خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5

ادمین ایرانیان کنسول یکشنبه 21 آذر 1400 - 12:15
خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5
پلی استیشن 5 را می توان به عنوان یکی از به روز ترین و جدیدترین کنسول های بازی در دنیا معرفی کرد که امروزه بسیاری از گیمرها را به خود جذب کرده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5...

خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 را می توان به عنوان یکی از به روز ترین و جدیدترین کنسول های بازی در دنیا معرفی کرد که امروزه بسیاری از گیمرها را به خود جذب کرده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 با شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم.

پلی استیشن 5 را می توان بهترین انتخاب برای گیمینگ دانست که امروزه در بازار عرضه شده است و در دسترس خریداران می باشد. بازی های اختصاصی که برای این کنسول طراحی شده اند بسیار جذاب است و شما می توانید نسبت به خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 اقدام کنید. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص خرید این بازی ها به اشتراک بگذاریم و لیست بازی های پلی استیشن 5 که در سال 2021 منتشر شده اند را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. پس در صورتی که یک گیمر پلی استیشن 5 هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 بازی ریترنال، انحصاری پلی استیشن 5

در ادامه این نوشته اطلاعاتی در خصوص بازی های اختصاصی و غیر اختصاصی که برای پلی استیشن 5 در سال 2021 منتشر شده اند را به اشتراک می گذاریم و اطلاعاتی را در خصوص خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 را در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید بازی ریترنال، انحصاری پلی استیشن 5

یکی از جذاب ترین عناوین بازی که در سال 2021 برای پلی استیشن 5 منتشر شده است را می توان بازی انحصاری ریترنال (Returnal) دانست که به صورت اختصاصی برای کنترلر دوال سنس بهینه شده است و می تواند بازخورد های لمسی بسیار خوبی را به شما بدهد. این بازی برای همه مناسب نیست (از لحاظ رده بندی سنی) ولی یکی از محبوب ترین بازی های سبک تیراندازی سوم شخص به شمار می رود. از مهم ترین ویژگی های این بازی که باعث شده است نام آن در لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 قرار داده شود، جلوه های ویژه بسیار جذابی است که برای آن در نظر گرفته می شود. Housemark به عنوان سازنده این بازی شناخته شده و یکی از مطرح ترین شرکت های تولید بازی به شمار می رود.

خلاصه داستان بازی : در این بازی شما در یک سیاره جدید و عجیب فرود می آیید و در یک لوپ زمانی گیر می کنید. در بازی یک لاشه از کشتی فضایی وجود دارد که سقوط کرده است و شما باید با کشف رمز و رازهایی که در سیاره جدید مشاهده می کنید، داستان بازی را پیش ببرید.

خرید بازی True Colors برای پلی استیشن 5

خرید بازی True Colors برای پلی استیشن 5

از دیگر عناوین بازی که قطعا برای گیمرهای پلی استیشن 5 جذاب خواهد بود را می توان سری جدید بازی Life is Strange دانست که با نام True Colors شناخته می شود. در این بازی ماجراجویی شما می توانید چالش های بسیار زیادی را پشت سر بگذارید و همین مسئله باعث شده است تا نام آن در لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 قرار داده شود. خرید این بازی به تمامی کسانی که حل کردن معما را دوست دارند توصیه شده و از طریق سایت خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 در دسترس شما می باشد.

خلاصه داستان بازی : این بازی در واقع داستان زندگی الکس چن است که در آن برادر خود را از دست داده و از قدرت خارق العاده ای که دارد در راستای رسیدن به اهداف خود و تحت تاثیر قرار دادن دیگران استفاده می کند.

بازی True Colors برای پلی استیشن 5

سایر بازی های پلی استیشن 5 در سال 2021

لیست بازی هایی که برای پلی استیشن 5 در سال 2021 منتشر شده است بسیار طولانی بوده و می توان از مهم ترین آن ها به بازی هایی همچون Deathloop اشاره نمود. سری جدید Battlefield نیز که با نام 2042 شناخته می شود در این لیست قرار داده شده و به طور کلی لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 می تواند هر کسی را راضی کند. پس در صورتی که خرید بازی Deathloop یا خرید بازی Battlefield را داشته باشید می توانید به وب سایت فروش مراجعه کرده و نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا در خصوص بهترین روش خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین روش خرید جدیدتری بازی های پلی استیشن 5 سال 2021

خرید بازی های اصلی که توانایی اجرای آنلاین را به شما بدهند از مهم ترین مسائلی است که در خصوص خرید بازی های جدید در کنسول پلی استیشن 5 باید در نظر داشته باشید. 2021 را می توان از بهترین سال هایی دانست که برای گیمرها اخبار بسیار خوبی را به همراه داشت و تقریبا تمامی استودیو های بازی سازی نسبت به ارائه جدیدترین نسخه های بازی های خود اقدام کردند. همین مسئله باعث شد تا کاربران بسیاری علاقمند به خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 در این سال باشند. به این منظور می توانید از وب سایت اینترنتی استفاده کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید بازی ها اقدام کنید. این کار در کوتاه ترین زمان باعث دسترسی شما به بازی ها شده و همواره در دسترس شما می باشد. همچنین با استفاده از روش اینترنتی می توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید.

بازی Battlefield

نتیجه گیری

امروزه بازی های جذاب بسیاری در دنیای گیمینگ عرضه شده است و در دسترس شما می باشد. در نظر داشته باشید که کنسول پلی استیشن 5 به عنوان قدرتمندترین کنسول خانگی شناخته شده و بسیاری از گیمرها از سراسر دنیا بازی ها را روی این کنسول نصب و اجرا می کنند. خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 برای تمامی کسانی که می خواهند عناوین بازی جدید معرفی شده را پیش از دیگران اجرا کنند می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود و ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص این بازی ها در اختیار شما قرار دهیم.

لیست خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 بسیار طولانی است و شما می توانید با مراجعه به صفحه مخصوصی که به این منظور تدارک دیده شده است، بهترین عنوان بازی را بر اساس سبک و داستان انتخاب کرده و خریداری کنید. همچنین در صورتی که سوالی در خصوص خرید جدیدترین بازی های پلی استیشن 5 داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در خصوص خرید اطلاعات لازم را دریافت کنید تا مشکلی در اجرای بازی نداشته باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد