بهترین بازی‌های PS5 برای کودکان

ادمین ایرانیان کنسول یکشنبه 15 آبان 1401 - 00:55
بهترین بازی‌های PS5 برای کودکان
قطعا شما هم داخل خانواده یا اطرافیان خود کودکان خردسال دارید. حال اگر پلی استیشن 5 داشته باشید، این کودکان شیرین به طرف شما خواهند آمد و از شما درخواست بازی خواهند کرد. بازی های زیادی برای PS5 منتشر شده است. اما اکثر آن ها برای کودکان مناسب نمی باشد.

همچنین برخی از خانواده ها هستند که برای کودکان خود این کنسول جدید شرکت سونی را خریداری کرده اند تا کودکان خود را سرگرم کنند. بازی های زیادی از جمله رزیدنت اویل، هیتمن، یاکوزا و غیره برای PS5 منتشر شده است اما هیچ کدام از این بازی ها برای کودکان مناسب نمی باشد.

اگر می خواهید برای کودک خود بازی خریداری نمایید حتما به رده سنی بازی ها نگاه کنید تا در آینده برای شما دردسر ساز نشود. در ادامه می خواهیم بهترین بازی‌های PS5 برای کودکان را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

بهترین بازی‌های PS5 برای کودکان

شرکت سونی بازی های بچگانه زیادی را به بازار عرضه کرده است اما بهترین و جذاب ترین بازی ها به شرح زیر می باشد:

بازی بچگانه Minecraft

یکی از بازی‌های PS5 برای کودکان بازی ماینکرفت است. این بازی بچگانه سوئدی می باشد که توسط کمپانی Mojang Studios ساخته شده است. با توجه به استقبال زیاد گیمر ها این بازی دارای منتشرکنندگان زیادی از جمله Xbox Game Studios، Mojang Studios، Sony Interactive و غیره می باشد. سبک بازی بچگانه ماینکرفت survival و adventure می باشد. پلتفرم های قابل اجرای بازی ماینکرفت کنسول های بازی پلی استیشن 5، ایکس باکس و کامپیوتر های شخصی می باشند. گیم پلی این بازی به صورت دنیای سه بعدی به صورت بلوک می باشد که انتهایی ندارد. در زمان شروع بازی می توانید مواد اولیه برای ساختن جهان و همچنین سلامتی خود را استخراج نمایید. برای موفقیت در این بازی شما باید با دشمنان خود بجنگید. همچنین باید کار هایی نظیر دامداری، کشاورزی، شکار، خانه سازی و غیره را انجام دهید. در این بازی دسترسی بسیار بالایی به گیمر داده می شود.

 

 

بازی کودکانه

بازی کودکانه

اگر به بازی های بچگانه در سبک تلاش برای بقا و همچنین ساخت و ساز علاقه مند هستید بازی minecraft جزو بهترین بازی ها در این حوزه می باشد.

 

بازی‌های PS5 برای کودکان:  Knack 2 

یکی دیگر از بازی‌های PS5 برای کودکان Knack می باشد. این بازی بچگانه توسط شرکت Japan Studio تولید شده است و کمپانی Sony Interactive به صورت انحصاری این بازی را سازگار با کنسول های بازی خود منتشر کرده است. سبک این بازی به صورت اکشن افسانه ای و هک اند اسلش می باشد. شما می توانید این بازی را به صورت تک نفره و چند نفره بازی کنید.

شخصیت اصلی این بازی بچگانه knack می باشد که توسط دانشمندان برای هدف های نظامی طراحی و ساخته شده است. این شخصیت بعد از گذشت مدتی دوست پیدا می کند و احساساتی مانند فداکاری و عشق در او شکل می گیرد. شما در این شخصیت باید به دنبال گنج بگردید و در مسیر خود باید دشمنان خود را از بین ببرید. بعد از خرید اکانت به صورت قانونی و استارت بازی در نقش knack شما وارد بازی می شوید. فضای بازی محیط و دنیای آیندگان را به نمایش خواهد داد. شما برای مبارزات خود قابلیت هایی مانند مشت زدن و لگد زدن دارید. همچنین می توانید توانایی ها و ظاهر خود را در هر مرحله از بازی افزایش دهید. از مهمترین ویژگی های این بازی کودکانه این است که در صورت نبودن اینترنت شما باز هم می توانید به صورت چند نفره بازی کنید.

راز موفقیت در اکثر مراحل این بازی همکاری می باشد. این بازی بچگانه برای خانواده هایی که چند فرزند دارند بسیار مناسب می باشد و با مفرح ترین حالت می توانید به کودکان خود درس اتحاد و همکاری دهید.

بازی کودکانه

بازی کودکانه

بازی‌های PS5 برای کودکان:  Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

یکی از بازی‌های PS5 برای کودکان بازی جذاب کراش است. این بازی بچگانه جذاب یکی از نسخه های کراش می باشد. این بازی جزو پرفروش ترین بازی های تولیدی کمپانی Vicarious Visions است. این بازی جذاب در سال 2017 توسط شرکت Naughty Dog به صورت انحصاری برای کنسول های بازی پلی استیشن منتشر شد. بعد از گذشت مدتی این بازی برای پلتفرم های دیگر مانند ایکس باکس و ویندوز نیز عرضه شد. سبک این بازی کودکانه ماجراجویی می باشد. شخصیت اصلی این گیم Crash Bandicoot می باشد که با شخصی با اسم Doctor Neo Cortex در حال مبارزه می باشد. در واقع شما باید جلوی خرابکاری های دکتر نئو را بگیرید. در این بازی دقت و سرعت حرف اول را می زند. برای پیروز شدن می توانید از جعبه های کمکی که بر سر راه قرار می گیرد استفاده کنید. با شکستن آن ها به طور شانسی جوایز کمکی خواهید گرفت.

در این نسخه از بازی بچگانه کراش، گرافیک بازی و صداگذاری بسیار جذاب تر شده است. از زمان شروع بازی مجذوب تصویر سازی و رنگ آمیزی آن خواهید شد. لازم به ذکر است که این گیم نیاز به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین نیز قابل اجرا می باشد.

 

 

 

بازی کودکانه

بازی کودکانه

بازی کودکانه Fall Guys Ultimate Knockout

یکی دیگر از بازی‌های PS5 برای کودکان بازی Fall Guys Ultimate Knockout می باشد. این بازی بچگانه توسط کمپانی mediatonic در سال 2020 طراحی شده است. همچنین دو شرکت Devolver Digital و Epic Games این بازی بچگانه و جذاب را به بازار عرضه کردند. تقریبا کلیه پلتفرم ها از این بازی پشتیبانی می کنند. موتور گرافیکی این بازی Unity می باشد. به همین دلیل فضای جذاب سه بعدی را برای کاربران خود ایجاد می کند. سبک این بازی به صورت مسابقه ای می باشد.

شخصیت های این بازی بچگانه حالت ژله ای دارند. لازم به ذکر است این بازی کاملا به صورت آنلاین می باشد و امکان بازی به صورت آفلاین وجود ندارد. بازی ها در این گیم به صورت مرحله ای انجام می شوند. کلیه حریف هایی که در بازی دارید به طور زنده با شما در حال رقابت هستند که این موضوع هیجان بازی را دو چندان خواهد کرد. در هر مرحله از بازی بازیکنانی که سرعت پایین تری دارند و در واقع کند تر هستند از بازی حذف می شوند و دیگر گیمر ها به مرحله بالاتر راه پیدا خواهند کرد. در این بازی چند map طراحی شده است تا تنوع بیشتری برای کاربران ایجاد شود. این گیم کودکانه محدودیت سنی ندارد و شما می توانید به صورت همزمان با دوستان خود به رقابت بپردازید. یکی از هدف های مهم این بازی کاهش خطا و دقت در دیدن می باشد.

بازی کودکانه

بازی کودکانه

 
 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد