همه آن چیزی که باید در مورد گیفت کارت اپل بدانید

ادمین ایرانیان کنسول یکشنبه 21 آذر 1400 - 14:09
همه آن چیزی که باید در مورد گیفت کارت اپل بدانید
اپل به عنوان غول تکنولوژی دنیا و یکی از پر ارزش ترین برند های حال حاضر جهان شناخته می شود که خدمات الکترونیکی مختلفی در زمینه پخش موسیقی، خرید نرم افزار برای سیستم عامل iOS و همچنین سایر خدمات را ارائه می دهد. در این مقاله با ما همراه باشید

همه آن چیزی که باید در مورد گیفت کارت اپل بدانید

گیفت کارت اپل چیست و چرا باید نسبت به تهیه آن اقدام کنیم؟ گیفت کارت یا کارت هدیه به عنوان یک کد هدیه مجازی شناخته می شود که با خرید آن می توانید حساب فروشگاه اپل خود را شارژ کرده و از آن استفاده داشته باشید. شما قادر به دسترسی خرید پلن های اشتراک iTunes و غیره خواهید بود و در کل یکی از بهترین گزینه ها برای تمامی کسانی می باشد که از تجهیزات الکترونیکی این شرکت استفاده می کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با گیفت کارت اپل آشنا کنیم و اطلاعاتی را در خصوص این گیفت کارت در اختیار شما قرار می دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

از خرید اشتراک iTunes گرفته تا خرید نرم افزار های پولی یا پرداخت های درون برنامه ای برخی از اپلیکیشن هایی که توسط اپل حمایت می شوند، نیاز به پرداخت پول دارند. در واقع شما با گیفت کارت اپل می توانید این هزینه را پرداخت کرده و یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد. همچنین خرید کتاب های الکترونیکی، تماشای فیلم و یا بازی و موسیقی با خرید این گیفت کارت ساده تر شده و در دسترس شما می باشد.

 گیفت کارت اپل

چرا باید نسبت به خرید گیفت کارت اپل اقدام کنیم؟

تصور کنید که شما در دنیای از محتوای الکترونیکی قرار دارید که شامل موسیقی، کتاب، فیلم، نرم افزار، بازی و غیره می شود. برای استفاده از این دنیای مجازی نیاز به پرداخت پول هستید و با توجه به این که کشور ما در حال حاضر از سوی اپل تحریم است و همچنین خرید مستقیم با کارت های بانکی ایرانی امکان پذیر نیست، باید به دنبال راهی برای شارژ کردن حساب مجازی خود در شرکت اپل باشیم. در این صورت به گیفت کارت اپل نیاز خواهیم داشت و در این صورت می توانیم به دنیای فروشگاه آنلاین اپل دسترسی داشته و نسبت به خرید خدمات مورد نیاز خود اقدام کنیم. شارژ iCloud را می توان از دیگر سرویس هایی دانست که با خرید گیفت کارت اپل در دسترس شما قرار داده می شود و شما قادر به استفاده از آن می باشید. در واقع Apple ID شما با گیفت کارت شارژ شده و شما پس از آن می توانید شارژ را برای گوشی تلفن همراه، تبلت اپل، مک بوک و سرویس های ویندوزی و اندرویدی اپل استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که مالیات خرید از حساب شما کسر می شود و حتما باید هزینه های مربوط به مالیات را محاسبه کرده و سپس محصولات این شرکت را خریداری کنید.

با گیفت کارت اپل به چه سرویس هایی دسترسی داریم؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که اصولا با خرید گیفت کارت اپل می توانیم از کدام سرویس ها استفاده کنیم؟ در جواب به این سوال در ادامه با ما همراه باشید :

  • iCloud : با خرید این سرویس با استفاده از گیفت کارت اپل شما می توانید یک فضای ابری را در دسترس داشته باشید. این فضا تا 5 گیگابایت رایگان است ولی برای حجم بیشتر مانند 50 و 200 گیگابایتی یا 1 و 2 ترابایتی باید هزینه پرداخت کنید که این هزینه ها مابین 99 سنت الی 19.99 دلار می باشد. شما برای پرداخت این هزینه ها می توانید نسبت به تهیه گیفت کارت شرکت اپل اقدام کنید.
  • Apple Music : اپل سرویسی دارد که به عنوان بزرگترین پایگاه موسیقی در دنیا شناخته می شود و تمامی هنرمندان می توانند تک آهنگ ها یا آلبوم های خود را با استفاده از این سرویس به اشتراک بگذارند. پادکست ها و پلی لیست های بسیار جذابی هم با استفاده از این سرویس در دسترس شما می باشد و برای خرید اشتراک و ورود به این دنیای نامحدود موسیقی و پادکست شما باید نسبت به تهیه گیفت کارت اپل اقدام نمایید.
  • AppStore : شناخته شده ترین سرویسی که از سوی اپل ارائه شده و در دسترس شما می باشد، اپ استور است. در واقع شما می توانید برای خرید نرم افزار، بازی و سایر امکاناتی که بر روی سیستم عامل iOS در دسترس شما می باشد از این اپ استور استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که گیفت کارت اپل برای پرداخت هزینه های این سرویس می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود و امروزه در دسترس شما قرار گرفته است.

با توجه به تمامی موارد بیان شده می توان انتظار داشت که برای تمامی استفاده کنندگان از سرویس های اپل، خرید گیفت کارت اپل الزامی بوده و به این منظور شما باید از بهترین فروشگاه گیفت کارت مربوط به سرویس های اپل استفاده کنید. در ادامه این فروشگاه را به شما بیشتر معرفی خواهیم کرد.

 گیفت کارت اپل

بهترین روش خرید گیفت کارت اپل در ایران چیست؟

خرید مستقیم گیفت کارت های اپل با قیمت های مختلف به صورت مستقیم در ایران امکان پذیر نیست. از این روی به شما توصیه می کنیم که برای خرید این گیفت کارت از وب سایت ما استفاده کنید. کمترین میزان کارمزد به همراه ارائه خدمات برای ریجن های مختلف را می توان از مهم ترین ویژگی های این سرویس برشمرد و شما قادر به دریافت بهترین خدمات به این صورت می باشید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید گیفت کارت اپل داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

 گیفت کارت اپل

نتیجه گیری نهایی

سرویس های ارزنده اپل نیاز به پرداخت هزینه دارند و از این روی شما برای پرداخت این هزینه باید یک روش غیر مستقیم را انتخاب کنید. خرید گیفت کارت اپل می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود که امروزه در دسترس قرار گرفته است و شما قادر به استفاده از آن می باشید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص گیفت کارت اپل در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. برای خرید گیفت کارت ها در قیمت های مختلف می توانید از پایگاه اینترنتی ما استفاده کرده و در کسری از ثانیه این خدمات را دریافت کنید. در صورتی که برای ساخت Apple ID نیز به مشکل برخورد کرده اید، می توانید به مراکز اپل در کشور مراجعه کنید و یا راهنمای اینترنتی ارائه شده را مطالعه نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد