بهترین بازی های گروهی را بشناسید

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 28 آذر 1401 - 13:32
بهترین بازی های گروهی را بشناسید
بازی های گروهی جزو پرطرفدارترین انواع بازی های ویدیویی به حساب می آیند که می توانند برای ساعت های بسیار طولانی طرفداران خود را سرگرم کنند.

بازی های گروهی آنلاین جزو بازی هایی هستند که طرفداران بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارند. کمپانی های مطرح بازی سازی تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عناوین بازی های گروهی و آنلاین را توسط کنسول های خود عرضه کنند. چرا که میدانند این بازی ها چندین برابر بازی های خطی و داستانی طرفدار دارند. از جمله دلایلی که باعث می شود تا یک بازی گروهی و آنلاین محبوبیت بالایی کسب کند این است که می‌توان با افراد خانواده و دوستان خود بر ساعت های بسیار زیادی در محیط بازی سرگرم شوید.

همچنین بازی های گروهی معمولاً به گونه‌ای طراحی می شوند که هر بار، اتفاقی جدید و نو در حین بازی اتفاق می‌افتد و هیچگاه شما دچار تکرار نخواهید شد. به عنوان مثال شما در حین انجام بازی می توانید شخصیت و یا کاراکتر خود را آپدیت کرده و قابلیت‌های جدیدی به آن بیافزایید. در صورتی که شما جزو طرفداران بازی‌های گروهی هستید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا لیستی جذاب از گیم های آنلاین را در اختیار شما قرار دهیم:

ماینکرفت یکی از معروف ترین بازی های گروهی

یکی از بازی های گروهی بسیار جذاب بازی ماینکرفت می باشد. این بازی در عین حال که گرافیک ساده ای داشته طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این بازی که از نظر گرافیکی ساده است، درعین‌حال پتانسیل بسیار زیادی در ایجاد خلاقیت و نوآوری در کاربران دارد. شما در طی بازی می توانید در محیط مورد نظر که در اختیارتان قرار می گیرد، به ساخت و ساز پرداخته و بناهای مورد نظر خود را ایجاد کنید. ماینکرفت یک دنیای کاملاً آزاد است که شما می‌توانید هر کاری که دلتان می خواهد در آنجا انجام دهید. همچنین با دوستان خود یک پروژه دراز مدت را استارت زده و یا به خرابکاری و شبیخون زدن به افراد دیگر بپردازید. این بازی برای انواع مختلف پلتفرم ها از قبیل کنسول ها و گوشی های موبایل و رایانه های شخصی عرضه شده است. همچنین این موضوع نیز به محبوبیت هرچه بیشتر این بازی در نظر کاربران می افزاید.

ماینکرفت

 

بازی های گروهی (بازی فورتنایت)

یکی دیگر از بازی های گروهی بسیار شناخته شده و مطرح که در طی چند سال گذشته طرفداران زیادی برای خود کسب کرده است، فورتنایت نام دارد. این بازی به صورت کاملاً آنلاین اجرا می شود و یک بازی شوتر جذاب می باشد. هر چه تعداد افرادی که در محیط بازی حضور دارند افزایش پیدا کند بازی جذاب تر شده و شما را بیشتر سرگرم می کند. این بازی کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای کاربران ندارد. طراحان این بازی بسیار خلاق هستند. به همین دلیل هر هفته آپدیت های متعددی را برای بازی عرضه می کنند. در طی این آپدیت‌ها ماموریت ها و کارهای جدیدی به بازی افزوده شده و روند تکراری بازی را از بین می برد. شما می توانید این بازی جذاب را بر روی انواع مختلف کنسول های بازی و همچنین گوشی موبایلتان اجرا کرده و با دوستان خود ساعت‌ها با این بازی، سرگرم شوید.

بازی کالاف دیوتی وارزون

یکی دیگر از بازی های بسیار مطرح و شناخته شده در دنیای بازی های گروهی کالاف دیوتی وارزون می باشد. این بازی برای کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس و رایانه های شخصی طراحی شده است. از نظر گرافیکی این بازی بسیار عملکرد قوی داشته و یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است. یکی از نکات منفی که برای این بازی می توان به آن اشاره کرد، این است که کاربران بر روی گوشی موبایل خود نمی توانند این بازی را اجرا کنند. البته این موضوع به دلیل گرافیک بسیار بالای آن است. کاربرانی که به بازی کالاف دیوتی علاقه داشته و می‌خواهند آن را به صورت گروهی با دوستان خود انجام دهند، می توانند نسخه موبایل این بازی را انجام دهد. در این بازی گروهی جذاب شما می‌توانید از طریق هدست با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و به صورت تیمی، به دشمنان خود حمله کنید و آن‌ها را شکست دهید.

 

کالاف دیوتی وارزون

یکی از جذاب ترین بازی های گروهی، بازی GTA آنلاین

کمتر کسی است که در دنیای گیمینگ نام بازی GTA V را نشنیده باشد و آن را بازی نکرده باشد. یکی از قسمت هایی از بازی که باعث معروفیت هرچه بیشتر این بازی شده قسمت آنلاین آن می باشد. بازی GTA آنلاین یکی از انواع بازی های گروهی بسیار معروف است که با توجه به گذشت چندین سال از زمان عرضه، این بازی هنوز طرفداران خاص خود را دارد. در این بازی جذاب، به صورت گروهی و یا با دوستان و اعضای خانواده یک گروه تبهکاری تشکیل داده و در شهر می‌چرخید و ماموریت های مختلف را انجام می‌دهید. همچنین می‌توانید برای خود خانه، ماشین، ویلا و با امکاناتی را خریداری کنید. این بازی بر روی انواع کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس و رایانه های شخصی قابل اجرا است.

GTA آنلاین

 

بازی Destiny 2

یکی دیگر از عناوین جذاب بازی های گروهی دستینی ۲ نام دارد. این بازی به صورت کاملاً آنلاین اجرا می شود. شما می توانید بر روی کنسول پلی استیشن، ایکس باکس وان و همچنین رایانه های شخصی این بازی را اجرا کنید. این بازی در ژانر علمی تخیلی طراحی شده و به صورت تیراندازی اول شخص قابل اجرا می باشد. در این بازی افراد به گروه های چند نفره طبقه بندی شده و به دشمنان خود حمله می کنند.

شما در این بازی باید سعی کنید تا علاوه بر از بین بردن دشمنانتان، هوای هم تیمی های خود را داشته باشید و نگذارید آنها مورد حمله قرار گیرند. چرا که در نهایت یک تیم به عنوان برنده اعلام شده و جوایز به اعضای آن تیم اهدا می‌شود. با توجه به جوایزی که در هر دوره بازی، به برندگان تعلق می گیرد، شما این امکان را خواهید داشت تا تفنگ ها، تجهیزات و همچنین شخصیت های درون بازی خود را آپدیت کنید. از جمله ماجراجویی‌های بسیار جذابی که در بازی دستینی ۲ وجود دارد، می‌توان به شورش های شبانه، حملات چریکی و همچنین ماموریت های مختلف در دنیای بازی اشاره کرد. گاهی اوقات نیز شما در طول بازی، در یک سری ماموریت‌های ناگهانی قرار گرفته و مجبور می‌شوید تا هم تیمی‌های خود را پوشش داده و از جان آنها محافظت کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد