ایرانیان کنسول یکی از مراکز عمده فروش کنسول بازی

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 28 آذر 1401 - 11:13
ایرانیان کنسول یکی از مراکز عمده فروش کنسول بازی
ایرانیان کنسول برندی معتبر و شناخته شده در حوزه گیم می‌باشد که انواع مختلف کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آن‌ها را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه می‌کند.

ایرانیان کنسول برند معتبر و نام آشنا در حوزه محصولات گیمینگ و لوازم جانبی آن می باشد. تیم فروشگاه اینترنتی ایرانیان کنسول بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه ارائه محصولات دنیای گیمینگ دارد. همچنین تمامی تلاش خود را برای ارائه خدماتی با کیفیت به مشتریان خود در دستور کار قرار داده است. ایرانیان کنسول فروشگاه اینترنتی خود را در سال ۱۳۹۸ راه اندازی کرد. این فروشگاه به روز ترین و جدیدترین محصولات برند های مطرح مانند ایکس باکس، سونی، نینتندو و ریزر را به صورت کاملا اورجینال و در قالب مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز خود تقدیم می دارد.

ایرانیان کنسول دارای نماد الکترونیک و همچنین نماد ملی ثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد. همچنین تمامی مجوزهای لازم را از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد دریافت نموده است. ایرانیان کنسول همیشه مشتری مدار بوده است و در طی سالیان فعالیت خود سعی کرده بهترین خدمات را در خور مشتریان لایق ایرانی تقدیم نماید. با ما در ادامه همراه باشید تا به معرفی ایرانیان کنسول و همچنین خدمات ایرانیان کنسول بپردازیم.

فروش عمده و همکاری برای کنسول بازی

همکاران گرامی در سراسر ایران این فرصت را دارند تا از خدمات ویژه همکاری و فروش عمده ایرانیان کنسول استفاده کنند. شما عزیزان که مایل به همکاری هستید، می توانید از طریق ثبت نام در وب سایت ایرانیان کنسول به عنوان همکار بعد از اعتبار سنجی و تایید هویت شما از خدمات فروش عمده انواع مختلف کنسول بازی و لوازم جانبی آن ها بهره ببرید. عزیزانی که به عنوان همکار با ایرانیان کنسول وارد فعالیت می شوند، این فرصت را خواهند داشت تا از یکسری پیشنهادات ویژه با مدت محدود بهره ببرند. تخفیفاتی که برای همکاران در نظر گرفته می‌شود به هیچ وجه در سایت وجود ندارد. این موضوع فرصتی استثنایی برای همکاران است تا با قیمتی ویژه کالاهای مورد نظر خود را خریداری کرده و در اختیار مشتریان‌شان قرار دهند.

 

فروش کنسول بازی

 

ایرانیان کنسول سبد متنوعی از انواع مختلف کنسول‌های بازی و لوازم جانبی، گیفت کارت ها، بازی های کنسول های مختلف و موارد دیگر را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می کند. همچنین شما عزیزان این فرصت را دارید تا با ورود به حساب کاربری ویژه خود در ایرانیان کنسول از قیمت های بسیار ویژه بهره ببرید. آفرهای های ویژه‌ای در بازه های زمانی مختلف بر روی برند ها و کالاهای مختلف اعمال می‌شوند. این آفر ها تنها برای همکارانی که مایل به خرید عمده محصولات ایرانیان کنسول هستند قابل خریداری می باشد.

خدمتی ویژه برای همکاران ایرانیان کنسول

همکاران محترم فروشگاه اینترنتی ایرانیان کنسول می‌توانند کالاهای متعددی که در فروشگاه موجود است را به تعداد بالا سفارش دهند. همچنین می‌توانند برای خرید های عمده خود نیز تخفیف های ویژه ای دریافت کنند. کالاهایی که این امکان را دارند با نشان تخفیف خرید عمده در گروه‌های مختلف طبقه بندی شده و درون وب سایت مشخص می‌شوند. همچنین این خدمت برای همکاران محترم در نظر گرفته شده تا با مراجعه به پنل خود در وب سایت ایرانیان کنسول لیست قیمت های محصولات مختلف ارائه شده توسط برندهای مختلف را در قالبی ساده و استاندارد دریافت کرده و بر طبق آن سفارشات خود را ثبت کنند.

این لیست این امکان را برای شما همکاران عزیز ایجاد می‌کند تا به آسانی بتوانید به مشتریان خود قیمت مصرف کننده را اعلام کنید. همچنین به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری سفارشات مشتریان خود را تحویل گرفته و در پنل کاربری خود ثبت کنید. در حال حاضر مشکلات متعددی در زیرساخت های اینترنت در کشور عزیزمان ایران وجود دارد. با توجه به همین موضوع ایرانیان کنسول این خدمت را در اختیار همکاران خود قرار می‌دهد تا برای راحتی هرچه بیشتر، ثبت سفارشات و پیگیری آنها از طریق شماره تماس های ویژه موجود در سایت، بدون دسترسی به اینترنت به صورت تلفنی کالاهای مورد نظر خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران تحویل بگیرند.

 

لوازم جانبی کنسول ها

محصولات و برندهای ارائه شده توسط ایرانیان کنسول

اگر شما به دنیای گیمینگ علاقه دارید. همچنین اگر می‌خواهید کنسول بازی و یا لوازم جانبی و انواع مختلف بازی را برای کنسول خود تهیه کنید، میتوانید بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را از گروه ما بخواهید. ایرانیان کنسول تیم فعال و دلسوزی دارد. علاوه بر این همواره نیازهای روز گیمر ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و سعی می‌کند به روز ترین، باکیفیت ترین محصولات را در اختیار اقشار مختلف قرار دهد. به عنوان مثال شاید شما علاقه داشته باشید که کنسول انحصاری کمپانی سونی را تهیه کرده و از بازی های منحصر به فرد آن لذت ببرید. در عین حال امکانات سخت افزاری ایکس باکس نظر شما را به خود جلب می کند. کارشناسان ما در در خدمت شما هستند تا به صورت پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته نیازهای شما را بررسی میکنند.

همچنین با توجه به درخواست شما بهترین مشاوره برای خرید محصولات را در اختیار شما قرار دهند. از جمله معروف ترین محصولات برند های معتبر که در ایرانیان کنسول عرضه می گردند، می توان به محصولات برند سونی، محصولات برند ایکس باکس، محصولات برند نینتندو و انواع مختلف لوازم جانبی ارائه شده توسط این برند های معتبر اشاره کرد.

خرید کنسول بازی

 

تخفیفات ویژه دوره ای

شما مشتریان عزیز ایرانیان کنسول می توانید با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما و ثبت اطلاعات تماس خود از تخفیفات دوره‌ای ما بهره مند شوید. با توجه به مناسبت های مختلفی که در طول سال وجود دارد، مانند بلک فرایدی تیم ما محصولات متنوعی را  همراه با تخفیفات ویژه برای کاربران در نظر می‌گیرند. ایرانیان کنسول ضمانت می کند که تمامی محصولات خود را به صورت کاملا اورجینال و با بالاترین کیفیت موجود در بازار، به شما مشتریان عزیز ارائه کند. همچنین تمامی محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ما، دارای خدمات پس از فروش بوده و ضمانت ۷ روز بازگشت و همچنین اصل بودن کالا دارد. شما عزیزان میتوانید برای بهره‌بردن از تخفیفات دوره‌ای و ویژه ما در صفحات مجازی مختلف مانند اینستاگرام، ما را دنبال کرده و بهترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.

 

روش های پرداخت و تحویل کالا

تمامی محصولات ارائه شده توسط ایرانیان کنسول قابل ثبت به صورت اینترنتی در وب سایت می باشد. همچنین عزیزانی که ساکن شهر تهران هستند می توانند از خدمات پرداخت در محل استفاده کنند. یعنی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از آن که محصول مورد نظر ارسال شد، هزینه را در محل و بعد از رویت کالا پرداخت کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد