همه آن چیزی که باید در خصوص گیفت کارت پلی استیشن بدانید

ادمین ایرانیان کنسول یکشنبه 21 آذر 1400 - 15:40
همه آن چیزی که باید در خصوص گیفت کارت پلی استیشن بدانید
گیفت کارت پلی استیشن به شما دسترسی نامحدودی به محتوا و بازی های این اکوسیستم بازی می دهد. قابلیت اجرا بر روی انواع نسل های این کنسول را داشته و یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار می رود.

همه آن چیزی که باید در خصوص گیفت کارت پلی استیشن بدانید

پلی استیشن نام آشنا ترین اکوسیستم بازی است که توسط شرکت سونی پشتیبانی می شود و در واقع یک برند زیر مجموعه سونی است. این اکوسیستم بازی که تا نسل نهم توسعه یافته است و در حال حاضر با نام پلی استیشن 5 به عنوان جدیدترین نسخه در بازار عرضه می شود، علاوه بر تجهیزات جانبی و کنسول هایی که دارد، محتوای فروشی و همچنین بازی های مختلفی را شامل می شود که به صورت انحصاری و غیر انحصاری در بازار عرضه می شوند. ما در این مقاله قصد داریم گیفت کارت پلی استیشن را که به عنوان بهترین و سریع ترین راه برای دسترسی به فروشگاه محصولات مجازی این کنسول به شمار می رود را به شما معرفی کنیم.

گیفت کارت ها به عنوان تنها راه خرید آنلاین بازی از فروشگاه پلی استیشن به شمار می روند و شما علاوه بر بازی می توانید اشتراک مربوط به سرویس ها را با استفاده از این روش خریداری کنید. باید در نظر داشته باشید که گیفت کارت پلی استیشن امروزه با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود و قیمت گذاری بر اساس ارزش دلاری محصول انجام می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را در خصوص گیفت کارت پلی استیشن در اختیار شما قرار دهیم.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن چه کاربردی دارد؟

همانطور که در قسمت قبلی بیان شد، گیفت کارت به عنوان یک کارت از نوع اعتباری به شمار می رود که برای شبکه سونی تولید شده است. در واقع گیفت کارت یک کد است که با وارد کردن آن در اکانت PSN می توانید اکانت خود را به اندازه مشخصی شارژ کنید. گیفت کارت پلی استیشن با ارزش های 10 دلاری الی 100 دلاری در بازار عرضه می شوند و سایر واحد های ارزی مانند درهم امارات، یورو اروپا و پوند انگلستان را پشتیبانی می کند. شما برای دریافت سرویس های PlayStation Now و PlayStation+ می توانید از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کرده و اکانت خود را به اندازه مشخصی شارژ کنید.

چه دلیلی باعث می شود که گیفت کارت پلی استیشن را خریداری کنیم؟

کاربران ایرانی پلی استیشن به دلیل تحریم های بانکی و همچنین عدم وجود نمایندگی این شرکت در ایران امکان خرید مستقیم بازی های دنیای پلی استیشن سونی را ندارند. راه حل چیست و چطور می توانیم هزینه های مربوط به خرید بازی و دریافت اشتراک سرویس های این کنسول را پرداخت کنیم؟ البته روش های مختلفی وجود دارد ولی ساده ترین آن ها را می توان خرید گیفت کارت پلی استیشن دانست. در واقع در کنار این روش خرید دیسک های اورجینال بازی نیز در دسترس شما خواهد بود ولی باید بدانید که این روش از خرید، باعث می شود که هزینه های تهیه بازی های اورجینال و اصلی بسیار زیاد شود. در کنار این مسئله استفاده از اکانت های PayPal و MasterCard برای ایرانیان عملا وجود ندارد و تنها راه باقیمانده در این خصوص را می توان گیفت کارت پلی استیشن دانست. با استفاده از این روش همچنین شما قادر خواهید بود که بسته های الحاقی، پوسته بازی و محتوای خاصی که از بازی ها منتشر می شود و نیاز به پرداخت پول دارد را خریداری کنید.

با وجود تمامی توضیحات بیان شده برای گیمر های حرفه ای و کسانی که علاقمند به دنیای پلی استیشن هستند، خرید گیفت کارت پلی استیشن می تواند یک راه حل بسیار مناسب به شمار رود که امروزه در دسترس شما بوده و می توانید از آن استفاده داشته باشید. حال شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا چطور باید نسبت به خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام کنیم؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

 گیفت کارت پلی استیشن

چطور باید گیفت کارت پلی استیشن را خریداری کنیم؟

پلی استیشن برای راحتی کاربران خود، 6 ریجن مختلف را معرفی کرده است. این ریجن ها شامل ریجن شماره یک که شامل کشور های آمریکا و کانادا است می شود، ریجن دو مربوط به ژاپن، اروپا، آفریقای جنوبی و خاورمیانه می شود، ریجن سه شامل آسیای شرقی، ریجن چهار نیز استرالیا و آمریکای جنوبی را شامل می شود و در نهایت ریجن 5 شامل روسیه و آفریقا بوده و در ریجن شش مربوط به کشور چین خواهد بود. برای این که ریجن اکانت خود را به دست بیاورید می توانید از سایت psnprofiles[dot]com استفاده کنید. سپس اکانت خود را جستجو کرده و در قسمت سمت راست، ریجن اکانت به شما نشان داده می شود. بر این اساس باید گیفت کارت پلی استیشن را خریداری کنید.

برای خرید راحت، با کمترین کارمزد و دسترسی به کد گیفت کارت در کوتاه ترین زمان شما می توانید از وب سایت ما استفاده کنید که خدمات خود را به صورت گسترده ای ارائه کرده و در دسترس شما قرار می دهد. پس در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید. امروزه گیفت کارت پلی استیشن به عنوان یکی از بهترین روش های دریافت اعتبار دلاری به شمار می رود و شما قادر به خرید آن در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق سایت ما می باشید.

 گیفت کارت پلی استیشن

نتیجه گیری

برای دسترسی به برخی از محتوا، سرویس ها و بازی های پلی استیشن نیاز به پرداخت پول وجود دارد که البته این پرداخت برای کاربران ایرانی به صورت مستقیم وجود نداشته و شما باید نسبت به خرید به صورت غیر مستقیم اقدام کنید. برای این که امنیت اکانت شما به خطر نیفتد و همچنین هزینه های اضافه خرید دیسک ها به شما تحمیل نشود، می توانید نسبت به خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام کنید. این روش امروزه در دسترس شما بوده و شما قادر به استفاده از آن در سراسر کشور می باشید. ما در این مقاله ضمن معرفی گیفت کارت پلی استیشن اطلاعاتی را در خصوص این گیفت کارت و دلایل خرید آن به همراه مزایای استفاده از آن را برای شما بیان کردیم. در صورتی که قصد خرید این گیفت کارت ها را داشته باشید نیز می توانید به صورت اینترنتی، در سراسر کشور از سایت ما استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن، کد گیفت کارت برای شما ارسال خواهد شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد