خرید گیفت کارت و راه های آن

ادمین ایرانیان کنسول شنبه 8 آبان 1400 - 18:43
خرید گیفت کارت و راه های آن

با توجه به اینکه در ابتدای جدیدترین نسل کنسول های بازی به سر می بریم، بازار بازی های رایانه ای بسیار داغ است و به طبع نیاز جامعه و کاربران ایرانی جهت تهیه و دسترسی به این عناوین شدیدا حس می شود. با خرید گیفت کارت برخی از نیاز شما به پرداخت های آنلاین رفع می شود که در ادامه به آن می پردازیم

خرید گیفت کارت و راه های آن

بازار تهیه قانونی بازی ها، و راه های بدست آوردن آن ها

نسل نهم به زیبایی هرچه تمام در حال طی کردن مسیر است و در این میان برنده واقعی گیمر ها هستند که در رقابت کنسولی در حال تجربه با کیفیت ترین آثار دنیا هستند.  در کشور ما به دلیل نبود نمایندگی و عدم بازار فروش انحصاری، واردات بازی های دیسکی به صورت قاچاقی صورت می گیرد که مشکلات زیادی را هم در پیش دارد. خرید گیفت کارت موضوع مهمی به حساب می آید

اما خوشبختانه حالت دیگری نیز برای خرید بازی وجود دارد آن هم به صورت نسخه های دیجیتالی و قابل دانلود است. بازی ها به دو صورت اشتراکی و خرید دیجیتالی به صورت نقدی و گیفت کارت صورت میگیرد. برای خرید بازی ها در کشور ایران، نیازمند دسترسی به اکانت های بین المللی پی پل یا روش های قانونی دیگری هستید که این امر به راحتی صورت نمی گیرد و شما به مراجع و فروشگاه های معتبری برای این کار نیاز دارید. خرید گیفت کارت از فروشگاه ما با نماد اعتماد الکترونیک و سالها تجربه در تجارت اینترنتی، منبع قدرتمندی برای این کار است. به لطف Gift Card ها، شما می توانید به طور پیوسته با جدید ترین خدمات روز در ارتباط بوده و فعالیت مجازی خود را به سطح جدیدی ارتقاء دهید

تنها خرید بازی و نرم افزار نیست که به خرید گیفت کارت نیاز داره. برای تهیه سرویس های اینترنتی، اشتراکی و اجاری ای مانند NetFlix،   ITunes، Xbox Game Pass، PlayStation NOW و disney plus از معدود موارد قابل ذکر به شمار می آیند که به این گیفت کارت ها برای تهیه نیاز دارد. هرکدام از این محصولات، و سایر خدماتی که ممکن از به آن در این متن اشاره ای نشده باشد، ویژگی، خصوصیات و قیمت های متفاوتی داشته که فروشگاه های مختلفی، با قیمت های بسیار بالا و یا بعضا جعلی به قصد کلاهبرداری ارائه می کنند. بنابراین با توجه به مسائلی که این محتوا مطرح می شود، درباره اهداف خود تصمیم گیری کنید

بررسی سرویس های موجود

XBOX GAME PASS

به بررسی سرویس های آنلاین می پردازیم. سرویس Xbox Game Pass که مدتی است توسط مایکروسافت به راه افتاده، به لطف قیمت و گستره ی زیادی از بازی هایی که شامل می شود، محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم دست یافته است. طبق آخرین بررسی ها در حال حاضر سرویس گیم پس بیش از 20 میلیون کاربر دارد و این آمار فوق العاده ای برای یک سرویس نوپا به حساب می آید. از نکاتی که باعث جذابیت این سرویس شده، عرضه تمامی بازی های انحصاری مایکروسافت و بسیاری دیگر از شرکت ها، در روز عرضه بر روی این سرویس است. یعنی شما با هزینه ماهانه 10 دلار، می توانید بیش از 300 بازی متنوع را تجربه کنید. فرضا بازی های انحصاری مانند Forza Horizon 5 و Halo Infinite که هرکدام بین 60 الی 70 دلار قیمت دارند را تنها با ده دلار در ماه، به همراه ده ها بازی دیگر قادر به تجربه هستید.

Netflix

سرویس نتفلیکس دیگر نیازی به معرفی ندارد. بزرگترین سامانه استریم فیلم و سریال در دنیا که بیش از چند صد میلیون کاربر داشته و هر هفته حداقل یک فیلم یا سریال یا برنامه اختصاصی را بر روی سرویس خود استریم می کند. نتفلیکس در سال های اخیر به محبوبیت وحشتناکی میان جامعه دست پیدا کرده است و روز به روز محبوبیت آن در حال افزایش است.

 

Apple’s ITunes

اپلیکیشن ITunes نیز یکی از فروشگاه های جذاب شرکت اپل به حساب می آید که دسترسی کاملی به آرشیو جدیدترین موزیک ها، ویدیوها، فیلم و سریال را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت گیفت کارت ها و خدماتی که در این سرویس ها ارائه می شود.

PlayStation Now

پلی استیشن ناو یا PSN سرویس اختصاصی مشتریان پلی استیشن شرکت سونی می باشد. این سرویس با ارائه بهترین بازی های روز با تخفیف های ویژه و مناسب، فرصتی را برای اعضای خود فراهم کرده که بتوانند با پرداخت آنلاین یا ارائه کد تخفیف گیفت کارت، بازی های مد نظر خود را تهیه و دانلود کنند.

اهداف و علت خرید های غیر حضوری

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و  همچنین شیوع همه گیری ویروس کرونا، بیرون رفتن و خرید های حضوری جای خود را به خرید های آنلاین و غیر حضوری داده اند. در زمانی که مردم در منزل قرنطینه بودند و حق بیرون رفتن نداشتن، بازار سرویس های اینترنتی و آنلاین بسیار رونق گرفته و این روزها اکثر افراد خرید های مجازی را ترجیح میدهند.

رقابت بر سر کیفیت خدمات رسانی

این روز ها بازار فروش گیفت کارت ها بسیار داغ و پر مخاطب است و به همان شدت هم سودجویان و کلاه برداران پا به این عرصه گذاشته و قصد دارند پول مردم را چپاول کنند. آشنایی با فروشگاهی معتبر و باسابقه حداقل خیال شما را از خرید مطمئن راحت می کند.

مجموعه ما با ارائه انواع کنسول ها مانند PlayStation 5 -4  و Xbox One | X/S و لوازم گیمینگ با کیفیت به همراه گیفت کارت های معتبر قصد دارد نسل جدیدی از فروشگاه های اینترنتی را برقرار کند.

 

گیفت کارت در واقع به معنی کارت هدیه است که برای هدیه دادن به دوست، آشنا یا اقوام استفاده می شود و معمولا می توانید با آن کارت به صورت آنلاین خرید های مدنظر خود را انجام دهید

بعضی از این گیفت کارت ها تنها مختص به فروشگاه خاصی می شود. درواقع به عنوان مثال نمی شود از گیفت کارت Google Play بر روی App Store استفاده کرد و همین منوال درباره بقیه کارت های هدیه هم صدق می کند.

شما عزیزان ضمن دسترسی به مجموعه کامل گیفت کارت ها، می توانید از سایر محصولات و خدمات ما دیدن نمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دسترسی به آرشیو کامل بازی، کنسول، گیفت کارت و لوازم گیمینگ، میتوانید ضمن مراجعه به وبسایت ما، نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

انواع گیفت کارت ها و برخی خدمات آن

گیفت کارت گوگل پلی و اپ استور

گیفت کارت آمازون و فروشگاه های اینترنتی

گیفت کارت نتفلیکس

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت ایکس باکس                   

گیفت کارت استیم

 

موارد بیشتری وجود دارند که تنها با مراجعه به صفحات مربوطه سایت می توانید از آن ها اطلاع پیدا کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد