بررسی قیمت دسته ps5 فیک

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 11 تیر 1403 - 15:05
بررسی قیمت دسته ps5 فیک
قیمت دسته ps5 فیک چقدر است؟ در این مقاله راجع به هزینه این دستگاه ها و نقاط قوت و ضعف آن صحبت می کنیم.

قیمت دسته ps5 فیک چقدر است؟ آیا تهیه این کالاها ارزش دارد؟ مزیت ها و معایبی که می توان برای دسته های فیک پلی استیشن در نظر گرفت چیست؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

دسته ps5 فیک چیست؟

یکی از اقلام مهمی که می تواند بر کیفیت بازی شما نیز اثر گذار باشد، دسته PS5 است. این وسیله در کنسول پلی استیشن 5 تفاوت چشمگیری از نظر طراحی پیدا کرده و حالت مدرن و جدیدی را به خود گرفته است. رنگ بندی این دسته بازی در مدل های مشکی، سفید، صورتی، قرمز، آبی و بنفش ارائه شده اند.

دسته PS5 دارای امکانات مختلفی می باشد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تریگرهای تطبیق پذیر که منظور همان دکمه های L2 و R2 هستند. هردوی آنها دارای قابلیت DualSense و بازخورد لمسی بوده و می توانند در تجربه بازی کردن بسیار مفید باشد.
  • باتری قابل شارژ که دیگر نیازی نیست برای اتصال دسته با کابل به دستگاه اقدام کنید.
  • حسگرهای تشخیص حرکت که می توانند در 6 محور حرکات شما را تشخیص داده و دارای شتاب سنج 3 محوره و ژیروسکوپ 3 جهته هستند.
  • پترن درج شده روی پوسته دسته شامل تصاویر ریزی است که به شدت دقیق طراحی شده است. این موضوع نشان دهنده دقت و وسواس این کمپانی در ساخت این محصول می باشد.

از آنجایی که خرید مجدد دسته های اصلی به دلیل گران بودن و یا عدم وجود در بازار داخلی ممکن است با مشکلاتی همراه باشد، دسته بازی فیک پلی استیشن 5 سونی ارائه شده اند.

منظور از دسته های فیک یا سایر آیتم هایی که با پسوند Fake، کپی یا های کپی مشخص می شوند، وسایلی هستند که توسط تولید کننده اصلی ساخته نشده اند. این نوع کالاها در بازار داخلی به شدت طرفدار دارند و مهم ترین علت آن را می توان قیمت دسته ps5 فیک دانست. در ادامه این مطلب می خواهیم کمی بیشتر راجع به این مسئله صحبت کنیم.

آشنایی با دسته فیک PS5

آشنایی با دسته فیک PS5

بررسی قیمت دسته ps5 فیک

برای بررسی خرید و قیمت دسته بازی PS5 می خواهیم در ادامه یکسری نکات را بیان کنیم که می توانند به شما کمک کنند. در کل قیمت دسته ps5 فیک به اندازه یک سوم هزینه مدل اصلی است. به همین خاطر بسیاری از گیمرها برای صرفه جویی و حفظ بودجه خود، علاقه دارند تا طرح های کپی را تهیه کنند. این موضوع برای بسیاری از وسایل حتی گوشی های آیفون نیز صدق می کند.

هم اکنون و در تیرماه سال 1403، قیمت مدل اصلی نزدیک به 4 میلیون و قیمت دسته ps5 فیک، یک سوم آن یعنی در حدود 1.3 میلیون تومان می باشد. البته توجه کنید که تعرفه این نوع کالاها به دلیل وارداتی بودن وابسته به نرخ ارز بوده و ممکن است در زمان های دیگر تغییر کند.

حال این سوال مطرح می شود که دلایل ارزان تر بودن قیمت دسته ps5 فیک چیست؟ در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • سفارش از چین: کشور چین به دلیل نیروهای کار ارزان و تولید انبوه کالاهای مختلف، همواره دستگاه های کپی را با قیمت های ارزان تر ارائه می کند.
  • کسر هزینه های ارزش افزوده: برندهای بزرگ همواره حاشیه سود بالایی را در محصولات خود اعمال می کنند. مثلا می توان به گوشی های اپل اشاره کرد که قیمت بالایی دارند و بخشی از این هزینه ها ناشی از تعرفه های ارزش افزوده مثلا برند معتبر، تبلیغات گسترده و غیره است. در تولید کالاهای فیک اصلا نام برند و کارخانه سازنده مطرح نیست و به همین دلیل چنین عواملی منجر به افزایش قیمت این کالاها نخواهند شد.
  • تولید انبوه: همانطور که می دانید، تولیدات انبوه کالاها می توانند تعرفه نهایی را کمتر کنند.

حال که راجع به خرید دسته گیمینگ با پایین ترین قیمت صحبت کردیم، با ما باشید تا مزایا و معایب این نوع کالاها را بررسی کنیم.

بررسی قیمت دسته پلی استیشن 5 فیک

بررسی قیمت دسته پلی استیشن 5 فیک

مزیت ها و معایب دسته PS5 چیست؟

بررسی مزیت ها و معایب قیمت دسته ps5 فیک و خرید آن می توانند به شما کمک کنند تا به عنوان یک گیمر تصمیم درستی در خرید این آیتم ها بگیرید. در این خصوص می توان گفت:

مزیت های دسته پلی استیشن 5 فیک

  • قیمت دسته ps5 فیک: بدون شک تعرفه این نوع کالاها مهم ترین دلیلی هستند که شما را به خرید آنها ترغیب می کنند. تعرفه نهایی به یک سوم شکسته شده که قابل توجه است.
  • خرید بیش از 1 عدد: شما می توانید با قیمت یک دسته اورجینال، 3 دسته فیک را تهیه کنید. این موضوع به ویژه برای کسانی که می خواهند در طولانی مدت، اکسسوری های ذخیره داشته باشند و یا تمایل دارند برای راه اندازی یک گیم نت اقدام کنند، بسیار مهم است.
  • خسارت کمتر: ممکن است پلی استیشن را برای فرزندان و یا افراد دیگری تهیه کرده باشید. در این حالت احتمال وارد شدن آسیب به آن وجود دارد. در این حالت می توانید با صرف هزینه کمتر، دسته های فیک را به جای اصلی تهیه نمایید و آنها را ارائه کنید. این کار از وارد شدن خسارت به نسخه اصلی جلوگیری می کند.

در نهایت نیز می توان به کارکرد مشابه دسته های فیک همانند اصلی اشاره کرد که می تواند کار شما را راه بیندازد.

معایب دسته پلی استیشن 5 فیک

  • عدم تضمین 100% کارکرد دستگاه: یکی از مشکلاتی که ممکن است رخ دهد، عدم تضمین برای عمر و کارکرد این دستگاه ها است. در این حالت ممکن است بسته به محل تولید، بازه های متفاوتی از عمر دستگاه ها را تجربه کنید.
  • مشکلات احتمالی: همچنین ممکن است یکسری مشکلات احتمالی نیز با پرداخت قیمت دسته ps5 فیک و استفاده از آن پیش آید. مثلا عدم اتصال صحیح به کنسول و غیره. این موارد را می توانید از نظرات سایر مشتریان بررسی کنید.
  • کیفیت پایین دسته: واضح است که کیفیت متریال به کار رفته در دسته های فیک با اصلی یکسان نیست. در نتیجه ممکن است کیفیت خوبی را مشاهده نکنید و تجربه بازی تا حدی افت می کند.

آشنایی با مزیت ها و معایب دسته PS5

آشنایی با مزیت ها و معایب دسته PS5

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد