خرید پلی استیشن 5، بهترین کنسول خانگی نسل نهم

ادمین ایرانیان کنسول چهارشنبه 12 آبان 1400 - 12:41
خرید پلی استیشن 5، بهترین کنسول خانگی نسل نهم
خرید پلی استیشن 5 را می توان یکی از بهترین گزینه های پیش رو دانست که امروزه در دسترس شما بوده و شما می توانید بازی های نسل نهم را اجرا کنید.

ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا همه چیز را در مورد این کنسول با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

خرید پلی استیشن 5، بهترین کنسول خانگی نسل نهم

پلی استیشن 5 به عنوان کنسول خانگی نسل نهمی دانست که امروزه در بازار عرضه شده است و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. خرید پلی استیشن 5 را می توانید گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار می رود. باید در نظر داشت که این محصول به تازگی از سوی شرکت سونی معرفی شده است و شما می توانید نسبت به خرید پلی استیشن 5 اقدام کنید. ما در ادامه این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک به گذاشته و اطلاعاتی را در خصوص خرید پلی استیشن 5 و همچنین ویژگی های این محصول را برای شما بیان کنیم.

در هنگام خرید پلی استیشن 5 دقت کنید که این محصول در مدل های متعددی تولید می شود و شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خرید آن اقدام کنید. پلی استیشن 5 استاندارد و دیجیتال امروزه در بازار عرضه می شوند. مدل استاندارد نسبت به مدل دیجیتال تنها تفاوتی که دارد، پشتیبانی از دیسک های فیزیکی می باشد و از این روی شما می توانید برای اجرای دیسک ها نسبت به خرید پلی استیشن 5 استاندارد اقدام کنید. همچنین مدل دیجیتال بدون پشتیبانی از دیسک فیزیکی در بازار عرضه شده و می تواند راهی مناسب برای اجرای بازی ها از روی فایل های دانلودی به شمار رود.

پلی استیشن 5

با مشخصات فنی پلی استیشن 5 بیشتر آشنا شوید

مانند نسل قبلی کنسول های خانگی سونی، در پلی استیشن 5 نیز شاهد همکاری با AMD هستیم و مدل پردازنده Zen 2 این شرکت در این محصول استفاده شده است. همچنین پردازنده گرافیکی این محصول توسط AMD تولید می شود و مدل RDNA 2 می باشد. نکته ای که در خصوص پردازنده مرکزی و گرافیکی این محصول، تولید این محصولات به صورت سفارشی می باشد که باعث می شود بازی های نسل نهم با کیفیت بیشتری روی این کنسول جذاب سونی اجرا شوند. در کنار این مسئله تراشه گرافیکی که بر روی پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است، برابر با 1028 ترافلاپس قدرت داشته و 36 واحد پردازش مرکزی داشته که در فرکانس کاری 2.23 گیگاهرتز در حال کار می باشد. RAM پردازنده گرافیکی برابر با 16 گیگابایت بوده و همچنین یک حافظه 825 گیگابایتی از نوع خشک یا SSD باعث می شود تا شما بتوانید سرعت بسیار بالایی را از این محصول انتظار داشته باشید. پشتیبانی از هارددیسک USB را می توان از دیگر ویژگی های این محصول دانست. خروجی 4K تصاویر را می توان از دیگر ویژگی های این محصول دانست که باعث می شود بسیاری از خریداران به تهیه این کالا جذب شوند. باید در نظر داشته باشید که خرید پلی استیشن 5 یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای بازی می باشد و به روز ترین بازی های روز دنیا را می توانید با استفاده از این بازی اجرا کنید.

پلی استیشن 5

آیا بازی های پلی استیشن 4 روی PS5 اجرا می شود؟

یکی از نکات کلیدی که باعث می شود خرید پلی استیشن 5 یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد، امکان پشتیبانی از بازی های نسل 8 یا کنسول پلی استیشن 4 روی این کنسول می باشد. این امر که به دلیل معماری شبیه به هم ایجاد شده است باعث می شود که اگر قصد مهاجرت از کنسول پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 را داشته باشید، هیچگونه مشکلی برای شما پیش نیامده و می توانید بیشتر بازی های نسل هشتمی را روی این کنسول نسل نهمی اجرا کنید. در ادامه بیشتر در خصوص قیمت و بهترین شیوه خرید پلی استیشن 5 با شما صحبت خواهیم داشت.

خرید با بهترین قیمت پلی استیشن 5

سونی به صورت رسمی در ایران نمایندگی نداشته و شرکت های وارد کننده را می توان اصلی ترین روش تامین پلی استیشن 5 دانست. باید در نظر داشته باشید که این محصول با قیمت جهانی 499 دلار در بازار عرضه می شود ولی به دلیل مسائلی همچون کمبود جهانی این کنسول باعث می شود تا حتی در بازارهای جهانی هم این کنسول با قیمت بالاتری در بازار عرضه شود. در ایران، قیمت ها به دلیل حمل و نقل، نگهداری و گمرک بالاتر می رود ولی باز هم شما می توانید نسبت به خرید پلی استیشن 5 با قیمت مناسب از سوی سایت فروش اینترنتی اقدام کنید. این روش از خرید در تمامی شهرهای کشور در دسترس بوده و امکان ثبت سفارش با بهترین قیمت وجود دارد.

چالش های بسیاری بر سر راه سونی در راستای تامین پلی استیشن بوده است و همین امر باعث می شود تا این محول با قیمت های بالاتر از اعلام اولیه شرکت در بازار عرضه شود. البته باید در نظر داشته باشید که در هنگام خرید، مسائلی همچون مدل محصول، تعداد دسته های موجود و یا بازی های نصب شده بر روی دستگاه باعث تفاوت قیمت پلی استیشن 5 شده ولی بازه بسیار گسترده ای از قیمت ها در دسترس شما می باشد.

نتیجه گیری

پلی استیشن 5، دنیای جدیدی از بازی های نسل نهم را به روی شما باز می کند و شما می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص خرید پلی استیشن 5 در اختیار شما قرار دهیم که یقینا می تواند برای شما مفید واقع شود. سونی تمام تلاش خود را کرده است تا محصولی بسیار جذاب را در بازار عرضه کند و این مسئله از قدرت بالای سخت افزاری و همچنین طراحی بسیار جذاب دسته ای دوال سنس کاملا قابل مشاهده می باشد. در صورتی که می خواهید نسبت به خرید پلی استیشن 5 اقدام کنید، می توانید از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام کنید.

به طور کلی انواع پلی استیشن 5 در مدل های مختلفی تولید شده است و شما می توانید با استفاده از روش اینترنتی این کالا را با قیمتی بسیار مناسب اقدام کنید. این کنسول خانگی در رقابت با مایکروسافت ایکس باکس  سری ایکس و اس تولید شده است و در این رقابت می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. در صورتی که سوالی در خصوص خرید پلی استیشن 5 داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد