بررسی کامل فرمان بازی لاجیتک و بازی های مناسب آن

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 28 آذر 1401 - 11:54
بررسی کامل فرمان بازی لاجیتک و بازی های مناسب آن
فرمان بازی لاجیتک یک شبیه ساز رانندگی بسیار جذاب و با کیفیت است که برای انواع مختلف کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی طراحی شده است.

فرمان بازی لاجیتک، یکی از بهترین محصولات در زمینه شبیه سازی رانندگی است که جهت استفاده در بازی های اتومبیل رانی و مسابقه‌ای طرفداران بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارد. جدیدترین محصولات فرمان بازی لاجیتک مدل g29  و g920 نام دارند. فرمان بازی لاجیتک به خوبی با انواع مختلف کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن ۳ پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ سازگاری دارد. همچنین شما میتوانید این فرمان جذاب را بر روی مدل های مختلف کنسول ایکس باکس نیز نصب کرده و از رانندگی با آن، نهایت لذت را ببرید. در صورتی که شما عزیزان قصد خرید فرمان بازی لاجیتک را داشته و می خواهید در مورد امکانات فرمان بازی لاجیتک اطلاعات مناسبی کسب کنید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید:

طراحی فرمان بازی لاجیتک مدل g920

 

این مدل فرمان بازی لاجیتک جهت استفاده بر روی کنسول ایکس باکس و همچنین رایانه های شخصی طراحی شده است. دکمه های طراحی شده بر روی این فرمان کاملاً مشابه نسل پیشین خود می باشد. متریال و سخت افزار به کار رفته در این مدل فرمان بازی لاجیتک مانند چرخ دنده های مارپیچ، هیچگونه تغییر خاصی نسبت به نسل پیشین خود نداشته است. در نسل پیشین شش دکمه قرمز رنگ روی فرمان تعبیه شده بود که دسترسی به آنها زیاد آسان بود. در نسخه جدید جای دکمه ها باز طراحی شده و کاربر دسترسی بهتری به آنها دارد. چرم موجود بر روی فرمان بسیار با کیفیت بوده و در زمان چرخاندن فرمان حس خوشایندی را به کاربران القا می‌کند. همچنین کیفیت دکمه های روی دستگاه مناسب است و در استفاده‌های دراز مدت خرابی چندانی نخواهد داشت.

در قسمت سمت چپ دکمه‌های اشاره گر وجود دارد که جهت انجام فرایند کنترل بازی، بسیار مناسب هستند. در مقابل این دکمه ها چهار دکمه معروف A B X Y قرار گرفتند که برای انجام فرمان های درون بازی، مورد استفاده قرار می گیرند. در قسمت وسط فرمان دو دکمه وجود دارد که جهت پیکربندی برای بازیکنان تعبیه شده است و کاربران می‌توانند هر کنترل یا وظیفه ای که میخواهند بر روی این دکمه ها اجرا کنند. در قسمت پایین این دکمه ها، دکمه ایکس باکس طراحی شده است که این دکمه نیز توسط کاربر قابل برنامه ریزی می باشد. در قسمت پشت فرمان نیز دو شیفتر برای تعویض دنده‌ها تعبیه شده که کیفیت قابل قبولی دارد. در حالت کلی می‌توان گفت از نظر طراحی و چیدمان دکمه های این نسل از فرمان بازی لاجیتک، نسبت به نسل پیشین خود بهبود های چشمگیری داشته است.

 

فرمان لاجیتک مدل g920.

متریال به کار رفته در فرمان لاجیتک مدل g920

در این مدل فرمان بازی لاجیتک کل فرمان توسط چرم واقعی پوشیده شده است و همچنین فلزی مشکی رنگ مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از مواردی که متاسفانه در این مدل فرمان بازی لاجیتک حذف شده است چراغ های مربوط به تعویض دنده می باشد که در نسخه پلی استیشن فرمان لاجیتک و همچنین در نسل پیشین آن وجود داشت. این فرمان توانایی آن را دارد که ۹۰۰ درجه چرخش داشته باشد. این میزان چرخش، دو و نیم دور کامل فرمان است که دقیقا متناسب با استانداردهای واقعی بوده و یک ماشین جاده‌ای نیز قابلیت همین مقدار چرخش را دارد. البته اگر شما بخواهید بازی فرمول یک را انجام دهید می‌توانید میزان چرخش را بر روی ۳۶۰ درجه قفل کنید. چرا که در این بازی‌ها نیاز به چرخیدن فرمان بیشتر از یک دور نیست. بر روی فرمان بازی لاجیتک یک موتور دو محرکه تعبیه شده است که حس رانندگی واقعی را برای کاربر ایجاد می کند.

زمانی که این موتور فعالیت خود را آغاز می‌کند، شما به‌صورت کاملاً واضح چرخیدن ماشین بر سر پیچ‌ها و نحوه قرار گیری تایرها بر روی زمین را حس می‌کنید. همچنین اگر در بازی شبیه به Need For Speed شیفت بکشید، حس و حال دریفت کشیدن به صورت کامل توسط موتور قدرتمند این مدل به فرمان بازی اعمال می‌شود. پدال‌های به کار رفته در این مدل فرمان بازی لاجیتک از نوع فولاد ضد زنگ و مشابه نسل پیشین خود هستند. در نحوه قرارگیری پدال‌ها تغییرات بسیار اندکی صورت گرفته است. به گفته سازنده، پدال‌ها سیستم ترمز غیرخطی را به ارمغان می‌آورند که در هنگام ترمز گیری حس و حال بسیار دقیق‌تر و واقعی گرایانه تری را ایجاد می کند. برای تجربه هرچه واقعی تر این مورد باید بازی شبیه به بازی های فرمول یک را توسط این فرمان اجرا کنید.

 

فرمان بازی لاجیتک.

طراحی فرمان بازی لاجیتک مدل g29

این مدل فرمان بازی لاجیتک جهت استفاده بر روی مدل های مختلف کنسول پلی استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی طراحی گردیده است. سخت افزار به کار رفته در این مدل کاملا مشابه فرمان بازی لاجیتک مخصوص ایکس باکس می باشد و هیچ تفاوت چشمگیری در این زمینه وجود ندارد. تنها تفاوتی که میان این دو نسخه وجود دارد در نوع چینش و مدل دکمه هایی است که بر روی فرمان بازی تعبیه شده اند. دکمه‌های به کار رفته بر روی این مدل شبیه دکمه های موجود بر روی کنترلر های کنسول سونی بوده و همچنین یک سری دکمه نیز جهت شخصی سازی برای کاربران در قسمت وسط فرمان جایگذاری شده اند.

 

فرمان لاجیتک مدل g29.

در مرکز فرمان بازی لاجیتک می توانید آرم پلی استیشن را مشاهده کنید. اینکه شما کدام مدل فرمان بازی لاجیتک را انتخاب کنید، در وهله اول بستگی به کنسول شما دارد، ولی از نظر طراحی، فرمان بازی لاجیتک مخصوص ایکس باکس طرفداران بیشتری دارد. در عین حال فرمان بازی که برای کنسول پلی استیشن طراحی شده امکانات و دکمه های بیشتری جهت شخصی سازی دارد.

بازی های مناسب برای فرمان بازی لاجیتک

از جمله پرطرفدار ترین بازی هایی که با فرمان بازی لاجیتک میتوانید آنها را انجام داده و نهایت لذت را ببرید، می‌توان به بازی فرمول یک اشاره کرد. این بازی مسابقه‌ای به گونه ای طراحی شده که با استفاده از یک فرمان بازی، حس واقعی تری را برای کاربر ایجاد می کند. البته داشتن یک تلویزیون با کیفیت نیز در این مورد تاثیر بسیار زیادی دارد. از دیگر بازی های پرطرفدار برای فرمان بازی لاجیتک می‌توان به بازی Need For Speed، بازی Gran Turismo، بازی The Crew و بازی Dirt اشاره کرد.

برای خرید مدل های مختلف فرمان بازی لاجیتک با گارانتی معتبر و بهترین قیمت به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد