این بازی ها به گرافیک بالا نیاز ندارند (معرفی بازی های گرافیک پایین)

چهارشنبه 16 آذر 1401 - 00:39
این بازی ها به گرافیک بالا نیاز ندارند (معرفی بازی های گرافیک پایین)
بازی های گرافیک پایین به شما کمک می کند تا نیاز به خرید کارت گرافیک گران قیمت نداشته باشید. یک سری بازی ها وجود دارد که نیاز به گرافیک بالا ندارند و حتی بدون نیاز به کارت گرافیک اجرا می شوند. شناخت این بازی ها می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

معرفی بازی های گرافیک پایین

اگر علاقه به فیلم های وسترن دارید، بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین پیشنهادات برای شما محسوب می شود. Red Dead Redemption 2 در لیست بازی های گرافیک پایین قرار گرفته است. این بازی روی کامپیوتر به خوبی اجرا می شود. یعنی نیازی به کارت گرافیک برای اجرای آن وجود ندارد. از سوی دیگر شما می توانید Red Dead Redemption 2 را روی لپتاپ با سطح رزولوشن 720P نیز به خوبی اجرا کنید. در صورتی که سیستم شما ضعیف است Red Dead Redemption 2 بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود و هزینه ای در بر ندارد.

بلک مسا  نیز در لیست بازی های گرافیک پایین قرار گرفته است. بلک مسا را می توان با AMD Ryzen 5 5600G بازی کرد. این بازی نسخه بهبود یافته بازی های افسانه ای قرار گرفته است. در واقع هیچ نوع افت فریمی در حین بازی دیده نمی شود. همه چیز ثابت است و به شکل اصولی اجرا می شود. اگر به سایر APU ها دقت کنید اغلب بدون کارت گرافیک اجرای درستی ندارند اما خوشبختانه بلک مسا توانسته امتحان خود را پس دهد و موفق شود. کسانی که سیستم ضعیف دارند به طور کلی می توانند بلک مسا را بهترین گزینه بدانند و لذت ببرند.

اگر دستگاه شما از نوع سی پی یو اینتل سه هسته ای است به راحتی می توانید رینبو سیکس سیج را روی آن اجرا کنید. رینبو سیکس سیج روی سیستم هایی که جی پی یو ندارند بهترین گزینه محسوب می شود. افت فریم در رینبو سیکس سیج یک امر عادی است. یکی از روش هایی که سبب شود تا جلوی افت فریم گرفته شود. استفاده از ای پی یو AMD Ryzen است که به نسبت شرایط بهتری ایجاد کرده است. ای پی یو AMD Ryzen سبب می شود که جلوه های بصری بهتر شوند.

بلک مسا

بلک مسا

 

بازی های گرافیک پایین اما جدید

برخی از افراد تصویر می کنند که بازی های گرافیک پایین اغلب قدیمی هستند این تصور اشتباه است. valorant از دسته بازی هایی است که در سال 2020 منتشر شده است و هیچ کس فکرش را نمی گیرد که valorant را بتواند به راحتی بدون نیاز به GPU جداگانه اجرا کرد. valorant را می توانید به سادگی روی Intel HD 4000 یا AMD R5 200 اجرا کنید و هیچ هزینه دیگری برای شما ندارد. به طور کلی valorant به صورتی طراحی شده است که نسبت به بازی های دیگر نیازی به کارت گرافیک ندارد و بیشترین تمرکز آن روی سی پی یو است. این بازی نسبتاً بهینه اجرا شده است و بازیکنان نیز می توانند تنظیمات گرافیکی لازم را روی آن داشته باشند تا فریم ریت بیشتری فراهم شود. valorant برای کسانی که علاقه به سری جدید گیم دارند بهترین گزینه محسوب می شود.

بازی با گرافیک پایین

بازی با گرافیک پایین

Grand Theft Auto V نیز به نوبه خود در چند سال اخیر بسیار محبوب بوده و توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. اجرای Grand Theft Auto V نیاز به سیستم چندان قوی ندارد. در واقع تنها وجود رم 4 گیگابایت به همراه چیپست اینتل 4400 برای Grand Theft Auto V کافی است. در صورتی که سیستم شما بسیار ضعیف باشد شاید مشکلات گرافیکی برای Grand Theft Auto V دیده شود بنابراین چه خوب است از یک کارت گرافیک سطح پایین برای آن استفاده کنید و یا به سراغ کنسول نسل هفتمی بروید.

اگر سیستم کامپیوتری ضعیفی دارید به راحتی می توانید از پورتال ۲ لذت ببرید. بازی که بدون نیاز به کارت گرافیک سطح بالا اجرا می شود. گیم پلی که برای پورتال ۲ در نظر گرفته شده است بسیار ساده بوده و به طور کلی بخش های مختلف بازی به صورت پازل بندی شده به شما نمایش داده می شوند و با حل کردن هر یک از موارد می توانید وارد بخش دیگر شوید.

 

 

بازی با گرافیک کم و اسکین های جذاب

فورتونایت یک گیم پلی بسیار سرگرم کننده محسوب شده و در لیست بازی های گرافیک پایین قرار گرفته است. ایونت های جذاب فورت نایت سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. این بازی دارای اسکین های جالبی است که به طور کلی بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد. برای اجرای فورت نایت نیاز به پردازنده اینتل دارید و هیچ نیازی به کارت گرافیک جداگانه نخواهید داشت. فورت نایت با رم 4 گیگابایت اجرا می شود و چیپست اینتل 4000 برای آن کافی است اما باید افت فریم ها را تا حد زیادی نادیده بگیرید.

لیگ آف لجندز از دسته گیم هایی است که روی کامپیوترهای دهه 90 میلادی نیز اجرا می شود. در واقع برای اجرای آن نیازی به کارت گرافیک نخواهد بود. حتی اگر کامپیوتر شما از نوع MAC است نیز می توانید از لیگ آف لجندز لذت ببرید. بررسی ها نشان داده است که لیگ آف لجندز روی ضعیف ترین مک بوک ها نیز اجرا می شود و افت فریم آن نیز به نسبت بسیاری از بازی ها چندان بالا نیست.

 

 

بازی های گرافیک پایین گروهی

بازی های گروهی که نیاز به گرافیک پایین دارند نیز سبب می شوند تا دسته جمعی از فضای بازی لذت ببرید. اورواچ از دسته بازی هایی است که روی سی پی یو اینتل اچ دی 4400 اجرا می شود. در واقع یک سیستم حداقلی برای اجرای این بازی کفایت می کند. کیفیت این بازی چندان چنگی به دل نمی زند و فریم ریت های آن پایین است اما به طور کلی از دسته بازی هایی محسوب می شود که می توان روی آن شرایط خاصی را مدنظر قرار داد. اورواچ را می توانید به همراه دوستان و یا اعضای خانواده خود بازی کنید. البته بازی های گروهی زیادی در این راستا وجود دارد که سبب می شود بدون نیاز به خرید کارت کارت گرافیک آن را تهیه کنید. از یاد نبرید که این بازی ها دارای سیستم اجرایی مخصوصی هستند.

 

بازی گروهی

بازی گروهی

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد