خرید دسته بازی و متعلقات آن

ادمین ایرانیان کنسول چهارشنبه 21 مهر 1400 - 16:36
خرید دسته بازی و متعلقات آن
ست کامل تجهیزات کنسولی به شما کمک میکند تا درک و تجربه نزدیک تری از بازی های رایانه ای داشته باشید تا حس و حالی واقعی تر را کسب کنید.

خرید دسته بازی و لوازم گیمینگ از دیگر مباحث این مقاله می باشد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

خرید دسته بازی و متعلقات آن

 خلاصه ای از آنچه خواهید خواند

دوره ی دیجیتال و عصر ارتباطات، نسل جدیدی از فعالیت های مجازی را در راستای بهبود زندگی انسان ها به ارمغان آورده است. نسلی که بازی های رایانه ای، عضو جدا نشدنی از از جامعه را تشکیل داده و اقتصاد کشورهای توسعه یافته یکی از قطب های تجاری خود را، توسعه، معرفی و عرضه ی محتوای رایانه ای کرده اند. بازار پلی استیشن و ایکس باکس، درحال حاضر داغ ترین مبحث محافل گیم و تکنولوژی به حساب می آید که با گذر زمان، امکانات پیشرفته تری حاصل می شود.

با عرضه کنسول ها، قطعا پیگیری و خرید دسته بازی، نیازمندی به قطعات جانبی آن ها، شکلی جدی به خود گرفته و بازار عرضه و تقاضا را با حجم مخاطب و تولیدکننده زیادی روبرو کرده است.

 پلی استیشن 5

لوازم جانبی کنسول های بازی

از خرید دسته بازی و لوازم جانبی که به کرات در فروشگاه ما یافت می شود می توان به هدست های گیمینگ، دسته و کنترلر کنسول ها، گیفت کارت ها، شارژر ها، عینک واقعیت مجازی، سیم و کابل، بازی های جدید و قطعات یدکی کنسول اشاره کرد که به هرکدام به صورت جداگانه در این مقاله یا مقاله ای جدیدتر می پردازیم.

 پلی استیشن 5

مقایسه و خرید دسته بازی

کیفیت، ظرافت و طراحی کنترلر های کنسولی، از مهمترین و ضروری ترین انتخاب مردم به حساب می آید. چرا که کیفیت این محصول با لذت بردن در تجربه ی بازی رابطه مستقیم دارد. کنترل های دائول سنس پلی استیشن 5، به لطف تکنولوژی انقلابی و نسل بعدی خود، از حساسیت های بالایی برخوردار است. Adoptive trigger (ماشه های تطبیق پذیر)، تاچ پد کاربردی، میکروفون موجود بر روی دسته، طراحی ارگونومی و کیفیت فوق العاده، از ویژگی هایی بوده که اهمیت بر روی انتخاب درست این محصول را بالا می برد. برای خرید دسته بازی، به چند نکات مهم باید اشاره کرد. اصل و اورجینال بودن، نو و سالم بودن قطعات، قیمتی که ارائه می شود.

در بازار فروش، به لطف محبوبیت هایی که سونی با کنسول پلی استیشن بدست آورده، تقریبا اولویت اصلی شرکت های ساخت طرح های کپی، به ساخت لوازم جانبی بی کیفیت این کنسول تبدیل شده است.

برای بسیاری از مردم، تشخیص دسته و قطعات اصل از کپی بسیار سخت بوده و در اکثر مواقع جنسی که به دست مشتری میرسد فاقد کیفیت و اعتبار است. از این رو فروشگاهی باسابقه و معتبر برای تهیه محصولات اصلی حس می شود. همیشه قیمت دسته بازی، به معنای اصالت آن محسوب نمی شود و نیاز است در انتخاب خود بیشتر دقت شود.

خرید دسته بازی طرح کپی بر روی کنسول های نسل قبل نیز به تعداد یافت می شود و در نسل حاضر نیز، بازار عرضه دسته های کپی رو به افزایش است. ما مفتخریم اعلام کنیم با کیفیت ترین محصولات بازار کنسولی را در اختیار داشته و عرضه می کنیم.

در بخش مقایسه، کنترلر های ایکس باکس سری ایکس، نسبت به نسل گذشته خود تغییرات خاصی نکرده و به همان حالت در طراحی بسنده کرده است. به نوعی می شود اینگونه بیان کرد که مایکروسافت تصمیم گرفته به ترکیب برنده دست نزند و همان محصول را با تغییراتی جزئی روانه بازار کند. در نگاه اول، قابلیت Smart Delivery به نسل جدید کنسول های مایکروسافت اضافه شده که این قابلیت را به شما می دهد تا بازی های نسل گذشته خود را مستقیما به کنسول نسل نهمی منتقل کرده و نیازی به تهیه بازی مجدد نداشته باشید. همچنین قابلیت Photo Mode به صورت رایگان و پیشفرض برروی کنسول موجود بوده که لذت تجربه گیمینگ شما را افزایش می دهد. سرویس ایکس باکس گیم پس، سیستمی جدید و محبوب بین هواداران مایکروسافت به حساب می آید چرا که شما قادر خواهید بود با پرداخت مبلغ ناچیز ماهیانه 10 دلار، به آرشیو کاملی شامل بیش از 300 بازی جذاب، سرویس ایکس باکس لایو و گلد، استریم دیزنی و اکانت EA PLAY دسترسی داشته باشید. البته اگر عضو تازه ملحق شده ی این کنسول هستید، برای اولین بار میتوانید اشتراک 3 ماهه را با قیمت تنها 1 دلار تهیه کنید. از سمت دیگر سونی نیز با ارائه تخفیف های جذاب برای بازی های بروز و با کیفیت و همچنین بازی های رایگان هفتگی در سرویس PS NOW و همچنین بهترین توسعه دهنده ی بازی های انحصاری، عملا بازار بسیار شلوغ و پیچیده ای را رقم زده اند.

در زمان خرید کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن، باندل آن ها تنها شامل یک دسته بازی، سیم و کابل و... می شود که شما می توانید محتویات اضافی را از طریق مجامع معتبر و با سابقه تهیه کنید.

کنترلر های ایکس باکس، به لطف طراحی زیبا و قطعات باکیفیت، به یکی از بهترین کنترلر های گیمینگ تاریخ از لحاظ راحتی و لذت در استفاده تبدیل شده و از سمتی دیگر کنترلر های پلی استیشن بخاطر نبوغ در طراحی، تکنولوژی های جدید بکار رفته در آنها و همچنین جابجایی مرز های کیفیت و نوآوری به یکی از قطب های صنعت گیم تبدیل شده اند.

ایکس باکس

طبق اخبار منتشر شده، و بررسی شرایط، مایکروسافت طی یک نظرسنجی از کاربران خود، درباره خرید دسته بازی و کنترلر های پلی استیشن 5 سوال پرسیده و بنظر میرسد مایکروسافت درحال طراحی دسته های جدید مبتنی با تکنولوژی های نسل جدید بکار رفته در دائول سنس پلی استیشن می باشد. تنها ویژگی که مایکروسافت در کنسول ها از سونی عقب افتاده بود، بازی های انحصاری و کنترلر پیشرفته ی آن بوده که طبق اطلاعات موجود و خرید استودیوی بتسدا و سایر شرکت های فرست پارتی موجود، بازی های انحصاری فراوانی به ترکیب ایکس باکس سری ایکس و اس اضافه می شود و در بخش دسته هم این کمبود ها با مدلی جدید رفع می شود.

از سمتی دیگر، سری ایکس، قدرتمندترین کنسول تاریخ شناخته می شود و سرویس گیم پس نیز در حال حاضر چیزی بالغ بر 30 میلیون کاربر دارد که باز هم نشان از کیفیت بالای سرویس های مایکروسافت و برتری آن نسبت به پلی استیشن دارد.

ممکن است در طول دو سال آینده، با توجه به ارائه خرید دسته بازی جدید، بازی های انحصاری فراوان و محبوبیت بیشتر گیم پس، موفقیت های پلی استیشن 5 را تحت الشعاع قرار دهد. در نتیجه اگر به دنبال بررسی، مقایسه و تهیه محصولات با کیفیت دنیای گیم و تکنولوژی و دسترسی کاملی به لوازم جانبی هستید، می توانید با مراجعه به سایت ما، ضمن مطالعه مقالات، نسبت به تهیه این محصولات اقدام کنید.

کنسول های بازی

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد