خشن ترین بازی های کنسول های بازی

ادمین ایرانیان کنسول پنجشنبه 5 آبان 1401 - 21:48
خشن ترین بازی های کنسول های بازی
امروزه در دنیای بازی و گیم سبک ها و ژانر های متفاوتی وجود دارد که هرکدام طرفداران خاص خودش را دارد. در واقع از بین این سبک ها نمی توان گفت کدام سبک بهتر است و هر کدام ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی دارند.

در این بخش می خواهیم یکی از ژانر های پرطرفدار یعنی ژانر خشن را مورد بررسی قرار دهیم. بازی های خشن جزو بازی هایی می باشند که افرادی زیادی به آنها روی می آورند زیرا در این بازی های کارهایی می کنید که در محیط واقعی امکان پذیر نمی باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که هر بازی رده سنی خاص خودش را دارد. اگر کودک شما می خواهد یکی از این بازی ها را امتحان کند، حتما به رده سنی توجه کنید تا از اثرات مخرب آن جلوگیری نمایید.

در ادامه خشن ترین بازی های کنسول های بازی را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد:

بازی های خشن: Mortal Kombat

یکی از بهترین بازی های خشن در طول تاریخ بازی جذاب و پرطرفدار مورتال کمبات می باشد. این بازی در نسخه های زیادی وارد بازار شده است که در همه این نسخه ها خشونت عضو جداناپذیر آن بوده است. در سال 2011 یکی از نسخه های این مجموعه به بازار عرضه شد که این بازی را جزو خشن ترین بازی های تاریخ قرار داد. این بازی دارای محبوبیت بسیار بالایی بین کاربران می باشد و شما می توانید این گیم را در پلتفرم هایی چون پلی استیشن 3، پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس و غیره بازی کنید. رده سنی این بازی +25 می باشد.

بازی خشن

خشن ترین بازی

بازی های خشن: Days Gone

یکی دیگر از خشن ترین بازی های دنیا بازی روز های رفته یا همان Days Gone می باشد. این گیم را در سبک ترسناک و ماجراجویی ساخته اند که جزو بهترین بازی ها برای پلی استیشن 4 محسوب می شود. در این بازی شما باید خشونت زیادی را به کار ببرید زیرا جانوران و زامبی های زیادی به سمت شما حمله ور خواهند شد و شما باید آن ها را از بین ببرید. طراحی گیم پلی این بازی به این شکل است که خونریزی زیادی دارد و شما با کشتن دشمنان خود رودی از خون را جاری خواهید کرد. این بازی در سال 2019 برای کنسول بازی پلی استیشن 4 منتشر شد و همچنین در سال 2021 برای ویندوز نیز عرضه شد.

بازی خشن

خشن ترین بازی

بازی God of War

یکی دیگر از بازی های خشن و پرطرفدار بازی جذاب God of War یا خدای جنگ می باشد. این بازی مانند بازی مورتال کمبات دارای مجموعه ای از نسخه ها می باشد. تا به امروز نسخه های زیادی از این بازی عرضه شده است. این بازی یکی از خشن ترین بازی های کنسول های بازی و کامپیوتر محسوب می شود زیرا محوریت اصلی این بازی تمرکز بر روی خونریزی و انتقام می باشد. در این بازی از سلاح های مختلفی از جمله شمشیر، گر، سپر و غیره استفاده می شود که قدرت تخریب پذیری بالایی دارند. بازی خدای جنگ نیز یکی از بازی های  مثبت 25 می باشد که می توانید آن را بر روی پلی استیشن 4 و کامپیوتر بازی کنید.

بازی خشن

خشن ترین بازی

بازی های خشن: First Encounter Assault Recon

اگر به دنبال یک بازی خشن تفنگی هستید این بازی یکی از خشن ترین بازی های تفنگی محسوب می شود. شاید شما فکر کنید این بازی دیگر قدیمی شده است اما هنوز می توان این بازی را جزو بهترین بازی های خشن برای کنسول های بازی و کامپیوتر معرفی نمود. این بازی ابتدا در سال 2005 به بازار عرضه شده است. گیم پلی این بازی ترس، خون و دلهره را به کاربران خود خواهد داد. یکی از قابلیت های جذاب این بازی صحنه آهسته شدن آن می باشد. به این ترتیب که در صحنه های پر خشونت، کاربران میتوانند صحنه آهسته تکه تکه شدن دشمن خود را ببینند.

بازی خشن

خشن ترین بازی

بازی The Punisher

بازی پانیشر یکی از قدیمی ترین و خشن ترین بازی های تاریخ می باشد که در سال 2004 به بازار عرضه شده است. درست است که از زمان پخش این بازی حدود 16 سال می گذرد اما هنوز هم می توان از آن به عنوان یکی از  خشن ترین بازی های دنیا نام برد. گیم پلی این بازی به گونه ای است که باید با استفاده از سلاح های سرد و گرم و ابزاری که در اختیار دارید به شکل زجرآوری دشمنان خود را بکشید. این بازی خشن می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال خشن ترین بازی های جهان هستند.

بازی خشن

خشن ترین بازی

بازی های خشن Ninja Gaiden 2

یکی دیگر از بازی های خشن که در این لیست می خواهیم معرفی کنیم بازی Ninja Gaiden 2 می باشد. این بازی ابتدا در سال 2008 توسط تیم نینجا برای کنسول ایکس باکس به بازار عرضه شد. همانطور که از اسم این بازی معلوم است، این بازی بر اساس حرکت های نینجا طراحی شده است. گیم پلی بازی نینجا گایدن بر اساس جنگ های پر خشونت و نفس گیر می باشد. این بازی نسخه های متفاوتی دارد اما نسخه دوم یعنی نینجا گایدن دو بیشتر بر روی خونریزی و خشونت تمرکز دارد. درست است که این بازی در سال 2008 ساخته شده است اما هنوز هم یکی از خشن ترین بازی های جهان می باشد و طرفداران زیادی نیز دارد.  

بازی خشن

خشن ترین بازی

بازی های خشن: Bloodborne

یکی از بازی های خشن که در سبک خونریزی و خشونت می باشد بازی جذاب بلاد بورن است. این بازی خشن در سال 2015 برای پلی استیشن 4 عرضه شد. سبک و ژانر این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی خشن Dark Souls دارد. گیم پلی این بازی دارای خشونت بسیار زیادی است که باید با دشمنان زیادی مبارزه نمایید و آن ها را از بین ببرید. این بازی خونریزی زیادی دارد. همچنین دنیای این بازی در تاریکی می باشد و در برخی صحنه های آن ترس و دلهره را در دل کاربران خود ایجاد می کند. به طرو کلی اما بازی بلاد بورن یکی بازی بسیار خوب در ژانر خشونت و اکشن به حساب می آید و کاربران زیادی به این بازی علاقه مند هستند.

بازی خشن

خشن ترین بازی

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد