معرفی برترین عناوین بازی های بتمن

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 28 آذر 1401 - 15:02
معرفی برترین عناوین بازی های بتمن
بازی های بتمن در نسخه‌های مختلف به روایت گری این شخصیت افسانه‌ای و پرطرفدار در قالب داستان‌ها و شخصیت های مختلف می‌پردازد که در طی سالیان زیادی عرضه شده اند.

بازی های بتمن عناوین مختلفی دارد که در طی سال‌های گذشته، برای کنسول‌‌های مختلف و رایانه‌های شخصی عرضه شده و طرفداران بسیار زیادی در دنیای گیم سرگرم به خود کرده‌اند. تعداد بسیار زیادی از بازی های بتمن بر اساس داستان سرایی برای شوالیه شنل پوش عرضه شدند. اینکه بخواهیم یک لیست از برترین بازی های بتمن را ارائه کنیم کار بسیار دشواری است چراکه هر کدام از نسخه های این بازی ها دارای ویژگی های خاص و طرفداران خاص به خود است. ما در این مقاله سعی می‌کنیم با تکیه بر آمارهای ارائه شده توسط کارشناسان حوزه گیمینگ به معرفی لیستی از بهترین بازی‌های بتمن بپردازیم پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

بازی های بتمن نسخه Batman Returns

این نسخه از بازی های بتمن یک نسخه کاملاً نوستالژی می باشد که در سال ۱۹۹۲ توسط کمپانی سگا، برای کنسول های این شرکت عرضه شد. همچنین یک سال بعد کمپانی کونامی برای کنسول های نینتندو این بازی را عرضه کرد. در آن زمان این بازی طرفداران بسیار زیادی داشت و به عنوان بازی های تاپ آن روزگار به حساب می‌آمد. همچنین این بازی بر اساس فیلمی با همین نام طراحی شده است که در طی آن هفت مرحله بسیار سخت که از قسمتهای مختلف فیلم الهام گرفته شده در بازی روایت می‌شود و کاراکتر بازی باید آنها را انجام دهد.

در پایان هر یک از این هفت مرحله نیز یک باس فایت وجود دارد که کاربر، باید آن را شکست داده و به مرحله بعد برود. بازی به صورت کاملاً دو بعدی و نوستالژی طراحی شده است. در این بازی در یک مرحله شما سوار بر اتومبیل بتمن میشوید که بسیار جالب است. اگر شما جزو افرادی هستید که به بازی‌های با گرافیک قدیمی و نوستالژی علاقه دارید، قطعاً این نسخه از بازی های بتمن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

بازی بتمن نسخه Batman: Arkham Origins

این نسخه از بازی های بتمن در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی معروف وارنر براز (Warner bros) برای انواع مختلف کنسول های پلی استیشن ۳ ایکس باکس ۳۶۰ نینتندو و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه شد. در این نسخه از بازی های بتمن، داستان نسبت به سایر نسخه ها کمی فشرده تر می باشد و بیشتر حول تنش ها و رابطه میان بتمن و جوکر میچرخد. تنها ایرادی که به این بازی گرفته می شود این است که به جز یک سری کاراکترهای اصلی و بقیه کاراکترها، کاراکتر پردازی مناسبی نداشته و ایراد های بسیار زیادی به آنها وارد است.

بازی های بتمن Batman: Arkham Origins

از نظر گرافیکی با توجه به سال عرضه بازی، این نسخه بسیار جذاب بوده و تا به امروز نیز طرفداران زیادی دارد. این بازی از نوع Open World بوده و دنیای بسیار بزرگی دارد. به دلیل اینکه ژانر بازی بیشتر شبیه به حالت کاراگاهی طراحی شده کمی که در بازی پیش میرویم ممکن است، کاربر از ادامه بازی خسته شود. ولی در عین حال، برای این بازی باس فایت‌های بسیار جذابی طراحی شده و همچنین تکنیک های مشت زنی و ضربات به حریفان نیز بدون عیب و ایراد می‌باشد.

بازی های بتمن نسخه Lego Batman 2: DC Super Heroes

در سال ۲۰۱۲ بار دیگر کمپانی Warner Bros به کمک کمپانی Traveller’s Tales یکی دیگر از بازی های بتمن را به طرفداران خود عرضه نمود. این بازی جذاب به عنوان دومین نسخه از سری لگو بتمن عرضه گردید. خط اصلی داستانی بازی حول شخصیت های بتمن، رابین و همچنین سوپرمن میچرخد. این شخصیت های افسانه ای در طی بازی قصد دارند تا نقشه‌های شوم شخصیت‌های منفی مانند جوکر و لکس لوثر را خنثی کنند. ماموریت های مختلف بازی کاملاً سرگرم کننده بوده و همچنین ماموریت های جانبی مختلفی نیز در طی بازی برای کاربران تعبیه شده است. داستان این بازی در شهر گاتهام و همچنین شهر متروپلیس روایت می شود. این بازی برای انواع مختلف کنسول های پلی استیشن، ایکس باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه گردیده است.

بازی بتمن نسخه Batman Arkham VR

این نسخه از بازی های بتمن در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک بازی جذاب برای بار نخست برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد و بعد از مدتی نیز برای رایانه‌های شخصی به بازار آمد. نکته جالبی که در مورد این بازی وجود دارد این است که شما می‌توانید با عینک VR طراحی شده برای پلی استیشن و یا دیگر عینک های VR این بازی را انجام داده و لذت یک تجربه متفاوت را داشته باشید. این بازی داستانی جذاب داشته و به خوبی شما را در قالب نقش بتمن، فرو می برد که به مقابله با جنایتکارانی شبیه جوکر می پردازید. در حالت کلی این بازی، بسیار هیجان انگیز طراحی شده و طرفداران بسیار زیادی دارد.

Batman Arkham VR

بازی های بتمن نسخه Batman: The Telltale Series

یکی دیگر از بهترین بازی های بتمن که در سال ۲۰۱۶ برای انواع مختلف پلتفرم ها و کنسول ها عرضه شد، بازی Batman: The Telltale Series می باشد. این بازی نیز مانند بسیاری از نسخه های مختلف بازی بتمن حول رابطه میان جوکر و بتمن می چرخد و بسیار باشکوه طراحی شده است. صداگذاری های این بازی بسیار جذاب بوده و از صداپیشگان با تجربه استفاده شده است. جزئیات در داستان این بازی بسیار دقیق بوده و شما در حین بازی کاملا محو داستان آن خواهید شد. همه ما میدانیم که جوکر به عنوان اصلی ترین دشمن بتمن شناخته می‌شود. شما در طی انجام این بازی برداشت متفاوتی از شخصیت جوکر به دست خواهید آورد. اگر طرفدار بازی های بتمن هستید حتما انجام این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم.

بازی بتمن نسخه Batman: Arkham Knight

یکی دیگر از باشکوه ترین نسخه های بازی بتمن Batman: Arkham Knight نام دارد. این بازی در سال ۲۰۱۵ برای کنسول ها و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. این بازی به عنوان آخرین نسخه از بازی های آرکام به حساب می آید.

Batman: Arkham Knight

با توجه به چالش هایی که در طی نسخه‌های قبلی برای دنیای آرکام به وجود آمده بود این نسخه توانست دوباره نظر طرفداران دنیا گیمینگ را به خود و دنیای بتمن جلب کند و سر و صدای زیادی به پا کرد. داستان این بازی، روایتگری فوق العاده جذابی داشته و همچنین گرافیک مناسبی دارد. این بازی نسبتاً بلند و طولانی طراحی شده و به خوبی می تواند برای ساعت‌های زیادی کاربران را غرق در دنیای خود کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد