و با حل کردن معماها، بازی را پشت سر بگذارید، در صورتی که قصد خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 را داشته باشید، خرید بازی Little Nightmares 2 می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

نتیجه گیری

خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد که می توانید اجرا کنید. در واقع برای گیمرهایی که به دنبال بازی های جدید هستند، می توانند با خرید لیست اعلام شده، ساعت ها سرگرم شوند. برخی از بازی های معرفی شده در این لیست مانند Resident Evil : Village جوایز متعددی را دریافت کرده اند. باید در نظر داشت که سونی برای پلی استیشن 4 هنوز در حال تامین محتوای مناسب بوده و به هیچ عنوان نمی توان گفت که این کنسول بازنشسته شده است. پس در صورتی که قصد خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 را داشته باشید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان فروش بازی ها در ارتباط باشید. امروزه بسیاری از گیمر ها با توجه به کمبود و قیمت بالای پلی استیشن 5، هنوز از پلی استیشن 4 استفاده می کنند و خرید بازی هایی که قابلیت اجرا روی پلی استیشن 5 را نیز دارند می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. ما در این مقاله جدیدترین بازی های پلی استیشن 4 را به شما معرفی کردیم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد