بررسی و معرفی بازی های در حال توسعه برایPS5

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 1 اسفند 1401 - 18:40
بررسی و معرفی بازی های در حال توسعه برایPS5
پس از عرضه عمومی کنسول بازی پی اس فایو، تا کنون استقبال خوبی از این کنسول به عمل آمده است. بازی های در حال توسعه برایPS5 نیز توانسته اند تا افراد علاقه مند به صنعت گیمینگ را به واسطه عناوین انحصاری و متنوع، راضی نگه دارند.

این کنسول نسبت به نسخه قبلی خود، پیشرفت هایی محسوس را تجربه کرده است و به همین دلیل توانسته افراد زیادی را برای خرید این نسخه ترغیب نماید. کنسول بازی پی اس فایو به جای استفاده از هارد HDD به هارد SSD مجهز شده است که سرعت بیشتری را برای آن به ارمغان می آورد. علاوه بر این، طراحی و امکانات دسته های بازی دوال سنس سبب شده است تا گیمر ها تجربه بهتری را در حین اجرای بازی ها به دست آورند.

کنسول بازی پی اس فایو سبب شده است که گیمر ها به مجموعه ای از بازی های انحصاری دسترسی داشته باشند. با این حال، این موضوع به تنهایی نمی تواند افراد علاقه مند به گیم را اغنا کند. بنابراین، اکثر کاربران کنسول PS5 در انتظار عرضه بازی های در حال توسعه برایPS5 هستند. در صنعت گیمینگ امری رایج است که کمپانی های بازی سازی پیش از تولید و عرضه بازی های کنسول های مختلف، اطلاعات مربوط به آن ها را نشر می دهند. این موضوع باعث می شود تا گیمر ها نیز انتظار بکشند تا بازی های جدید، عرضه شده و تجربه ای جدیدی را برایشان رقم بزنند. به همین جهت در ادامه به بررسی بازی های در حال توسعه برایPS5 پرداخته و مطالبی را پیرامون هر کدام مطرح خواهیم کرد.

 

بهترین بازی های در حال توسعه برایPS5

بازی Hogwarts Legacy

 

بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy

تاریخ انتشار: ۱۰ فوریه ۲۰۲۳

 

میراث هاگوارتز یکی از بازی های در حال توسعه برایPS5 است که پس از مدت ها خبر و تاریخ عرضه آن به گوش می رسد. این بازی در سبک اکشن طراحی شده است و در سال ۱۸۰۰ به وقوع می پیوندد. در این بازی وارد دنیای هاگوارتز شده و می توانید دنیای جادوگران را تجربه و کشف کنید. در این بازی می توانید به کلاس های مختلف ورود پیدا کرده، تمرین کنید و کاراکتر خود را ارتقا دهید. این بازی توسط کمپانی Avalanche تولید و عرضه می شود.

 

بازی Wild Hearts کنسول PS5

بازی Wild Hearts 

بازی Wild Hearts 

 

تاریخ عرضه: ۱۵ فوریه ۲۰۲۳

بازی Wild Hearts جزو بازی های در حال توسعه برایPS5 به شمار می آيد که شباهت های زیادی به بازی Monster Hunter خواهد داشت. در این بازی شما می توانید حداکثر با دو گیمر دیگر متحد شده و برای نابودی جانورانی که قدرت های خارق العاده و خاص دارند، تلاش کنید. البته لازم به ذکر است که این بازی نسبت به بازی Monster Hunter تفاوت های زیادی داشته و بسیار پر جنب و جوش تر و واقعی تر به نظر می رسد. استفاده از این نوع بازی های در حال توسعه برایPS5 می تواند تجربه جدید برایتان به ارمغان آورده و تا ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی توسط Electronic Arts منتشر می شود.

 

 

بازی Atomic Heart

 

بازی Atomic Heart

بازی Atomic Heart

تاریخ عرضه: ۲۱ فوریه ۲۰۲۳

 

بازی Atomic Heart که برای پی اس فایو نیز عرضه خواهد شد، یک بازی در سبک تیراندازی و به صورت اول شخص است. داستان این بازی به عصر اتحاد جماهیر شوروی مربوط بوده و در آن زمان و در دنیایی متناوب در جریان خواهد بود. در این بازی جماهیر شوروی برای مقابله با ارتش نازی از ارتش ربات ها استفاده می کند. در این وضعیت برخی از این ربات ها با مشکل روبرو شده اند و شما به عنوان مامور ویژه، می بایست اوضاع را اصلاح کنید. این بازی نیز جزو بازی های در حال توسعه برایPS5 به شمار آمده که می تواند گیمر های زیادی را به خود جذب کند. این بازی توسط  Focus Entertainment منتشر خواهد شد.

 

بازی Like a Dragon: Ishin کنسول PS5

 

بازی Like a Dragon: Ishin

بازی Like a Dragon: Ishin

زمان عرضه: ۲۲ فوریه ۲۰۲۳

 

بازی Like a Dragon: Ishin نسخه بازسازی شده از بازی Ryuu ga Gotoku Ishin است که در لیست بازی های در حال توسعه برایPS5 جای می گیرد. البته نسخه قبلی این بازی صرفا در ژاپن عرضه شده بود و هیچوقت نسخه ای از آن به کشور های دیگر راه پیدا نکرد. به همین دلیل، این بازی کنسول پی اس فایو می تواند برای بسیاری از گیمر ها تجربه جدیدی را رقم بزند. توسعه دهندگان این بازی، این نسخه را به وسیله Unreal Engine 5 بازسازی کرده و جلوه ای از ژاپن فئودال را برای گیمر ها ایجاد نموده است. این بازی توسط Sega منتظر خواهد شد.

 

 

بازی WWE 2K23 کنسول PS5

 

بازی WWE 2K23

بازی WWE 2K23

تاریخ عرضه: ۲۳ مارس ۲۰۲۳

 

بازی WWE 2K23  به عنوان نسخه جدید این بازی شناخته می شود که در سال ۲۰۲۳ و مطابق روند هر ساله، عرضه می شود. ما در این بازی که جزو بازی های در حال توسعه برایPS5 است، شاهد لیستی بلند بالا از قهرمانان و سوپر استار های WWE خواهیم بود. در این نسخه، گرافیک بازی به طرز چشمگیری بهبود پیدا کرده و قطعا گیمر ها و علاقه مندان بازی های ویدیویی را اغنا خواهد کرد. بر روی این بازی نیز تصویری از جان سینه نقش بسته است.

 

بازی Resident Evil 4 کنسول PS5

 

بازی Resident Evil 4

 

تاریخ عرضه: ۲۴ مارس ۲۰۲۳

 

بازی Resident Evil 4 نیز بازسازی نسخه ای است که پیش از این در سال ۲۰۰۴ عرضه شده بود. این بازی تلاش های و ماجراجویی لئون کندی برای پیدا کردن دختر گمشده رئیس جمهور را به تصویر خواهد کشید. البته روند و داستان این بازی با سایر نسخه های آن متفاوت خواهد بود. زیرا در این نسخه ما با زامبی ها طرف نخواهیم بود. بلکه هدف مقابله با روستاییان آلوده ای است که به همان اندازه می توانند خطرناک و ترس آفرین باشند. در این نسخه ما شاید بهبود روند داستان هستیم که به جذابیت بازی می افزاید. همچنین گرافیک این بازی به طرز چشمگیری بهبود پیدا کرده و رزولوشن 4K آن باعث می شود که این بازی به عنوان یکی از بازی های در حال توسعه برایPS5 مسیر هموار تری به جهت جذب مخاطب داشته باشد. این بازی توسط Capcom در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد