معرفی و بررسی انواع کیف کنسول بازی

ادمین ایرانیان کنسول چهارشنبه 29 دی 1400 - 06:49
معرفی و بررسی انواع کیف کنسول بازی
اگر شما نیز تمایل دارید کنسول بازی خود را در سفر یا دید و بازدید ها به همراه داشته باشید، تهیه ی یک کیف کنسول بازی می تواند علاوه بر محافظت و نگهداری از کنسول بازی شما، جا به جایی آن را نیز برای شما آسان تر کند.

معرفی و بررسی انواع کیف کنسول بازی

کیف حمل کنسول به صورت اختصاصی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، و ایکس باکس ساخته و عرضه شده است.

مقدمه

قرار گرفتن کنسول بازی در کنار تلویزیون گاه باعث می شود تا فراموش کنیم، که میتوان کنسول بازی را همراه خود به سفر یا منزل دوست و آشنا برد. از آنجایی که کنسول بازی و لوازم جانبی آن از قیمت بالایی برخوردار می باشند، عاقلانه است که از آن در برابر آسیب ها محافظت کنیم. از اینرو بهترین کار تهیه ی کیف کنسول بازی است که با بدنه ی مقاوم و استفاده از الیاف نرم در داخل کیف، کنسول بازی شما را از آسیب های احتمالی در امان نگه می دارد. کیف حمل کنسول به نحوی طراحی شده است که در آن، کنسول بازی و لوازم همراه هرکدام در جای مخصوص به خودشان قرار میگیرند. کیف کنسول بازی در جنس، کیفیت و مدل های مختلف طراحی و عرضه شده است، در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا انواع کیف کنسول بازی را به شما معرفی کنیم.

 

کیف حمل کنسول دستی

کیف کنسول دستی به دو صورت قابل استفاده است؛ یکی بصورت حمل با دست و دیگری بصورت دوشی. این نمونه از کیف کنسول بازی مجهز به بندهای بلندی است، که قابلیت جدا شدن و تنظیم طول نیز دارند و شما می توانید با استفاده از این بندها، نحوه ی حمل آن را از حالت دستی به حالت دوشی تغییر دهید.

 کیف کنسول دستی برای مسیر های کوتاه و کسانی که روزانه پیاده روی زیادی ندارند، انتخاب مناسبی می باشد. این مدل کیف کنسول بازی از ارزان ترین مدل های موجود می باشد و برای آن دسته از افرادی که می خواهند با کمترین هزینه از کنسول بازی خود محافظت کنند، گزینه مناسبی است.

 کیف کنسول دستی

کیف کنسول بازی مدل کوله پشتی

برخی از کیف های کنسول بازی بصورت کوله پشتی ساخته می شوند. این مدل از کیف حمل کنسول دارای جیب های فراوان برای جای دادن اقلام همراه کنسول بازی می باشد و به دلیل ساختار کوله مانندی که دارد برای حمل راحت تر هستند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که مجبورند روزانه مسافت زیادی کنسول بازی خود را حمل کنند، انتخاب کیف کنسول مدل کوله پشتی، می تواند حمل کنسول را تا حد چشمگیری برای شما آسان کند.

 کیف کنسول بازی مدل کوله پشتی

کیف کنسول بازی SONY Playstation 4

کیف های حمل کنسولی که قابلیت ضربه گیر دارند، از کنسول بازی Playstation 4 در هنگام حمل و نقل محافظت می کنند. از اینرو شما می توانید با بهره گیری از کیف کنسول ps4  با خیال راحت آن را حمل کنید. در کیف کنسول پلی استیشن 4، فضاهایی برا قرار دادن دسته های بازی Dual Shock 4 تعبیه شده است. در طراحی این کیف کنسول بازی فضاهایی جهت قرار دادن کابل HDMI، کابل برق، هدست گیمینگ، دیسک های بازی، دسته های موو، دوربین، کنترل مولتی مدیا و حتی هدست واقعیت مجازی VR در نظر گرفته شده و شما می توانید هر کدام از این لوازم جانبی را در مکان مناسب جای دهید. برای محافظت بیشتر از کنسول بازی و سایر وسایل همراه، یک لایه ی ضربه گیر دیگر نیز درون کیف تعبیه شده است. در طراحی این کیف کنسول، یک بند چسبی قرار دارد که مانع از جا به جایی کنسول و سایر اقلام همراه درون کیف می گردد. لایه محافظ داخلی از نوع Air Cell یا سلول های هوا بوده که به بهترین نحو از کنسول بازی شما محافظت می کند. شما می توانید در حالت های مختلف دستی، دوشی و یا بصورت کوله پشتی از این کیف حمل کنسول استفاده کنید.

کیف کنسول بازی SONY Playstation 4

 

کیف کنسول بازی SONY Playstation 5

کنسول های بازی در انواع مختلف تولید شده اند و از اینرو لوازم جانبی مختلفی برای آنان تولید شده است. از مهمترین وسایلی که باید برای کنسول خود تهیه کنید کیف کنسول بازی است، به این منظور که به هنگام حمل و جا به جایی دچار آسیب دیدگی نشود. یکی از گران قیمت ترین کنسول های بازی حال حاضرPlaystation 5 است. به همین دلیل ضروری است که برای محافظت از آن، با کمی هزینه یک کیف کنسول پلی استیشن 5 تهیه کنید.

کنسول بازی Playstation 5 به دلیل طراحی خاص و با ظرافت، بسیار آسیب پذیر است. جالب است بدانید که، در طراحی کیف کنسول ps5 از یک لایه ی محافظ استفاده شده است، به منظور آنکه وسایل درون آن با یکدیگر در تماس نباشند و در هنگام حمل به هم آسیب نرسانند.

 کیف کنسول بازی SONY Playstation 5

کیف کنسول بازی Microsoft Xbox Series X/S

این کنسول بازی یکی از قدرتمندترین کنسول های حال حاضر جهان است که طرفداران خاص خود را دارد. از آنجایی که احتمال آسیب دیدگی در هنگام حمل زیاد است، تهیه ی کیف کنسول ایکس باکس می تواند از آسیب دیدگی کنسول بازی به هنگام حمل پیشگیری کند. شما می توانید بسته به شرایط خود، از مدل دستی، دوشی یا کوله پشتی این کیف حمل کنسول استفاده کنید.

کیف کنسول بازی Microsoft Xbox Series X/S

علاوه بر این مواد نایلونی به کار رفته در ساختار این کیف کنسول، جلوی نفوذ آب و گرد و غبار را به درون کیف می گیرد. از دیگر قابلیت های این کیف حرفه ای، وجود جیب های زیاد جهت قرار دادن اقلام همراه کنسول بازی ایکس باکس شماست.

جمع بندی

امروزه با توجه به قیمت بالای کنسول های بازی، نگهداری و محافظت از آن امری ضروری است. تهیه ی کیف کنسول بازی می تواند در زمینه محافظت از کنسول شما کارآمد باشد. کیف های حمل کنسول درمدلهای مختلف و با کاربری و کیفیت متفاوت ساخته شده اند و شما می توانید بسته به میزان مقاومت و ابعاد مورد نظرتان، کیف کنسول بازی مناسب خود را انتخاب کنید. شک نکنید که اگر امروز برای خرید کیف حمل کنسول هزینه کنید، از هزینه ی بیشتری که شاید در آینده باید برای تعمیر کنسول بازی خود بپردازید، اجتناب کرده اید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد