معرفی کامل عجیب ترین خطاها در بازی های معروف

ادمین ایرانیان کنسول پنجشنبه 17 آذر 1401 - 00:58
معرفی کامل عجیب ترین خطاها در بازی های معروف
باگ ها جزئی از بازی های رایانه ای محسوب می شوند. اما برخی از خطاها به قدری عجیب است که شاید بهتر باشد به بررسی عجیب ترین خطاها در بازی های معروف بپردازیم. دانستن این اطلاعات قطعاً بسیار جالب و شاید عجیب به نظر برسد.

معرفی عجیب ترین خطاها در بازی های معروف

اگر بخواهیم عجیب ترین خطاها در بازی های معروف را بررسی کنیم اولین مورد مربوط به دیدن چهره افراد مختلف در قسمت های مختلف بازی Mount Blade است. البته این خطا شاید به سختی قابل مشاهده باشد و در یک لحظه کوتاه ظاهر شود و در نهایت از بین برود اما به طور کلی تا حد زیادی خنده دار به نظر می رسد. در بازی Mount Blade یک سری اشکال خنده دار در بافت های بازی نمایش داده می شود. مثلاً در یک لحظه متوجه می شوید که یک چهره عجیب و ترسناک در آسمان دیده می شود. این باگ برای کسانی که به آن پی برده اند بسیار عجیب بوده و تا حدی وحشتناک نیز به نظر می رسد.

خطاهای عجیب در بازی

خطاهای عجیب در بازی

کسانی که اهل گیم هستند مجموعه سیمز را به خوبی می شناسند اما بررسی ها نشان می دهد که بدترین و عجیب ترین خطاها در این بازی به چشم می خورد. یکی از مشکلات این است که نوزادان به شکل شیطان نمایش داده می شوند. آن هم شیاطین واقعی! مثلاً شما در حال بازی هستید و در یک لحظه متوجه می شوید که نوزاد شما تبدیل به یک هیولا شده است. البته تا به حال هیچ راه حلی برای این موضوع پیدا نشده است و همچنان این موضوع ادامه دار است.

عجیب ترین خطاها در بازی های معروف

عجیب ترین خطاها در بازی های معروف

ولتا از دسته بازی های معروف فوتبالی FIFA20 شناخته شده است. اما حقیقت این است که از دروازه بانان بسیار غول پیکر برای این بازی استفاده شده است. در مسابقات آنلاین این دروازبانان به طور کلی بازی را به چالش می کشند و سبب زمین خوردن سایر بازیکنان می شوند. اندازه بیش از حد این دروازبانان سبب می شود که همه چیز غیر معمول به نظر برسد به طوری که گاهی گل زدن کاملاً غیر ممکن می شود. البته این خطا امروزه تا حد زیادی برطرف شده است .

 

 

عجیب ترین خطاها در بازی های معروف قدیمی

خطاهای بازی های رایانه ای تنها مربوط به بازی های جدید نیستند. در بازی های نسبتاً قدیمی نیز یک سری باگ های عجیب دیده می شود. مثلاً بازی Red Dead Redemption در سال 2010 ساخته شده است. در این بازی مردم به شکل حیوانات در می آمدند به طوری که بسیاری از بازیکنان را دچار بحران کرده بود. مثلاً وجود گربه های وحشی انسان نما و یا پرندگانی که صورت انسان داشتن و دستشان به عنوان بال های پرنده عمل می کند، بسیار دیده می شود. سازنده این بازی در به روز رسانی اولیه این مشکل را تا حد زیاد برطرف کرد اما هنوز هم تا حدودی چنین چیزی رویت می شود.

وجود ماشین های پرنده شاید در لیست قوانین بازی های امروزی قرار بگیرد اما در گذشته بسیار عجیب بود. در واقع در بازی "شهربازی لیبرتی" ناگهان شاهد پرتاب شدن ماشین ها به هوا هستیم که بخش مهمی از عملکرد این بازی است. بسیاری از بازیکنان از شیشه های ماشین پرت می شوند و می میرند اما ماشین ها آسیبی نمی بینند. حقیقت این است که این موضوع هنوز هم در بازی دیده می شود و حتی زمانی که ماشین در آسمان است قابلیت رانندگی آن نیز وجود دارد.

احتمالاً زمانی که برای اولین بار بازی Skyrim منتشر شد، شما هم متوجه یک سری موجودهای غول پیکر در آسمان شدید. در ابتدا افراد این تصور را داشتند که این موجودات پرنده عظیم الجثه یا حتی اژدها هستند. اما پس از مدتی مشخص شود که این جانوران در واقع نوعی ماموت هستند که پرواز می کنند. البته شاید وجود ماموت در Skyrim نوعی باگ محسوب شود ولی شرایط به صورتی است که در نهایت به سود بازیکنان خواهد بود. در واقع وقتی از آسمان سقوط می کنند از بین می روند و از گوشت آنها استفاده می شود.

خطا در بازی

خطا در بازی

 

 

Assassins Creed Unity عجیب ترین خطا در دنیای بازی رایانه ای را به خود اختصاص داد!

عجیب ترین خطاها در بازی های معروف را معرفی کردیم اما در Assassin’s Creed Unity به حدی باگ های گسترده وجود دارد که به نوعی رکورد شکنی کرده است. مهمترین خطا در بازی Assassin’s Creed Unity مربوط به چهره شخصیت های بازی است. در واقع این خطا به صورتی است که چهره کاراکترهای داخل بازی را نابود می سازد. مثلاً فقط چشم و دهان از شخص باقی می ماند. برخی از افراد می گویند که این بازی یادآور برخی از بخش های تاریخ به خصوص زمان انقلاب فرانسه است اما حقیقت این است که مردم فرانسه در قرن هجدهم به این شکل نبودند. باگ های عجیب در بای Assassin’s Creed Unity به صورتی بود که در نهایت مشخص شود که ضرر زیادی را فراهم می سازد. اما امروزه از دید گیمرها نوعی خطای خنده دار است.

 

 

عجیب ترین خطاها در بازی های معروف که تا به حال در موردشان صحبت نشده است!

عجیب ترین خطاها در بازی های معروف جدید مشخص هستند اما یک سری خطاها از گذشته تا به امروز مشخص نیستند. اگر به نسخه 2015 Madden NFL دقت کنید یک نکته عجیب و غریب خواهید دید. در این بازی شخصیتی وجود دارد که تنها 10 سانتی متر قد داشته و وزن آن 200 گرم است. تا به امروز شخصی این موضوع را باگ 2015 Madden NFL اعلام نکرده است اما وجود چنین موجودی در بازی فوتبال در صورتی که سایر بازیکنان سایز درستی دارند قطعاً یک دلیلی خواهد داشت.

در بازی Battlefield 3 نیز باگ های عجیبی دیده می شود که قطعاً به اصل بازی لطمه زده است. در این بازی سربازان به کرم های انسانی تبدیل می شوند. این افراد کرم مانند دارای سلاح های مخصوصی هستند. این باگ برطرف شده است اما در زمان خود بسیار مشکل ساز بود و به نوعی در رسانه ها در مورد آن بسیار صحبت شد. دقت کنید که شما برای اینکه بتوانید عجیب ترین خطاها در بازی های معروف دنیا را شناسایی کنید می بایست دقت بالایی داشته باشید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد