بررسی هدست ps5 و تشخیص تقلبی بودن آن

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 28 آذر 1401 - 13:21
بررسی هدست ps5 و تشخیص تقلبی بودن آن
هدست ps5 ارائه شده توسط شرکت سونی با قابلیت صدای سه بعدی بهترین تجربه در حین بازی را برای شما فراهم می کند.

هدست ps5 یکی از لوازم جانبی بسیار کارآمد ارائه شده همزمان با کنسول پلی استیشن ۵ میباشد. گیمر های بسیار زیادی در سراسر دنیا نظر مثبتی نسبت به این هدست دارند. افراد معمولی شاید با یک هدست معمولی کارشان راه بیفتد ولی گیمرها چنین نبوده و دنبال بهترین ها هستند. هدست ps5 نیز بهترین است. در بازی های گرافیکی، موسیقی و جلوه های صوتی یکی از اجزای تشکیل دهنده بسیار مهم به حساب می آیند. هرچه کیفیت در این زمینه بیشتر باشد لذت بازی چند برابر میشود. لازمه ی کیفیت نیز، داشتن یک هدست تمام عیار است. هدست ps5 توسط کمپانی سونی طراحی شده و به خوبی با دستگاه هماهنگ و همسان سازی شده است. این هدست بهترین تجربه لذت از موسیقی را در هنگام بازی برای شما به ارمغان می آورد. در صورتی که شما قصد خرید هدست ps5 را داشته و می خواهید یک هدست ps5 اورجینال تهیه کنید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

 

هدست ps5

طراحی و ارگونومی هدست ps5

هدست ps5 از نظر ارگونومی تمام عیار است. طراحی این هدست کاملاً یکپارچه و یکدست و به صورت تماما منسجم طراحی شده است. زمانی که شما این هدست را برای بار اول ببینید و آن را در دست بگیرید کیفیت متریال به گونه ای است که به خوبی متوجه خواهید شد که با یک محصول باکیفیت و خوش‌ساخت طرف هستید. در حال حاضر طرح و رنگ عرضه شده برای دسته پلی استیشن ۵ رنگ ترکیبی از مشکی و سفید است و رنگ دیگری ندارد. این رنگ به خوبی با کنسول پلی استیشن ۵ هم خوانی و هارمونی دارد. از نظر وزن این هدست در مقایسه با سایر رقبای خود بسیار سبک بوده و باعث می‌شود تا در استفاده دراز مدت گوش کاربر اذیت نشود. گوشی های طراحی شده بر روی این هدست بسیار بهینه هستند و کیفیت صدا را بسیار رسا و بلند ارائه می کنند.

صدای جذاب هدست پلی استیشن ۵

هدست ps5 به گونه ای است که بتوانید بهترین تجربه موسیقی در هنگام بازی را تجربه کنید. کمپانی سونی در حال حاضر به اهمیت هر چه بیشتر صدا و موسیقی در بازی ها پی برده است. در عین حال نیز بر روی کنسول نسل جدید، تمامی تمرکز را بر روی شفافیت و تمیزی هر چه بیشتر صدا ها در حین بازی برای کاربران گذاشته است. همراه این کنسول، هدست ps5 را نیز به صورت وایرلس عرضه کرده تا کاربران از این هدست بیسیم نهایت لذت را برده و جلوه‌های صوتی سه بعدی را تجربه کنند.

هدست پلی استیشن ۵

 

 

اتصالات و درگاه شارژ هدست ps5

برای کنترل و دسترسی آسان، بر روی هدست ps5 مجموعه ای از دکمه ها به کار رفته است. میکروفون های به کار رفته بر روی این هدست به صورت دوگانه طراحی شده و قابلیت کاهش نویز تا حدود بسیار زیادی را دارند. درگاه شارژی که هدست ps5 توسط آن شارژ میشود تایپ سی میباشد. این درگاه تکنولوژی به روزی داشته و سرعت بالایی دارد. در نتیجه نسبت به نسل های گذشته این هدست در مدت زمان کمتری صد درصد شارژ خواهد شد. هدست ps5 از نظر باتری نیز آپدیت شده و باتری قوی تری نسبت به نسل پیش دارد. شما با یک بار شارژ کردن این هدست میتوانید به راحتی تا ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید.

هدست ps5 به راحتی با استفاده از کنسول های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ و همچنین لپ تاپ و رایانه های شخصی، قابل شارژ می باشد. بر روی این هدست جک 3.5 میلیمتری تعبیه شده که این جک کمک میکند تا شما بتوانید هدست را به دستگاه های دیگر خود نیز متصل کرده و از موسیقی نهایت لذت را ببرید. همچنین اگر اهل بازی کردن در گوشی موبایل هستید. می توانید این هدست را به گوشی موبایل خود متصل کنید. از دیگر مزیت‌های وجود جک 3.5 میلیمتری این است که می‌توانید این هدست را به پلی استیشن vr وصل کنید. بدین صورت تجربه سه بعدی خود را با موسیقی جذاب تر چند برابر کنید.

قابلیت های جذاب هدست پلی استیشن

کمپانی سونی تمرکز ویژه‌ای بر روی این موضوع داشته که بتواند این هدست را به عنوان یک هدست برای ارائه صدای سه بعدی به کاربران خود، روانه بازار نماید. این هدست به گونه ای طراحی شده تا با استفاده از پیکربندی خاصی که دارد صدای سه بعدی را توسط کنسول پلی استیشن ۵ در قالب بازی های جذاب در اختیار کاربران قرار دهد. ارائه صدای سه بعدی توسط این هدست تجربه بازی‌ها را واقعاً لذت بخش می کند. به گونه ای که قبل‌تر اصلاً شاهد آن نبوده اید.

 

هدست PlayStation 5

این هدست از قابلیت Tempest 3D Audio Tech پشتیبانی می نماید. با توجه به این قابلیت زمانی که شما هدست را به کنسول پلی استیشن ۵ وصل می کنید. سپس شروع به بازی کردن می نمایید، صداهای درون بازی به بهترین شکل ممکن برای شما فعال سازی شده و شما را غرق در بازی خواهد کرد. این تکنولوژی کمک میکند تا شما صداها را به صورت کاملاً تفکیک شده بشنوید. به عنوان مثال با صدا می توانیم بفهمیم که یک شخص به شما چقدر نزدیک و یا از شما چقدر دور است. این تکنولوژی به گونه ای مانند یک آپدیت برای صداهای استریو و همچنین برای تفکیک صدا ها از یکدیگر می باشد.

تشخیص فیک یا اورجینال بودن هدست ps5

جعبه و کارتون این هدست یکی از مواردی است که شما برای تشخیص اورجینال بودن آن باید آن را بررسی کنید. همچنین متریال به کار برده شده برای هدست ps5 اورجینال به خوبی در مقایسه با نسخه فیک آن قابل تشخیص است. همچنین یکی دیگر از مواردی که فیک بودن هدست را نمایان می کند کیفیت صدای هدست می باشد. بهترین و بی دردسر ترین راه برای آنکه یک هدست اورجینال پلی استیشن ۵ خریداری کنید آن است که شما از یک فروشگاه معتبر با گارانتی اصالت کالا خرید خود را انجام دهید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به آدرس فروشگاه اینترنتی ما هدست ps5 را به صورت کاملا اورجینال خرید کنید. اگر شما یک گیمر هستید و علاقه دارید تا بهترین لوازم جانبی دنیای گیمینگ را با بهترین قیمت خریداری کنید، حتما باید به فروشگاه ما سر بزنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد