پرطرفدارترین بازی های 2022

ادمین ایرانیان کنسول پنجشنبه 17 آذر 1401 - 00:07
پرطرفدارترین بازی های 2022
تحولات عجیبی که در گرافیک بازی های 2022 وجود دارد سبب شده تا بسیاری از گیمرها در انتخاب بهترین بازی دچار تردید شوند. حقیقت این است که سطح گرافیک بازی ها و داستانی که دنبال می کنند به مراتب قدرتمندتر از بازی های سال های گذشته است.

مشهورترین بازی های 2022

در ابتدا به پرطرفدارترین بازی های 2022 می پردازیم که بیشترین امار را به خود اختصاص داده اند.

 

  • بازی SIFU

بازی SIFU در لیست بهترین بازی های 2022 قرار گرفته است. این بازی در پلتفرم های پی اس فور و فایو اجرا می شود و در 8 فوریه 2022 منتشر شده است. داستان بازی SIFU در خصوص شخصی است که در کودکی شاهد مرگ خانواده اش بوده است. او در تمام سال های جوانی خود تلاش می کند تا بتواند تکنیک های کنگفو را یاد بگیرد. در واقع هدف اصلی او پیدا کردن کسانی است که خانواده وی را به قتل رسانده اند و انتقام گیری از انها است. کسانی که علاقه به بازی های اکشن دارند قطعاً SIFU را بهترین می دانند. ترکیبات بی نظیر ضربات دشمن در این بازی سبب شده تا تجربه مفرح برای گیمرها شود.

بازی جدید

بازی جدید 2022

 

  • بازی Elden Ring

بازی Elden Ring سرزمینی را نمایش می دهد که به شش پادشاه تقسیم شده اند و هر یک ادعای خدایی دارند. این بازی قهرمان خاص خود را دارد. سلاح ها و جادو ها و همینطور زره هایی که در بازی Elden Ring وجود دارد سبب شده تا جذابیت بینظیری داشته باشد. به طور کلی اگر به دنبال یک تجربه کامل از بازی های 2022 هستید بازی Elden Ring پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود.

 

  • بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West مربوط به تاریخ 18 فوریه 2022 است. بازیکن های این بازی موجوداتی مکانیکی و عجیب هستند. این بازی نسبتاً علمی و تخیلی است. بازی حالت ماجراجویانه داشته و به نسبت فضای خطرناکی دارد. در این بازی یک سری ربات نیز دیده می شوند که به نوعی موجودات جدید هستند. در بازی های 2022، بازی Horizon Forbidden West توانسته از کنسول های نسل نهم سونی کمک بگیرد و تا به اینجای کار موفق ظاهر شده است.

 

 

سری جدید رینبو سیکس

کسانی که بازی رینبو را دنبال می کنند همیشه به دنبال نسخه جدید ان هستند. رینبو سیکس در لیست بهترین بازی های 2022 قرار گرفته است. این بازی در پلی استیشن4، 5 و ایکس باکس وان و همینطور کامپیوتر اجرا می شود. در این بازی سعی شده تا تجربه رقابتی بی نظیری اجرا شود. این بازی دارای سیستم مکانیکی تیراندازی بی نظیری است. به طور کلی اپراتورهای خاصی در بازی اجرا شده اند که مهارت های مخصوصی دارند. بازی کننده ها نیز به دنبال کشتن یک هیولای بزرگ هستند. این بار دشمنان و اهداف و آیتم ها اتفاقی در محیط اجرا می شوند و به نوعی بازی  سخت تر از قبل است.

 

 

 

بهترین بازی 2022 کنسول سوئیچ

بازی Switch Sports به ورود به دنیای کنسول سوئیچ توانست خاطرات بی نظیری را تکرار نماید. این کنسول دوست داشتنی برای کسانی که علاقه به بازی تنیس و بولینگ داشتند بهترین گزینه محسوب می شود. قابلیت های حرکتی کنسول سبب شده تا این بازی در لیست بهترین بازی های 2022 قرار بگیرد.

علاقمندان به بازی های فوتبالی قطعاً بازی ماریو و نینتندو فوتبال را یکی از بهترین موارد می دانند. این بازی ماریو را در کنار یکی از محبوب ترین ورزش های جهان قرار می دهد. در واقع نوعی گیم پلی خلاقانه و هیجان انگیز در این بازی با قواعد فوتبال ترکیب شده است. بازیکن ها شامل دو تیم چهار نفره هستند که سبب می شود تا بازی با هیجان بیشتری دنبال شود. فنون مهارتی نیز در این بازی بسیار گسترده در نظر گرفته می شود. البته دوستان ماریو نیز در بازی حضور دارند و این رویکرد سبب می شود تا امکانات بازی گسترده تر شود. به طور کلی این بازی سبب می شود تا لذت بازی چندین برابر شود.

بازی پرطرفدار

بازی پرطرفدار

 

بازی های 2022 با گرافیک قوی

بازی ردفال از دسته بازی های قدرتمند با گرافیک بالا و از بهترین بازی های 2022 محسوب می شود. این بازی در تابستان 2022 منتشر شده است. این بازی در شهری جزیره ای در ماساچوست آمریکا جریان دارد. خون آشام هایی در این فضا هستند که قصد اذیت و آزار دارند. شما و چند نفر دیگر در این جزیره گیر افتاده اید چون شهر و راه خورشید توسط خون آشام ها بسته شده است. اسلحه هایی که در این بازی عرضه می شوند بسیار ایده آل طراحی شده اند. ابزارها خاص هستند و به طور کلی توانایی مخصوصی در بازی دارند. تریلرهای بازی نیز بسیار هیجان انگیز عمل می کنند. قابلیت های خلاقانه این بازی سبب شده تا به یکی از بازی های اکشن 2022 تبدیل شود. این بازی در ایکس باکس سری اجرا می شود. البته که برای انجام ان باید تمرین زیادی داشته باشید.

 

 

بازی اکشن و انفجاری Saints Row

در بازی Saints Row قرار است که گروه Saints  را از نو بسازید. در واقع قرار است که قوی ترین گروه های خلاف کاری آمریکا را تشکیل دهید. در این بازی خبری از تبدیل شدن به رئیس جمهور نیست. در واقع گروه خلاف کاری که تشکیل می شود مسیر بازی را پیچیده تر ساخته است. بازی Saints Row به شما این امکان را می دهد تا متنوع ترین  و جذاب ترین بازی های 2022 را تجربه کنید. هیجان این بازی زیاد است و برای کسانی که آشنایی با سری Saints Row ندارند در ابتدا دشوار به نظر می رسد. شما می توانید بهترین بازی را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمایید.

 

کلام آخر

پرطرفدارترین بازی های 2022 از نظر گرافیک به نسبت سال های گذشته قوی تر شده اند. بازی ها با اتفاقات رندوم روبرو هستند که گیمر را دچار هیجان می کند. از سوی دیگر این بازی ها دارای سیستم اجرایی فوق سریع بوده و برای گیمرهای بزرگ بهترین گزینه محسوب می شوند. شما می توانید بازی های 2022 را به بهترین نحو در پلتفرم های مختلف اجرا نمایید بدون اینکه مشکلی ایجاد شود. این بازی ها توسط قوی ترین گروه های کد نویسی اجرا شده اند. طراحی آنها نیز بسیار ایده آل است و می تواند شرایط مخصوصی داشته باشد.

بازی های جدید

بازی های جدید

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد