راهنمای خرید ریموت کنترل سونی ps5

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 28 آذر 1401 - 14:37
راهنمای خرید ریموت کنترل سونی ps5
ریموت کنترل سونی ps5 یک وسیله بسیار کاربردی در بحث پخش فیلم و سریال و موسیقی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

ریموت کنترل سونی ps5 یکی دیگر از انواع لوازم جانبی جذاب و کاربردی ارائه شده، توسط کمپانی سونی برای نسل جدید کنسول های بازی می باشد. بر روی کنسول جدید سونی قابلیت‌های مختلفی در بخش رسانه تعبیه شده است. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از کنسول خود انواع مختلف سرویس های پخش فیلم و سریال آنلاین را داشته باشید. همچنین فیلم های با کیفیت 4K را بر روی دیسک های Bluray اجرا کنید. در چنین شرایطی شما به ریموت کنترل سونی مخصوص ps5 نیاز دارید، تا از سرویس های آنلاین به راحتی استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

نکته ای که باید بگوییم این است که استفاده از سرویس های آنلاین و عقب و یا جلو بردن فیلم و کم و زیاد کردن صدا با استفاده از کنترلر های کنسول پلی استیشن ۵ کاری بسیار دشوار و در عین حال خسته کننده می باشد. چرا که کنترل تلویزیون یا وسیله ای شبیه به آن از مدتها قبل در خانه های ما جا خوش کرده است. همچنین کار کردن با آن برای ما بسیار لذت بخش تر و راحت تر از کنترلر بازی می باشد. در صورتی که شما میخواهید در مورد این ریموت جذاب و کاربردی اطلاعات مناسب کسب کرده و قصد خرید ریموت کنترل سونی ps5 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

ریموت کنترل سونی ps5.

معرفی ریموت کنترل سونی ps5

ریموت کنترل سونی ps5 یک وسیله ساده است که ما را از هرگونه کنترلر برای کنترل کردن فیلم و تنظیم آن بی‌نیاز می‌کند. این ریموت قرار نیست کار عجیب و غریبی برای ما انجام دهد. فقط به بازار آمده تا یک سری دستورها و تنظیمات را به نحوی آسان‌تر و بی دردسرتر بر روی کنسول پلی استیشن ۵ اجرا نماید. افراد بسیار زیادی هستند که با یک تیر دو نشان میزنند. این موضوع به این معنی است که به جای آنکه یک تلویزیون هوشمند، خریداری کنند یک تلویزیون ساده خریداری کرده و یک کنسول بازی نیز در کنار آن خریداری می‌‌‌کنند.

در اینجا شما علاوه بر اینکه می توانید بر روی کنسول خود جدیدترین و باکیفیت ترین بازی های روز دنیا را اجرا کنید این امکان را نیز خواهید داشت تا فیلم و سریال های مورد علاقه خود را نیز بر روی آن با استفاده از رسانه های آنلاین و یا دیسک های بلوری اجرا کنید. در اینجا فقط برای ساده تر شدن فرایند، احتیاج به ریموت کنترل سونی ps5 دارید. قیمت این کنترلر ۳۰ دلار می باشد که با توجه به کاربری جذابش قیمت آن مناسب است. شاید شما انتظار داشتید تا این کنترل همراه با خود کنسول عرضه می‌شد. اما طبق سیاستی که اکثر برندهای معتبر دنیا آن را در پیش گرفته‌اند کاربران ناچارند تا لوازم جانبی که به صورت خاص به آنها نیاز پیدا می کنند را به صورت جداگانه خریداری کنند.

طراحی و ارگونومی ریموت کنترل سونی ps5

طراحان سونی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ریموت کنترل سونی ps5 کاملا شبیه به کنسول نسل نهم این شرکت طراحی شود. زمانی که شما برای بار نخست این کنترل را در دست گرفته و به آن نگاه میکنید، کاملا متوجه شباهت طراحی آن با کنسول سونی خواهید شد. رنگ های به کار رفته در این کنترل رنگ مشکی و سفید و مشابه کنسول پلی استیشن ۵ میباشد. در قسمت جلو و پشت دستگاه دو صفحه سفید رنگ کل کنترل را پوشانده و در قسمت وسط این دو صفحه، یک نوار مشکی جذاب به کار برده شده است. ریموت کنترل سونی ps5، ۱۵ سانتیمتر طول، ۴ سانتی متر عرض و تنها دو سانتی متر ضخامت دارد. طراحی این ریموت کنترل به صورت منحنی است که باعث می‌شود، در دست بسیار راحت جای بگیرد و لبه‌های منحنی آن به هیچ وجه دست شما را اذیت نمی‌کند.

ریموت کنترل سونی مخصوص ps5

ارگونومی ریموت کنترل پلی استیشن 5

تعداد دکمه‌های تعبیه شده بر روی ریموت کنترل سونی ps5 اصلاً زیاد نیست که این موضوع باعث می‌شود، تا شما برای فرمان‌دادن به کنترل در میان دکمه ها سردرگم نشوید. دکمه‌های اصلی این ریموت کنترل حالت به‌علاوه دارند. همچنین در قسمت وسط آن نیز دکمه دایره شکل کوچک برای آنکه عمل های مختلف را تایید کنید به کار برده شده است. همچنین چهار دکمه در قسمت پایین ریموت کنترل به کار برده شده که شامل نتفیلیکس، یوتیوب اسپاتیفای و دیزنی پلاس می باشد.

این چهار مورد به عنوان پرطرفدارترین سرویس های آنلاین فیلم و سریال و موزیک به حساب می آیند و به عنوان یک میانبر برای کاربران طراحی شده‌اند تا تنها با زدن یک دکمه سرویس مورد نظر اجرا گردد. بر روی ریموت کنترل سونی ps5 یک دکمه میکروفون نیز تعبیه شده که شما با فشردن آن بتوانید دستورات صوتی خود را به کنسول خود ارائه کرده و به صورت کاملاً هوشمند عملیات مورد نظر انجام شود. در قسمت وسط ریموت کنترل، ۴ دکمه اصلی تعبیه شده و اطراف آن هیچ دکمه دیگری وجود ندارد تا که باعث میشود جای این دکمه ها به آسانی در ضمیر ناخودآگاه شما نقش ببندد.

طراحی ریموت کنترل سونی ps5

نحوه ست کردن ریموت کنترل سونی ps5

برای آنکه بتوانید ریموت کنترل سونی ps5 را به کنسول خود متصل کنید لازم نیست کار پیچیده ای انجام دهید. برای این کار در منوی کنسول خود وارد قسمت Accessories شوید. سپس بر روی قسمت Media Remote کلیک نمایید. بعد از آن یک پیغام برای شما ظاهر می‌شود و از شما می‌خواهد تا دو دکمه کنترل را با هم نگه دارید. بعد از گذشت چند ثانیه از نگه داشتن همزمان دکمه ها، ریموت کنترل سونی ps5 با کنسول شما ست میشود. این ریموت کنترل عملکرد بسیار کاربرپسند تری در مقایسه با کنترلر اصلی کنسول در بخش مدیا ارائه می‌کند. همچنین شما از قابلیت های ریموت کنترل در بحث فیلم و سریال و پخش موزیک بسیار لذت خواهید برد. دکمه های مخصوصی که بر روی این ریموت کنترل تعبیه شده، کار را برای شما بسیار آسان کرده و دیگر لازم نیست از کنترلر کنسول خود استفاده کنید.

در صورتی که شما عزیزان قصد خرید خرید ریموت کنترل ps5 را دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی ما به صورت کاملا اورجینال و با مناسب ترین قیمت این محصول را خریداری کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد