معرفی جامع جدیدترین مدل های VR

ادمین ایرانیان کنسول پنجشنبه 17 آذر 1401 - 00:53
معرفی جامع جدیدترین مدل های VR
جدیدترین مدل های VR از تکنولوژی های بی نظیری استفاده کرده اند که نشان دهنده قدرت اجرای بالای آنها است. با جدیدترین مدل های VR تجربیات بی نظیری از بازی ها داشته باشید.

هدست های واقعیت مجازی تولید شده در سال های اخیر در مدل های کاملاً به روز و پیشرفته تر طراحی شده اند.

هدست واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی

 

 

پرطرفدارترین و جدیدترین مدل های VR

مدل های متنوعی از هدست های واقعیت مجازی عرضه شده است که قصد ما معرفی پرفروش ترین و جدیدترین مدل های VR است.

 

هدست عینک VR مدل ZX534

در لیست جدیدترین مدل های VR این هدست به نوبه خود برای واقعیت مجازی باکس 2 و همینطور گوشی های تلفن همراه 6 اینچ مورد تایید قرار گرفته است. بدنه این دستگاه قوی بوده و از جنس پلاستیک ABS ساخته شده است. از سوی دیگر دستگاه دارای لنز مخصوصی است. زاویه دیده برای این محصول تا 115 درجه برای ویدیو و برای بازی نیز تا 360 درجه را به راحتی اجرا می کند. این محصول از نظر قیمت نیز مناسب بوده و مورد پسند رده سنی 18 الی 35 سال قرار گرفته است.

 

 

هدست مجازی V01

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در طراحی جدیدترین مدل های VR در بازار دیده می شود وجود دستگاه تهویه هوا است که سبب شده تا محصول دوام بیشتری داشته باشد. این هدست نیز مجهز به سیستم تهویه هوا بوده و می تواند کاربرد آسانتری داشته باشد. از سوی دیگر دستگاه قابلیت اتصال به کارت حافظه را نیز دارد. این محصول دارای هندزفری مخصوص و کابل شارژر بوده و جنس بدنه آن نیز پلاستیکی در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر دستگاه دارای ریموت کنترل بلوتوث است. دقت کنید که این هدست ها بر اساس مدل بندی های مختلفی که دارند مورد پسند رده سنی نوجوان قرار گرفته اند.

 

آکیولس کوئست 2 بهترین VR  مستقل

یکی از ویژگی های جالبی که در طراحی جدیدترین مدل های VR اجرا شده است عدم نیاز به سیم و کابل است. این هدست کاملاً مستقل و بدون سیم طراحی شده است. از کنترلرهای لمسی برای آن استفاده شده است. این محصول مخصوص کامپیوتر بوده و طراحی زیبا و ارگونومی بی نظیری دارد. دستگاه دارای پردازنده بسیار قوی بوده و از سیستم عامل مستقلی برای آن استفاده شده است. این محصول در نسخه جدیدتر خود سایز کوچکتری دارد به طوری که استفاده از آن راحت تر از مدل قبلی است.

برای راه اندازی این دستگاه فقط چند ثانیه زمان نیاز است. از سوی دیگر این سیستم دارای ردیابی حرکتی مستقلی است. شما می توانید دستگاه را در شش زاویه حرکتی تنظیم کنید. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با کیفیت، با وضوح بالا است. کیفیت دستگاه بسیار شگفت انگیز در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای بلندگوی با کیفیتی است که می تواند شرایط بهتری ایجاد کند. برنامه های بارگیری شده در حافظه داخلی به صورت مستقل ذخیره سازی می شوند.

 

 

بهترین VR واقعیت مجازی مخصوص کامپیوتر

اگر به دنبال جدیدترین مدل های VR مخصوص کامپیوتر هستید، والد ایندکس بهترین پیشنهاد به شما خواهد بود. یکی از ویژگی های بی نظیر این دستگاه کنترل کننده شگفت انگیز آن است. این دستگاه سازگاری بالایی با سخت افزارهای جانبی دارد. البته که قیمت این دستگاه نسبتاً بالا است. کنترلرهای این دستگاه نسبت به فشار حساس هستند به طور کلی می توانند سنسور قوی روی هر پنج انگشت شخص داشته باشند. این دستگاه به طور کلی از نظر کیفیت صدا تضمین شده است. صفحه نمایش آن نیز کاملاً واضح طراحی شده است. نیاز به تنظیم حسگرهای حرکتی این هدست در اتاق است. دقت کنید که این محصول سیمی است و به شکل بی سیم طراحی نشده است.

 

 

 

 

جدیدترین مدل های VR با بیشترین وضوح صفحه نمایش

اچ پی ریورب جی 2 نیز در لیست بهترین و جدیدترین مدل های VR قرار گرفته است و نقطه قوت این محصول وضوح صفحه نمایش آن است. کسانی که قصد دارند واقعیت مجازی را به شکل حرفه ای تجربه کنند قطعاً این محصول را انتخاب می کنند. این هدست توانسته بهترین کیفیت تصویر را از خود به جا بگذارد. وضوح تصویر 2160 در 2160 برای هر چشم در حالی که میدان دید 114 درجه ایجاد نماید قطعاً مورد تایید بسیاری از گیمرها خواهد بود. این هدست وزن بسیار سبکی دارد و طراحی آن نیز راحت است. از یک بلندگوی کشویی برای آن استفاده شده است. این بلندگو توسط شرکت والو طراحی شده است. از نظر فنی نیز می توان این محصول را سازگار با واقعیت ترکیبی مایکروسافت در نظر گرفت.

بهترینvr

بهترین VR

این دستگاه به طور کلی می تواند از سیستم استیم وی آر نیز پشتیبانی نماید. بازی ها و برنامه های این سیستم به طور دقیق تجربه می شود. راه اندازی این دستگاه مانند تشخیص حجم محیط عمل می کند.

 

 

 

جدیدترین مدل های VR مدولار

اچ تی سی وایو کازمس یکی از جدیدترین مدل های VR محسوب شده که به شکل مدولار طراحی شده است. صفحه نمایش جلویی این دستگاه به شکلی طراحی شده که شرایط برای افزودن قابلیت های اضافی را دارد. از سوی دیگر سیستم دارای ردیابی داخلی است. لولا هایی که برای این هدست در نظر گرفته شده است به صورتی هستند که راحت روی چشم قرار می گیرند و استفاده از آنها نیز به سادگی صورت می گیرد. این دستگاه سازگاری بالایی با سیستم استیم وی آر دارد. قیمت این دستگاه گران است. البته که سیستم ردیابی مستقل این محصول به نوبه خود توانسته یک قدرت محسوب شود. دستگاه دارای پنل های قابل تعویض است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید دوربین های بیشتری را اضافه نمایید. این روند سبب شده تا تجربه واقعیت ترکیبی به بهترین شکل صورت بگیرد. این دستگاه از نظر عملکرد بسیار ایده ال طراحی شده است و ساختاری بی نظیر برای آن دیده می شود.

هدست مدولار

هدست مدولار

 

از سنسورهای خارجی بیشتری برای این هدست استفاده شده است. این پروسه می تواند تجربه واقعیت مجازی را چند برابر کند. از سوی دیگر سیستم ردیابی مستقلی برای دستگاه دیده می شود. پنل ها قابلیت تعویض دارند و البته که شامل یک سری سنسورهای ردیابی خارجی هستند که می توانند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. این سنسورها دارای سیستم اجرایی بالایی هستند.

 

 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد