با لیست خرید جدیدترین بازی های VR بیشتر آشنا شوید

اکسس مارکتینگ یکشنبه 21 آذر 1400 - 06:44
با لیست خرید جدیدترین بازی های VR بیشتر آشنا شوید
بازی های واقعیت مجازی یا VR می توانند یک انتخاب به روز و مدرن باشند و برای تمام کسانی که علاقمند به حوزه گیم و تکنولوژی هستند بهترین انتخاب به شمار می روند. ما در این مقاله قصد داریم لیست خرید جدیدترین بازی های VR را در اختیار شما قرار دهیم.

با لیست خرید جدیدترین بازی های VR بیشتر آشنا شوید

بازی های واقعیت مجازی یا VR می توانند یک انتخاب به روز و مدرن باشند و برای تمام کسانی که علاقمند به حوزه گیم و تکنولوژی هستند بهترین انتخاب به شمار می روند. ما در این مقاله قصد داریم لیست خرید جدیدترین بازی های VR را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا برای شما مفید واقع خواهد شد.

آیا شما هم از علاقمندان به بازی های واقعیت مجازی یا VR هستید؟ در این صورت همواره به دنبال بازی های جدید و محبوب این نسل از بازی بوده اید و شاید برای شما جالب باشد که لیست خرید جدیدترین بازی های VR را مشاهده کنید. در طول چند سال گذشته که این تکنولوژی رو به گسترش بوده است، مردم و به خصوص کودکان و جوانان علاقمندی بسیار زیادی به آن نشان داده اند و به خصوص گیمر ها همواره به دنبال خرید جدیدترین بازی های VR هستند.

 جدیدترین بازی های VR

خرید جدیدترین بازی های VR

لیست خرید جدیدترین بازی های VR : Beat Saber

خرید Beat Saber با توجه به این که این بازی مهیج توانسته است بسیاری را به خود جذب کند و همچنین تصاویر زیادی از آن در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته است شاید به عنوان اولین انتخابی باشد که هر گیمر می تواند داشته باشد. این بازی بر اساس موسیقی کار می کند و شما در طول زمان بازی موسیقی های پلی شده را گوش می دهید و برای این که بتوانید در بازی موفق باشید باید بتوانید در راه از بین بردن جعبه هایی که بر سر راه شما قرار دارند موفق باشید. در نظر داشته باشید که این بازی مجازی برای کامپیوتر ارائه شده است و یکی از موفق ترین محصولات موجود در بازار به شمار می رود. شما می توانید علاوه بر بازی کردن، حال خود را با گوش دادن به موسیقی ها بهتر کنید و همچنین حس هیجان از بین بردن جعبه هایی که به سمت شما پرتاب می شوند حتما برای شما جذاب خواهد بود. پس در لیست خرید جدیدترین بازی های VR، حتما این گزینه می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

بازی Tetris Effect برای VR

بازی Tetris Effect برای VR

لیست خرید جدیدترین بازی های VR : Tetris Effect

خرید Tetris Effect به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های موجود قطعا به شما توصیه می شود و شما می توانید در این بازی هیجان بسیار زیادی را تجربه کنید. در واقع این بازی توسعه یافته Tetris قدیمی بوده و با محیطی کاملا به روز شده در دسترس شما می باشد. موسیقی و صدا از مهم ترین بخش های موفقی است که این بازی را به یکی از بهترین انتخاب ها در لیست خرید جدیدترین بازی های VR تبدیل کرده است و باید در نظر داشته باشید که این بازی برای گیمرهای کنسول PS4 در بازار عرضه می شود. مراحل جذاب این بازی در کنار قرار گیری در شرایط جوی مختلف برای بازی کردن را می توان از مهم ترین ویژگی های این بازی برشمرد.

بازی های واقعیت مجازی پلی استیشن

بازی های واقعیت مجازی پلی استیشن

لیست خرید جدیدترین بازی های VR : Astro Bot : Rescue Mission

در صورتی که شما برای بازی های VR از پلی استیشن استفاده می کنید، قطعا خرید Astro Bot : Rescue Mission به شما توصیه می شود و شما می توانید در این پلتفرم بازی به ماجراجویی بپردازید. در واقع این بازی سه بعدی با طراحی جالبی که دارد یکی از بهترین گزینه های پیش رو به خصوص برای گیمرهای پلی استیشن به شمار می رود و باید در نظر داشت که چالش های پیش روی شما در دنیایی که مربوط به ربات هاست قطعا لحظات بسیار خوبی را برای شما خواهد ساخت. پس در صورتی که قصد خرید جدیدترین بازی های VR را دارید، این بازی را نیز مد نظر داشته باشید.

بازی ترسناک واقعیت مجازی

بازی ترسناک واقعیت مجازی

لیست خرید جدیدترین بازی های VR : Resident Evil 7 : Biohazard

وجود این بازی و توصیه به خرید Resident Evil 7 : Biohazard در این لیست قطعا به عنوان جدیدترین بازی های VR شاید کمی عجیب باشد ولی قطعا زمانی که متوجه شوید این بازی جوایز متعددی را در این سبک دریافت کرده است، قطعا به فکر خرید آن خواهید بود. چاشنی ترس در این بازی VR می تواند کاملا محسوس باشد و باید در نظر داشته باشید که شما در سه پلتفرم کامپیوتر شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس می توانید آن را اجرا کنید. یک بازی اول شخص با داستانی عالی و جلوه های ویژه باورنکردنی که البته برای افراد زیر 18 توصیه نمی شود. داستان بازی مربوط به شخصی به نام اتان ویترز است که از ناپدید شدن همسرش حدود سه سال می گذرد و در داستان بازی شما باید موقعیت های ترسناک و عجیب بسیار زیادی را پشت سر بگذارید. مدیریت شرایط و استرس به خوبی در این بازی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید چالش های پیش رو را از میان بردارید.

خرید بازی Robo Recall

خرید بازی Robo Recall

لیست خرید جدیدترین بازی های VR : Robo Recall

اگر از علاقمندان به تکنولوژی هستید و بازی های این سبک را دنبال می کنید باید بدانید که خرید Robo Recall می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. در این بازی به دنیایی دعوت می شوید که ربات ها آن را تسخیر کرده اند. شما به عنوان نقش اول بازی شناخته می شوید و باید زمانی که این ربات ها آلوده شدند نسبت به از بین بردن آن ها اقدام کنید. پس نباید از یاد برد که در لیست خرید جدیدترین بازی های VR این بازی می تواند جایگاه بسیار مهمی را داشته باشد. این بازی که برای هدست Oculus Rift در بازار ارائه شده است، به شما امکان شخصی سازی بازی و دسترسی به اسلحه های خاص را می دهد.

نتیجه گیری

خرید جدیدترین بازی های VR برای تمامی کسانی که به این سبک بازی ها علاقمند هستند توصیه می شود و شما می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص خرید جدیدترین بازی های VR در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. امروزه واقعیت مجازی به عنوان یکی از مهم ترین سبک های اجرای بازی به شمار می رود و شرکت های بزرگ تولید کننده کنسول و بازی ها نسبت به ارائه خدمات در این حوزه فعال هستند. شاید دور از انتظار نباشد که تا چند سال آینده، VR جایگزین تمامی کنسول های فعلی شده و تمامی محتوای بازی های ویدیویی تنها در واقعیت مجازی قابلیت اجرا را داشته باشند. این پیش بینی با توجه به پیشرفت سریع تولید سخت افزار قدرتمند و امکان دسترسی به پردازش سریع تر، چندان هم دور از انتظار نخواهد بود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد