معرفی کاربردی ترین و جذاب ترین لوازم جانبی ایکس باکس سری اس

ادمین ایرانیان کنسول دوشنبه 28 آذر 1401 - 15:12
معرفی کاربردی ترین و جذاب ترین لوازم جانبی ایکس باکس سری اس
لوازم جانبی ایکس باکس سری اس انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها می تواند یکسری نیاز های کاربران را پوشش دهد.

لوازم جانبی ایکس باکس سری اس انواع مختلفی دارد. که این لوازم جانبی هر کدام می توانند طیف وسیعی از نیازهای کاربران که این کنسول کوچک و در عین حال با کیفیت را تهیه می‌کنند، پوشش دهد. هنگامی که شما میخواهید برای کنسول خود لوازم جانبی تهیه کنید گزینه های زیادی پیش روی شماست. به عنوان مثال اگر بخواهید یک هدست برای کنسول خود تهیه کنید، هدفون های متعددی وجود دارد. همچنین انواع مختلف پایه شارژر، کنترلر، هارد برای فضای ذخیره سازی بیشتر و غیره نیز موجود هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا پارامترهای مختلف مانند قیمت، کیفیت و همچنین عملکرد انواع مختلف لوازم جانبی ایکس باکس سری اس در نظر بگیریم. در نتیجه بهترین گزینه های موجود را به شما معرفی کنیم. پس در صورتی که قصد خرید لوازم جانبی دارید، لیستی از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری اس را در اختیار شما قرار می دهیم:

کنترلر ایکس باکس Core.

لوازم جانبی ایکس باکس سری اس کنترلر ایکس باکس Core

یکی از ضروری ترین لوازم جانبی ایکس باکس سری اس کنترل جذاب طراحی شده برای این کنسول می باشد. این کنترلر نسبت به نسل قبلی خود ارتقای بسیار مناسبی را به خود دیده است. در نتیجه این کنترلر تجربه لذت بخش تری را برای اجرای بازی های مختلف به کاربران هدیه می دهد. دستگیره های این کنترلر حالت مناسبی داشته که باعث می‌شود به خوبی در دست جای گرفته و سر نخورد. همچنین طراحی این کنترلر به‌گونه‌ای است که شما بعد از مدت زیاد بازی کردن با این کنترلر، اصلاً احساس خستگی نمی‌کنید. دکمه های اشاره گر طراحی شده بر روی این کنترلر به صورت هیبریدی بوده و کیفیت بسیار عالی دارند. همچنین تریگر ها و ضربه‌گیر ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حس چسبندگی مناسبی را برای گیمر ها ایجاد می کنند. از جمله مزایای این کنترلر این است که علاوه بر سینک شدن با کنسول ایکس باکس می‌توانید، بر روی رایانه شخصی و یا موبایل خود نیز از آن استفاده کنید.

 

لوازم جانبی ایکس باکس سری اس (هدست گیمینگ ایکس باکس)

یکی دیگر از انواع پرکاربرد لوازم جانبی ایکس باکس سری اس هدست گیمینگ ایکس باکس می باشد. این هدست به صورت کاملاً بی سیم طراحی شده و از بلوتوث نسل چهارم بهره می برد. تکنولوژی های بسیار نوین و جدیدی بر روی این هدست تعبیه شده که از جمله مهمترین آنها می توان به  Windows Sonic، Dolby Atmos، DTS Headphone   اشاره کرد. گوشی‌های طراحی شده برای این هدست بسیار نرم و پنبه‌ای طراحی شده و در کنار وزن مناسب این هدست شما می‌توانید، برای استفاده‌های طولانی مدت بر روی آن حساب کنید.

هدست گیمینگ ایکس باکس.

میکروفون طراحی شده برای این هدست گیمینگ عملکرد مناسبی داشته و جهت ارتباط با دوستان و هم گروهی های خود در بازی های آنلاین، به شما کمک خواهد کرد. از جمله مزایایی که این هدست دارد این است که به صورت کامل بیسیم بوده و لازم نیست، تا درگاه و یا پورت usb را اشغال کند. در نتیجه شما فضای بیشتری برای اتصال لوازم جانبی دیگر به کنسول خود در اختیار دارید. از نظر قیمتی نیز این هدست بسیار مناسب ارزیابی می شود و در بین گزینه های موجود در بازار قطعاً بهترین انتخاب می باشد.

لوازم جانبی ایکس باکس سری اس فرمان بازی لاجیتک

یکی از لوازم جانبی ایکس باکس سری اس فرمان بازی لاجیتک میباشد و شما اگر طرفدار بازی های اتومبیل رانی و ماشین سواری هستید قطعاً به آن احتیاج خواهید داشت. این فرمان از فناوری پیشرفته و جدید True Force بهره می برد که تجربه های بسیار جذاب را در حین بازی، برای کاربر به ارمغان می آورد. بر روی این فرمان نیز انواع مختلف کنترلرها و همچنین دکمه‌های شخصی‌سازی تعبیه شده که با جایگیری مناسب، بهترین عملکرد را در حین بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. این فرمان به وسیله USB به کنسول بازی شما متصل می شود. همچنین این فرمان قابلیت اتصال به رایانه و یا کنسول بازی پلی استیشن را نیز دارد.

به لطف فناوری های جدیدی که بر روی فرمان بازی تعبیه‌شده است شما حس رانندگی واقعی‌تری را تجربه خواهید کرد. کیفیت متریال به کار برده شده بر روی فرمان و پدال های این محصول بسیار عالی بوده و نظر سخت پسند ترین کاربران را به خود، جلب می کند. موتور های بکار رفته بر روی این فرمان بسیار قدرتمند و در عین حال هوشمند طراحی شده است. در نتیجه زمانی که شما آن را می چرخانید کاملاً احساس نشستن پشت فرمان اتومبیل به شما القا می شود. اگر با هزینه بالای این فرمان کنار بیاید قطعاً گزینه بهتر از آن در بازار برای شما وجود ندارد.

پایه شارژر ریزر مدل Universal Quick Charging Stand

یکی دیگر از لوازم جانبی ایکس باکس سری اس پایه شارژر Universal Quick Charging Stand می باشد. کنترلر ایکس باکس نسل جدید از باتری های قابل شارژ بهره می برند. شما با استفاده از این پایه شارژر می توانید به راحتی کنترل خود را شارژ کرده و برای استفاده های طولانی مدت از کنترلر خود، هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشید. بر روی این پایه شارژر نکات ایمنی بسیار مناسبی در نظر گرفته شده است. از جمله مهمترین آنها می توان به جلوگیری از شارژ بیش از اندازه باتری و همچنین جلوگیری از گرمای بیش از حد کنترل اشاره کرد. این پایه شارژر در شش رنگ مختلف به بازار عرضه می شود که پر طرفدار ترین آن ها رنگ مشکی می باشد. همچنین از دیگر نکات مثبت این پایه شارژر وجود درگاه USB بر روی آن است که یک پورت اضافی علاوه بر پورت های موجود بر روی کنسول بازی در اختیار شما قرار می دهد.

Universal Quick Charging Stand.

گیم پد ریزر مدل Atrox

اگر شما طرفدار بازی های آرکید و مبارزه‌ای هستید، یکی از لوازم جانبی ایکس باکس سری اس که به آن احتیاج پیدا می کنید گیم پد Atrox می‌باشد. این گیم پد تمام کنترل هایی که برای بازی های مبارزه ای لازم دارید را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به نحوی عملکرد شما را در حین بازی های اکشن و مبارزه ای نسبت به رقبای تان افزایش می دهد. در صورتی که میخواهید در بازی های گروهی و آنلاین شرکت کرده و عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشید، تهیه این گیم پد برای شما واجب است. این گیم پد امکانات شخصی سازی بسیار ایده آلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اگر شما قصد خرید لوازم جانبی ایکس باکس سری اس را دارید و می‌خواهید که محصولی اورجینال را تهیه کنید، می توانید به فروشگاه ایرانیان کنسول سر بزنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد