راهنمای خرید پایه شارژر سونی برای دسته ps5

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 28 آذر 1401 - 14:17
راهنمای خرید پایه شارژر سونی برای دسته ps5
پایه شارژر سونی برای دسته ps5 یک لوازم جانبی بسیار پرکاربرد و شیک برای کنترلر های پلی استیشن می باشد.

پایه شارژر سونی برای دسته ps5 یکی از لوازم جانبی بسیار پرکاربرد و در عین حال با طراحی جذاب است. این پایه شارژر کاملاً اورجینال بوده و توسط کمپانی سونی برای کنترلر های پلی استیشن فایو عرضه شده است. با استفاده از پایه شارژر سونی برای دسته ps5، شما می‌توانید هر دو کنترلر کنسول خود را به صورت همزمان شارژ کنید. پایه شارژر سونی برای دسته ps5 یک لوازم جانبی بسیار کاربردی برای گیمر های حرفه ای به حساب می‌آید. چرا که گیمر ها می توانند از طریق این پایه، دسته های خود را سریعتر شارژ کرده و در حین بازی منتظر شارژ شدن مجدد دسته ها نباشند.

همچنین این امکان وجود دارد تا در مواقعی که مشغول بازی نیستید با استفاده از پایه شارژر سونی برای دسته ps5 دستگاه خود را شارژ کرده و هنگامی که مجددا می خواهید از کنسول استفاده کنید می توانید برای ساعت ها به بازی بپردازید. عملکرد این پایه شارژر به این صورت است که در قسمت زیرین کنترلر در نزدیکی جایی که جک هدفون واقع شده است یک سری مگنت آهنربایی وجود دارد و کاربر با قرار دادن دسته پلی استیشن فایو از این ناحیه بر روی پایه شارژر کنترلر سونی به آسانی دسته خود را شارژ میکند. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

پایه شارژر سونی برای دسته ps5

 

طراحی پایه شارژر سونی برای دسته ps5

مهندسان سونی تمام تلاش خود را کردند تا هارمونی مناسبی میان پایه شارژر سونی برای دسته ps5 و کنسول ایجاد کنند. در حقیقت زمانی که شما به این پایه شارژر نگاه می کنید طراحی کنسول پلی استیشن ۵ برای شما تداعی می شود. این پایه حالت افقی داشته که قسمت وسط آن مشکی و دو پره سفید رنگ آن را احاطه کرده است. در قسمت مشکی، رنگ آرم پلی استیشن حک شده و شبیه به یک کوهان شتر بر روی آن فضاهای یو شکل وجود دارد که محل اتصال کنترلر به پایه شارژر سونی برای دسته پلی استیشن ۵ می باشد. جعبه این پایه شارژر نیز کاملاً هماهنگ با جعبه کنسول پلی استیشن فایو می باشد و از همان رنگ ها، برای طراحی جعبه استفاده شده است. این پایه شارژر، از متریال بسیار با کیفیتی ساخته شده و کاملا مخصوص کنترلرهای پلی استیشن ۵ طراحی شده است و هیچ گونه آسیبی به این کنترلر ها وارد نمیکند.

 

پایه شارژر سونی برای دسته ps5

پایه شارژر سونی برای دسته ps5 دارای ۱۹ سانتیمتر طول، ۱۴ سانتیمتر عرض و ۷ سانتیمتر ارتفاع می باشد. وزن این پایه شارژر طبق ادعای کارخانه ۴۶۷ گرم است. ارگونومی طراحی پایه شارژر به گونه‌ای است که اگر شما دو کنترلر کنسول خود را به صورت همزمان بر روی آن قرار دهید به هیچ عنوان از جای خود تکان نخورده و یا لق نمی زند و بسیار دقیق بر روی میز قرار می گیرد. پورت مورد نظر برای شارژ کردن کنترلر ها از نوع EXT می باشد.

بحث امنیت در پایه شارژر سونی برای دسته پلی استیشن ۵

در نسل پیشینِ کنسول های سونی، در صورتی که شما می خواستید یک پایه شارژر برای کنترلرهای خود طراحی کنید مجبور بودید تا از برندهای متفرقه استفاده کنید. ولی کمپانی سونی برای کنسول جدید خود پایه شارژر را به صورت کاملا انحصاری طراحی نمود. برندهای متفرقه برای شارژ کردن کنترلر ها چندان مناسب نبودند و کیفیت و کارایی لازم را نداشتند. چرا که شدت و میزان جریان ورودی به دسته ها، به صورت دقیق و مهندسی شده نبود و ممکن بود به کنترلر ها آسیب وارد شود. همچنین اکثرا بعد از مدتی عمر باتری کنترلر ها کاهش پیدا می کرد. سونی این مشکل را در نسل جدید حل کرده و یک پایه شارژر کاملا اورجینال به صورت دوقلو طراحی کرده است. این پایه شارژر کاملا ایمن و ثابت قابلیت شارژ همزمان در هر دو دسته را ارائه می کند.

از نظر میزان ولتاژ و جریان ورودی پایه شارژر سونی برای دسته پلی استیشن ۵ کاملاً مناسب می باشد. زمانی که باتری دسته ها کاملا شارژ گردد، پایه شارژر دسته ps5 به صورت کاملا خودکار، جریان برق را قطع کرده تا از به وجود آمدن هرگونه آسیب به دسته‌ها جلوگیری گردد. سونی تراشه‌ای بسیار هوشمند، برای کنترل جریان برق بر روی پایه شارژر طراحی کرده است و به هیچ وجه کنترلر‌ها بیش از حد مورد نیاز جریان برق دریافت نمی‌کنند. این تراشه کاملا هوشمند بوده و به صورت خودکار برق را از کنترلرها قطع میکند. در صورتی که کنترلر‌ها برای ساعت‌های بسیار زیادی بر روی این پایه شارژر قرار بگیرند نیاز نیست، تا بعد از فول شارژ شدن کنترلرها، حتما شما آنها را از روی پایه شارژر بردارید.

پایه شارژر سونی برای دسته ps5

 

نحوه شارژ کردن با استفاده از پایه شارژر سونی برای دسته ps5

فرایند شارژ کردن با استفاده از این پایه بسیار آسان است. ابتدا لازم است تا پورت EXT موجود بر روی کنترلر ها در جایگاه تعبیه شده بر روی پایه شارژر قرار بگیرند. با قرار گرفتن کنترلرها نشانگر کنترل به رنگ نارنجی در آمده که نشان دهنده اتصال صحیح کنترلر با پایه شارژر می باشد. بعد از گذشت مدتی این نشانگر خاموش می شود. خاموش شدن نشانگر نشان دهنده آن است که کنترلر، فول شارژ شده است که در نهایت شما میتوانید کنترلر‌ها را برداشته و از بازی کردن با آنها لذت ببرید.

این پایه شارژر مناسب چه کسانی است؟

پایه شارژر سونی، برای دسته ps5 مناسب آن دسته از افرادی است که میخواهند مکانی مشخص برای کنترلرهای خود درون اتاق گیمینگ و یا روی میز تلویزیون خود داشته باشند. در عین حال که پایه شارژر سونی برای دسته ps5 طراحی بصری بسیار جذابی دارد از نظر امنیت نیز گزینه بسیار عالی می باشد. در حقیقت شما با خرید این پایه شارژر، هیچگاه کنترلر خود را گم نمی کنید و همچنین به سیم های usb برای شارژ کردن کنترلر کنسول خود نیاز ندارید. نهایتاً توصیه ما به شما این است که اگر قصد خرید پایه شارژر برای کنترلر های کنسول خود دارید حتماً از برند اورجینال کمپانی سونی خرید کنید. این محصول شاید قیمت بیشتری نسبت به برندهای متفرقه داشته باشد ولی ارزش خرید بسیار بالایی نیز دارد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد