معرفی و بررسی انواع پایه شارژ دسته بازی

ادمین ایرانیان کنسول چهارشنبه 29 دی 1400 - 05:54
معرفی و بررسی انواع پایه شارژ دسته بازی
تقریباً تمام وسایل الکترونیکی از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند که برای شارژ به آداپتور و کابل شارژ متصل شوند.

برای اجتناب از نامنظمی و محلی برای قرار دادن دسته های بازی بهترین راهکار استفاده از پایه شارژر دسته بازی است. که ظاهر زیبا و منظمی برای ست گیمینگ شما مهیامی کند.

معرفی و بررسی انواع پایه شارژ دسته بازی

مقدمه

امروزه بیشتر دسته های بازی از باتری داخلی قابل شارژ بهره می برند. به همین دلیل استفاده از پایه شارژ دسته بازی می تواند دو مزیت را به همراه داشته باشد؛ اول اینکه جایگاهی برای قرار گیری دسته بازی، تا آن را از آسیب دیدگی حفظ کند و ظاهر زیباتری به چیدمان کنسول بازی و لوازم جانبی آن بدهد و دلیل دوم بعد از قرار دادن دسته ها بر روی پایه شارژ دسته بازی، دسته ها بصورت خودکار شارژ شوند و برای بازی بعدی آماده باشند.

 

پایه شارژ دسته بازی SONY Playstation 4

 

پایه شارژ دسته بازی Dobe TP4-805B برای PS4

داک Dobe محلی برای قرارگیری کنسول بازی و دسته ها، به همراه قابلیت شارژ دسته ها می باشد. جنس بدنه آن از پلاستیک ABS است، که از استقامت مناسبی برخوردار است. این پایه شارژ دسته بازی، در مدت 2.5 ساعت دسته های بازی را شارژ می کند.

پایه شارژ Dobe TP4-805B

پایه شارژ دسته بازی Power A Dualshock برای PS4

داک شارژ دسته بازی Power A Dualshock محصول رسمی شرکت SONY است، که محلی برای قرارگیری دسته های بازی، به همراه قابلیت شارژ آن است؛ این امر به شما کمک می کند که بدون روشن کردن کنسول، دسته های بازی خود را شارژ کنید.

پایه شارژ دسته بازی Power A Dualshock

پایه شارژ دسته بازی BEBONCOOL برای PS4

داک شارژ BEBONCOOL دارای نمایشگر شارژ برای نشان دادن اینکه دسته ها شارژ شده اند یا خیر است. این استند دسته بازی می تواند هر دو دسته را در مدت 2 ساعت به طور کامل شارژ کند.

 پایه شارژ دسته بازی BEBONCOOL برای PS4

داک و پایه شارژ دسته بازی Oivo PS4 Pro برای PS4

داک نگهدارنده کنسول PS4 انواع مدل های PS4 را در خود جای می دهد و مجهز به سیستم خنک کننده کنسول بازی و سیستم شارژ دسته های باز می باشد. درون این پایه شارژ دسته بازی یک چیپ قرار داده شده است که از شارژ شدن زیادی دسته ها، جلوگیری می کند.

داک و پایه شارژ دسته بازی Oivo PS4 Pro

پایه شارژ دسته بازی IHK PS4 Controller Charger برای PS4

پایه شارژ دسته بازی IHK دارای طراحی بسیار زیبا و چراغ های LED به رنگ آبی است که زیبایی آن را دو چندان می کند. این استند شارژ دارای دو نشانگر می باشد که نشان می دهد، چه زمانی دسته های بازی کاملا شارژ شده اند. از ویژگی های دیگر پایه شارژ دسته بازی این است که به هر آداپتور، سازگار با پورت USB متصل می شود و دسته های بازی را، در مدت 2.5 ساعت کاملاً شارژ می کند.

پایه شارژ دسته بازی IHK PS4 Controller Charger

پایه شارژ دسته بازی HyperX Charger Play Duo برای PS4

نگهدارنده دسته بازی HyperX با دارا بودن آداپتور برق متناوب، در مدت کمتر از 2 ساعت دسته های بازی را کاملاً شارژ می کند.

 پایه شارژ دسته بازی HyperX Charger Play Duo

پایه شارژ دسته بازی Dobe TP4-002 برای PS4

استند نگهدارنده دسته بازی Dobe با اتصال به کنسول، آداپتور یا پاور بانک، هر دو دسته بازی را به صورت همزمان در مدت 2 ساعت کاملاً شارژ می کند.

پایه شارژ دسته بازی Dobe TP4-002 برای PS4

داک و پایه شارژ دسته بازی  iPega PG-P4009برای PS4

استند iPega محلی برای قرار دادن کنسول بازی، دسته های بازی و محل قرار گیری بازی ها و پایه نگهدارنده هدست VR یا هدست گیمینگ می باشد. بعلاوه دارای سیستم خنک کننده برای جلوگیری از داغ شدن کنسول و شارژ همزمان هر دو دسته در مدت کمتر از 2 ساعت می باشد.

داک و پایه شارژ دسته بازی  iPega PG-P4009برای PS4

پایه شارژ دسته بازی SONY Playstation 5

 

پایه شارژ دسته بازی SONY Playstation CFI-ZDS1 برای PS5

پایه شارژ دسته بازی DualSence با استفاده از پورت EXT مخصوص شارژ سریع دسته بازی به کنسول بازی PS5 متصل می شود. این پایه دارای طراحی منطبق با طراحی کنسول PS5 است.

پایه شارژ دسته بازی SONY Playstation CFI-ZDS1 برای PS5

پایه شارژ دسته بازی Dobe PS5 برای PS5

پایه شارژر دسته بازی Dobe دارای آداپتور مجزا برای شارژ سریع دسته های بازی به طور همزمان می باشد. در طراحی آن از زبان طراحی منطبق بر دسته های بازی PS5 استفاده شده است، که بعد از قرارگیری دسته ها ظاهر زیبایی به آن می بخشد.

پایه شارژ دسته بازی Dobe PS5 برای PS5

پایه شارژ دسته بازی SPARKFOX Dual Charge برای PS5

استند دسته بازی دارای آداپتور مجزا، در مدت 2 ساعت هر دو دسته را کاملاً شارژ می کند. و به هنگام شارژ کامل، فرایند شارژ را قطع می کند تا به باتری ها آسیبی نرسد. کارایی این استند کاملا مشابه با استند رسمی سونی می باشد و فقط در ظاهر متفاوت است.

پایه شارژ دسته بازی SPARKFOX Dual Charge برای PS5

پایه شارژ دسته بازی  Onten OTN-PS5برای PS5

استند دسته بازی Onten با طراحی منطبق با کنسول PS5، دسته های بازی را بطور همزمان بدون اتصال سیم، به طور همزمان شارژ می کند.

پایه شارژ دسته بازی  Onten OTN-PS5برای PS5

پایه شارژ دسته بازی Microsoft Xbox

 

پایه شارژ دسته بازی  Oivo IV-X131Wبرای Xbox

پایه نگهدارنده Oivo در واقع یک استند برای نگهداری از دسته های بازی، به همراه شارژر برای دسته های بازی است. به این صورت که شما باتری های قابل شارژ را بر روی دسته های بازی قرار داده و بعد از اتمام شارژ مجدداً آن را بر روی پایه ی شارژ گذاشته و شارژ می کنید.

پایه شارژ دسته بازی  Oivo IV-X131Wبرای Xbox

پایه شارژ دسته بازی  Dobe TYX-532Xبرای  Xbox

استند پایه شارژ Dobe دارای دو عدد درپوش برای Series X/S و دو عدد در پوش برای One X/S
می باشد که توسط آن به کانکتور های پایه شارژ دسته بازی متصل می شود و باتری های قلمی قابل شارژ درون دسته بازی را شارژ می کند.

پایه شارژ دسته بازی  Dobe TYX-532Xبرای  Xbox

پایه شارژ دسته بازی  Dobe TYX-0613برای  Xbox

با استفاده از چراغ LED به رنگ سبز وضعیت شارژ دسته های بازی را نشان می دهد و پایه شارژر دابی قابلیت اتصال به دسته های Xbox و Playstation را دارد.

پایه شارژ دسته بازی  Dobe TYX-0613برای  Xbox

پایه شارژ دسته بازی SPARKFOX W20X504 برای Xbox Series X/S

پایه شارژ دسته بازی SPARKFOX دارای دو پک باتری قابل شارژ می باشد، که باید آن را به جای باتری های دسته Xbox خود قرار دهید و هر دو دسته را به طور همزمان شارژ کنید. کانکتور های موجود در پایه شارژ از جنس طلا ساخته شده اند که جریان برق را با سرعت بیشتری به باتری ها رسانده و در کمترین زمان شارژ آن را کامل کنند.

پایه شارژ دسته بازی SPARKFOX W20X504 برای Xbox Series X/S

پایه شارژ دسته بازی  Dobe TYX-0625برای  Xbox

استند شارژ دسته بازی Dobe دارای دو عدد پک باتری 1200 میلی آمپری برای نگهداری و شارژ دسته های بازی Xbox Series X/S طراحی و ساخته شده است

 پایه شارژ دسته بازی  Dobe TYX-0625برای  Xbox

جمع بندی

با گسترش و همه گیر شدن کنسول های بازی، احساس نیاز به وسایل جانبی آن هم بیشتر احساس می شود. از مهمترین وسایل جانبی کنسول های بازی پایه شارژ دسته بازی محسوب می شود. این نیاز باعث شده که پایه شارژ دسته بازی در انواع و اشکال مختلف تولید شوند. پایه های دسته بازی نسبتاً کاربرد یکسان، با طراحی های ظاهری متفاوتی هستند. استند شارژ دسته بازی علاوه بر شارژ دسته ها، باعث نظم و زیبایی در ست بازی شما می شوند.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد