بهترین بازی های انیمه ای

ادمین ایرانیان کنسول پنجشنبه 5 آبان 1401 - 18:07
بهترین بازی های انیمه ای
امروزه در کشور ما بازی های انیمه ای به یکی از پرطرفدارترین ژانر ها در زمینه ی گیم و بازی تبدیل شده است. انیمه جزو محبوب ترین سرگرمی هایی می باشد که امروزه شهرت آن جهانی شده است.

با توجه به طرفداران زیادی که دارد شرکت های مختلف بازی های انیمه ای را نیز وارد بازار کرده اند. در ضمن باید گفت این بازی ها تنها برای کودکان نمی باشد. این نوع بازی ها برای افراد بزرگتر نیز مناسب می باشد و آن ها با این بازی ها سرگرم خواهند شد.  در ادامه برخی از این گیم ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بازی انیمه ای (Attack on Titan  2)       

اگر به گیم های موسو و هک اند اسلش علاقه مند می باشید و همچنین انیمه Attack on Titan را نیز دنبال می کنید، بازی انیمه ای  Attack on Titan می تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد. نکته مهم در بازی اتک آن تایتان گیم پلی جذاب آن می باشد. استودیو امگا فورس جزو استودیو های به روز و جذاب می باشد. به همین دلیل شمشیر زنی ها در این بازی انیمه ای بسیار مدرن می باشد و خشونت از ویژگی های بارز این بازی محسوب می شود. بخش داستانی این بازی را نیز می توانید به صورت دو نفره تجربه نمایید.

بازی های انیمه ای اتک اند تایتان

بازی های انیمه ای

 

بازی انیمه ای Captain Tsubasa: Rise of New Champions

کارتون سوباسا یکی از محبوب ترین کارتون های دوران کودکی هر فردی به حساب می آید. از این رو شرکت های زیادی بازی انیمه ای سوباسا را ساختند اما بهترین نسخه ساخته شده انیمه ی کاپیتان سوباسا می باشد. از نظر داستانی این بازی انیمه ای شما را در یک کاراکتر قرار می دهد که می توانید در چهار تیم اصلی قرار بگیرید و برای اول شدن رقابت کنید. همچنین این بازی دارای مسابقه دوستانه و همچنین چند نفره می باشد تا کاربران این بازی بتوانند با دوستان خود نیز به بازی بپردازند.

انیمه سوباسا و فوتبالیستا

بازی های انیمه ای

بازی Digimon Story Cyber Sleuth: Complete Edition

دیجیمون یکی از بازی های انیمه ای محبوب و قدیمی محسوب می شود که در میان بازی های حال حاضر بسیار با کیفیت می باشد. گیم پلی این بازی به گونه ای است که شما در نقش یکی از دو کاراکتر اصلی قرار خواهید گرفت و با استفاده از دیجیمون های خود باید به سایر کاراکتر ها و شخصیت ها آسیب وارد کنید. 

بازی انیمه ای

بازی های انیمه ای

بازی انیمه ای Dragon Ball FighterZ

اگر به بازی های فایتینگ دو بعدی علاقه مند هستید، بازی انیمه ای Dragon Ball FighterZ بهترین گزینه برای شما می باشد. این بازی مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است و همچنین کاربران و منتقدین زیادی این بازی را تحسین کرده اند. این بازی به گونه ای است که شما ابتدا سه مبارز را انتخاب می کنید و وارد بازی می شوید. در طول مسابقه شما می توانید در میان اعضایی که انتخاب کرده اید سوئیچ کنید و مبارزات ترکیبی را اجرا نمایید.  

بازی انیمه ای

بازی های انیمه ای

 

 

 بازی  Dragon Ball Z: Kakarot

این بازی انیمه ای را می توان یک بازی ساختارشکن در میان بازی های دراگن بال دانست. این بازی بر خلاف بیشتر بازی ها تنها بر پایه مبارزات و نبرد های مختلف ساخته نشده است و سازنده این بازی از المان های نقش آفرینی زیادی در آن استفاده کرده است. به عنوان مثال بازیکنان می توانند به صورت آزادانه به گشت و گذار بپردازند و به امور مختلفی از جمله غذا خوردن، ماهیگیری و غیره را انجام دهند.

بازی انیمه ای

بازی های انیمه ای

 بازی انیمه ای Fairy Tail

این بازی انیمه ای با اینکه در روایت مشکلاتی دارد اما از نظر گیم پلی تجربه ی بسیار عالی را ارائه خواهد داد. از نظر داستانی شما باید در نقش فیری تیل قرار بگیرید و برای تبدیل شدن گروه خود به بهترین گروه سرزمین بازی تلاش کنید. گیم پلی این بازی نقش آفرینی و کار کردن با المان های نوبتی می باشد. به این ترتیب که شما باید تیم 4 نفره خود را تشکیل دهید و مراحل اصلی و فرعی که برای شما در نظر گرفته شده است را تکمیل نمایید. نکته جالب در مورد این بازی این است که شما می توانید دیگر کاراکتر های محبوب سایر گروه های جهان مانند روگ، استینگ و غیره را انتخاب نمایید و در تیم خود قرار دهید. البته برای آزاد کردن کاراکتر ها باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید.

 بازی انیمه ای

بازی های انیمه ای

بازی انیمه ای Mobile Suit Gundam Extreme vs Maxiboost On

گاندام یکی دیگر از بازی های انیمه ای محبوب جهان می باشد. اگر به انیمه هایی به سبک Mecha علاقه مند هستید، قطعا این بازی می تواند حسابی شما را سرگرم کند. این بازی نبرد های مختلف را به صورت دو به دو در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما می توانید در نقش ربات های سری گاندام قرار بگیرید. این بازی در سال 2016 وارد بازار شده است.

 بازی انیمه ای
 بازی های انیمه ای

 بازی Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 4

این بازی یکی از بازی های محبوب برای طرفداران بازی های انیمه ای محسوب می شود. نسخه چهارم بازی انیمه ای ناروتو در سال 2016 عرضه شد. داستان این بازی به این ترتیب است که جنگ بین مادارا و قبایل شینوبی را روایت می کند. با توجه به مراحل داستانی این بازی، بازیکنان در نقش شخصیت های محبوب مانند کاکاشی، ساسکه و هاشیراما قرار می گیرند و داستان را پیش می برند. این بازی از نظر گیم پلی نیز مانند نسخه های پیشین خود از المان های بازی های فایتینگ و مبارزه ای کراس تگ استفاده می کند. به همین ترتیب در بیشتر نبردها ما شاهد نبرد های 3 نفره هستیم. کاربر می تواند تیم 3 نفره خود را تشکیل دهد و به یک محیط مبارزه ای 3 بعدی ورود کند. در مبارزات داستانی مبارزات به صورت یک به یک نیز انجام می شود.

 از ویژگی های دیگر این بازی می توان به وجود ضربات و کمبو های هیجان انگیز اشاره نمود. این چند مورد امضا های این بازی به حساب می آیند.

بازی انیمه ای

بازی های انیمه ای

در این بخش سعی کردیم با چند تا از بهترین و جدیدترین بازی های انیمه ای آشنا شویم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را کرده باشید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد