بررسی و نقد دسته ps4

ادمین ایرانیان کنسول جمعه 4 فروردین 1402 - 11:59
بررسی و نقد دسته ps4
بررسی و نقد دسته ps4
لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 عبارتند از:
  1. دسته ps4: یکی از بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 کنترلر است. می توانید یک کنترلر بیشتر خریداری کنید تا با دو دسته در بازی ها شرکت کنید.
  2. هدست: با استفاده از هدست، می توانید با دوستان خود در بازی های آنلاین صحبت کنید. این لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 به شما اجازه می دهد تا در عمیق تر از بازی های آنلاین فرو برید.
  3. باتری خارجی: با خرید یک باتری خارجی می توانید مدت زمان بازی خود را افزایش دهید و نیازی به شارژ کنترلر ندارید.
  4. بسته شارژ: با استفاده از بسته شارژ می توانید کنترلر خود را به راحتی شارژ کنید و مدت زمان بازی خود را افزایش دهید.
  5. قاب کنترلر: با خرید یک قاب کنترلر می توانید کنترلر خود را در برابر ضربه ها و خط و خش ها محافظت کنید.
  6. دسته بازی آرکید: این نوع کنترلر برای بازی های آرکیدی بسیار عالی است و به شما اجازه می دهد تا بازی های خود را متفاوت تر و جذاب تر کنید.
  7. فناوری دار موش: این لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 می تواند دقت و سرعت حرکت ماوس شما را افزایش دهید.
  8. تسهیلات شارژ و اتصال USB: با خرید یک تسهیلات شارژ و اتصال USB به راحتی می توانید دستگاه های دیگر خود را به پلی استیشن 4 متصل کنید.

در ادامه می خواهیم دسته ps4 را با هم بررسی کنیم.

 

 

ps4

 

تاریخچه دسته های مختلف پلی استیشن

پلی استیشن اول (PS1): دسته PS1 یکی از اولین دسته های بازی بود که با پلی استیشن اول عرضه شد. آن دارای چهار کلید عملکردی بود (صفحه اصلی ، گزینه ، شکستن و دستی) و دارای یک مفتاح خط زن (در قسمت وسط دسته) بود.

پلی استیشن 2 (PS2): دسته PS2 فراتر از دسته PS1 رفته و دارای 12 کلید بوده است. در این دسته از دو مفتاح خط زن استفاده شده است و دارای دو المان لرزش (موجود در بازی هایی که از آن پشتیبانی می کنند) در دسته وجود داشته است.

پلی استیشن 3 (PS3): دسته PS3 از نظر طراحی بسیار به دسته PS2 شبیه است، اما دارای دو مفتاح خط زن تعاملی بود و همچنین دارای دو المان لرزش است. دکمه های لمسی پایینی در بالای لوگوی پلی استیشن جهت تغییر میزان لرزش های دسته و یا توقف آنها در بازی هایی که از آن پشتیبانی می کنند وجود داشته است.

پلی استیشن 4 (PS4): دسته PS4 دارای دو کلید شوکر، دسته لمسی پایین برای ورود به منوی بازی، کلید گزینه های جدید و حرکات لمسی همراه با المان های لرزش این بازی است. نمایشگر لمسی و همچنین میکروفون داخلی برای گفتگو با بازیکنان دیگر در بازی های شبکه ای دیگری نیز در این دسته قرار دارد.

پلی استیشن 5 (PS5): دسته PS5 با طراحی بهتر و ابعادی بزرگتر از دسته PS4 عرضه شده است. دسته PS5 دارای دکمه دوگانه پایینی جدیدی است که می توانید استفاده کنید تا دسته را به طور جداگانه حرکت دهید و همچنین دارای تاچ ‌پد بزرگ تر و یا همان تاچ‌ اسکرین نیز می باشد. همچنین این دسته برای استفاده از بازی های واقعیت مجازی بسیار مناسب است.

انواع دسته های پلی استیشن

انواع دسته های پلی استیشن

دسته ps4

دسته ps4 برای پلی استیشن 4 یکی از بروز رسانی های بزرگ بازی است که برای کاربران قابل توجه است. دسته DualShock 4 مشابه دسته های قبلی پلی استیشن، دارای دو کلید شوکر به صورت لرزاننده با گزینه تعامل غنی برای کاربران، نمایشگر لمسی و همچنین میکروفون داخلی برای گفتگو با بازیکنان دیگر در بازی های شبکه ای موجود در پلی استیشن 4 است. دسته DualShock 4 نیز دارای دسته بازی لمسی پایینی بوده که در بازی های مختلف استفاده می شود و قابلیت پشتیبانی از پروتکل بی سیم بلوتوث 2.1 جهت اتصال با کنسول های دیگر موجود در دسترس کاربران نیز می باشد.

دسته های PS4 دیگری نیز عرضه شده اند که به دسته های خاص مختلفی برای استفاده در بازی های ویدئویی مانند PlayStation VR می پردازند، اما دسته DualShock 4 به عنوان دسته استاندارد پلی استیشن 4 و بسیاری از بازی های آنلاین اصلی استفاده می شود.

قابلیت و امکانات دسته ps4

دسته ps4 پلی استیشن 4 دارای قابلیت ها و امکانات زیر است:

  1. دو کلید شوکر به صورت لرزاننده با گزینه تعامل غنی برای کاربران
  2. دسته بازی لمسی پایینی که در بازی های مختلف استفاده می شود
  3. نمایشگر لمسی به منظور کنترل بازی هایی که از کمک مالی خودکار استفاده می کنند
  4. میکروفون داخلی برای گفتگو با بازیکنان دیگر در بازی های شبکه ‌ای موجود در پلی استیشن 4
  5. دسته بازی سمت چپ شامل دکمه ضربان قلب / شاخص شارژ
  6. دسته بازی سمت راست شامل بانک اطلاعاتی لمسی به منظور کنترل بازی هایی که از مانیتورینگ دیدگاه استفاده می کنند
  7. قابلیت پشتیبانی از پروتکل بی سیم بلوتوث 2.1 جهت اتصال با کنسول های دیگر موجود در دسترس کاربران
  8. اسپیکر داخلی برای پخش صدای برخی از بازی ها و همچنین اعلانات سیستمی
  9. جک هدست 3.5 میلی‌ متری برای استفاده از هدست های گیمینگ
  10. کاور مناسب برای برخی بازی ها، از جمله کنترلر با حالت لمسی DualShock 4
  11. قابلیت شارژ دسته با کابل Micro-USB شامل درگاه Micro-USB به منظور شارژ دسته با کامپیوتر یا شاخه لودر دیواری.

این قابلیت ها تنها بخشی از ویژگی های دسته DualShock 4 پلی استیشن 4 هستند. با توجه به تنوع مختلف بازی های پلی استیشن 4، ممکن است بعضی از این قابلیت ها در برخی بازی ها مورد استفاده قرار نگیرد. به طور کلی کاربران با این دسته ها می توانند بازی های خود را به راحتی با تجربه بازی دسته واقعی‌تر و بیشتر لذت بخش کنند.

 

ارزش خرید این دسته چقدر است؟

ارزش خرید دسته ps4 بستگی به نیاز شما و استفاده شما از آن دارد. اگر به دنبال یک دسته بازی بی ‌سیم و با کیفیت برای پلی استیشن ۴ هستید، این دسته بازی پرطرفدار و با کیفیت بالاست و می ‌تواند نیاز‌ های شما را برآورده کند. همچنین، با توجه به اینکه دسته بازی یکی از مهمترین لوازم جانبی در بازی‌ های پلی استیشن ۴ می ‌باشد، خرید آن می ‌تواند تجربه بازی شما را بهبود بخشد. به طور کلی، ارزش خرید دسته بازی پلی استیشن ۴ در مقایسه با سایر لوازم جانبی پلی استیشن ۴، به دلیل اهمیت آن در تجربه بازی شما، بسیار بیشتر است.

دسته پلی استیشن 4

دسته پلی استیشن 4

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد