کنسول های بازی

ادمین ایرانیان کنسول جمعه 18 شهریور 1401 - 13:59
کنسول های بازی

بازار خرید و فروش کنسول های بازی به شدت داغ و رقابتی دنبال می شود. با توجه به کمبود بازار در ارائه به موقع و تعداد زیاد کنسول ها، مرجعی منحصر به فرد که بتواند تمامی کنسول ها را در انبار خود داشته باشد ضروری می باشد.

نگاهی به دنیای دیجیتال

وقتی درباره بازی های رایانه ای صحبت می کنیم، بالطبع پلی استیشن و ایکس باکس، به ذهن ما می رسد.در دوره ای که دیگر هیچ شرکت و کنسولی توانایی رقابت و عرض اندام در قلمرو سونی و مایکروسافت را ندارند، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس سلطان بلامنازع دنیای بازی های دیجیتال هستند. خرید کنسول بازی یکی از دغدغه های خریداران است چرا که ضمانت و اعتبار و همچنین داشتن فنی کاران قابل اعتماد پیرامون خدمت پس از فروش، از نکات طلایی خریداران این محصولات است.

 نینتندو سوییچ مدل OLED - قرمز/آبی

پلی استیشن 5 درحالی معرفی شد که با وزن 4.5 کیلوگرم و ابعاد دقیقا ۳۹۰ میلی‌متر، عرض آن ۲۶۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۰۴ میلی‌متر به عنوان بزرگترین و سنگین ترین کنسول قرن شناخته شده که البته به لطف قدرت های سخت افزاری و پردازشی آن، این حجم و اندازه کاملا قابل قبول است. پلی استیشن 5 به لطف پردازنده قدرتمند 8 هسته ای Zen با قابلیت شخصی سازی، رم 16 گیگابایتی، قدرت انتقال 10 ترافلاپسی، رزولوشن تصویر 4K و صدای سه بعدی و SSD داخلی پرسرعت توانسته جای خود را در دل هواداران باز کند و رکورد فروش یک کنسول بازی در بازه زمانی انتشار را بشکند. قیمت خرید کنسول بازی به لطف بازار رقابتی که بین سونی و مایکروسافت شکل گرفته به منصفانه ترین حالت ممکن دنبال می شود.

پلی استیشن یک محصول کنسول خانگی تولید شده توسط سونی می باشد که امروزه در بازار عرضه شده است و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. پلی استیشن 4 (PlayStation 4) یکی از مهم ترین انواع محصولات موجود در بازار به شمار می رود و نسل هشتم بازی های ویدیویی را می توانید روی آن اجرا کنید. خرید پلی استیشن 4 می تواند گزینه ای بسیار مناسبی برای شما باشد و با هزینه ای بسیار مناسبی نسبت به خرید آن اقدام کنید. نباید از یاد برد که مدل های متنوعی از کنسول های پلی استیشن 4 تولید شده است که با نام های اسلیم و پرو شناخته می شوند و شما می توانید آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

مایکروسافت و سونی در حال رقابت با یکدیگر در خصوص ساخت کنسول های خانگی هستند. ایکس باکس به عنوان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد و در نسل های مختلف بازی می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. این محصول در نسل نهم با ویژگی های جدید و جذابی در بازار عرضه شده است و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

کنسول ایکس باکس در نسل های مختلف عرضه می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که این کنسول در نسل جدید نسبت به کنسول جدید سونی پلی استیشن که با نام پلی استیشن 5 در بازار عرضه می شود، از لحاظ سخت افزاری قدرت بالاتری دارد ولی یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می تواند باعث شود خرید ایکس باکس به امری بسیار جذاب تبدیل شود، قرارداد شرکت مایکروسافت با شرکت های بازی سازی برای تولید محتوای اختصاصی بوده است. در واقع بازی های جذابی که امروزه در بازار عرضه شده اند و همه آن ها می توانند گزینه ای مناسب برای شما باشند تا بتوانید بازی کنید.

چرا باید به فکر خرید نینتندو سوئیچ باشیم؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد، آن است که اصولا نینتندو سوئیچ برای چه کسانی می تواند مناسب باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اصولا این محصول برای بازی های اختصاصی نینتندو سوئیچ یک گزینه بسیار مناسب به شمار رود. همچنین نباید از یاد برد که خرید نینتندو سوئیچ به دلیل قابلیت حمل می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای تمامی کسانی باشد که علاقمند به بازی کردن در سفر و یا در حرکت هستند. در کنار این مسئله نباید از یاد برد که محتوای اختصاصی نینتندو در بازی ها یکی از دیگر دلایلی است که بسیاری را به خرید نینتندو سوئیچ جذب می کند. طراحی اختصاصی جوی کان ها، قابلیت اتصال به اینترنت و امکان اجرای بازی های آنلاین و در نهایت امکان اجرای بازی های گروهی و امکان اتصال به تلویزیون را می توان از دیگر دلایلی دانست که بسیاری را تشویق به خرید نینتندو سوئیچ کرده است.

با ویژگی های فنی نینتندو سوئیچ لایت بیشتر آشنا شوید

این سری از کنسول های پرتابل شرکت نینتندو که با استقبال بسیار زیادی در بازار همراه بوده است، با RAM برابر با 4 گیگابایت در بازار عرضه می شود و پردازنده های مرکزی و گرافیکی مورد استفاده در آن به صورت سفارشی توسط Nvidia سری Tegra تولید شده اند. همچنین رنگ بندی متنوع را می توان از دیگر خصوصیاتی دانست که باعث می شود خرید نینتندو سوئیچ لایت به خصوص برای نوجوانان به گزینه ای بسیار مطلوب تبدیل شود و شما می توانید این محصول را در رنگ های فیروزه ای، خاکستری و زرد خریداری کنید. وجود یک باتری 3570 میلی آمپر نیز باعث می شود تا بتوانید خودتان را در محیط های بیرون از شهر و منزل سرگرم کنید. در نهایت نیز باید گفت که 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دیتا برای این محصول در نظر گرفته شده است که با حافظه SD می توانید آن را ارتقا بخشید و در کنار آن وجود امکان اتصال به بلوتوث و جک 3.5 میلیمتری باعث می شود تا محصول به یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما تبدیل شود. پس در صورتی که قصد خرید یک کنسول حرفه ای را داشته باشید که از نوع پرتابل باشد، قطعا خرید نینتندو سوئیچ لایت می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود.

اگر از علاقمندان خرید پلی استیشن 1 هستید، باید در نظر داشته باشید که این کنسول بخاطر ظرافت و ویژگی هایی که دارد و قدمت آن به بیش از 25 سال نیز می رسد و می تواند با قاطعیت اذعان کرد که پلی استیشن 1، آغاز دوره باشکوه بازی های رایانه ای می باشد. دوره ای که به لطف آن صنعت تولید بازی، یکی از پرسود ترین و پردرآمدترین قطب های آن به حساب می آید.

و شما میتوانید تمامی این کنسول های بازی را در سایت ما ایرانیان کنسول مشاهده کنید و سپس به پرداخت آن اقدام نمایید.

 

 
 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد