معرفی بتلفیلد 2042

ادمین ایرانیان کنسول چهارشنبه 13 تیر 1403 - 07:25
معرفی بتلفیلد 2042
بتلفیلد 2042 چیست؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت کامل راجع به این بازی، گیم پلی و آپدیت های منتشر شده آن صحبت کنیم.

بتلفیلد 2042 یکی از بازی های جذابی است که می توانید تجربه شوتر اول شخص و مدرنی را از آن داشته باشید. این بازی در سال 2021 معرفی شده و تاکنون نیز آپدیت های آن ادامه دارد. در این مقاله می خواهیم به معرفی کامل این نسخه بپردازیم و شما را با گیم پلی و آپدیت هایی که برای آن آمده اند آشنا کنیم.

معرفی بازی بتلفیلد 2042

یکی از بهترین بازی‌ ها در سبک جنگ های مدرن و تیراندازی اول شخص، بتلفیلد 2042 نام دارد که توسعه دهنده آن مجموعه DICE است. همان شرکت معروفی که سری بازی های بتلفیلد را برای سیستم عامل های مختلف ارائه کرد.

این بازی نخستین بار در سال 2021 معرفی شد و 17 امین سری از بازی های بتلفیلد است. شما می توانید بتلفیلد 2042 را در سیستم عامل های مختلف اعم از ویندوز، پلی استیشن 4 و 5، اکس باکس وان، نسخه اکس و سری اس نیز تجربه کنید.

نکته: یکی از نکات مهمی که باید در مورد این بازی بدانید، حذف بخش داستانی و آفلاین آن است که حتی با ربات ها هم نمی توانید بازی کنید. این بازی کاملا آنلاین است و شاهد آن هستیم که هر فصل آپدیت می شود. به همین خاطر می توان این سبک را منحصر به فردتر از سایر بازی های بتلفیلد دانست.

جالب است بدانید که ماهانه در حدود 15 – 40 هزار پلیر آنلاین در این گیم حضور دارند. نسخه بتلفیلد که در سبک بقا ارائه شده، از حداکثر 128 بازیکن در یک نقشه و مسابقه پشتیبانی می کند. البته در نسخه های ایکس باکس وان و پلی استیشن، تعداد ماکزیمم 64 نفر است.

در کل اگر قصد دارید یک تجربه اکشن، مدرن و مشابه بازی کالاف دیوتی را داشته باشید، با این تفاوت که می توانید انواع جنگنده ها و تجهیزات سنگین نظامی را نیز به کار ببرید، پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه را تهیه کنید.

حال که تا حدودی با بتلفیلد 2042 آشنا شدیم، با ما همراه باشید تا راجع به گیم پلی و انواع نسخه های مختلف آن بیشتر صحبت کنیم.

آشنایی با بازی بتلفیلد 2042

آشنایی با بازی بتلفیلد 2042

بررسی گیم پلی بازی بتلفیلد 2042

ممکن است شما هم قصد دانلود بازی بتلفیلد 2042 را داشته باشید. در این حالت می خواهیم ابتدا راجع به گیم پلی این بازی صحبت کنیم که در این خصوص می توان به چند نکته زیر اشاره کرد:

  • این بازی از نوع تیراندازی اول شخص است که به صورت آنلاین انجام می شود.
  • شما می توانید انواع سلاح ها و ابزارهایی که ساخت آنها در آینده صورت گرفته است را به کار ببرید.
  • ابزارهای آینده نگرانه بسیاری در این بازی قرار داده شده اند که تجربه بازی را بسیار مدرن و جذاب می کنند.
  • وسایل نقلیه، هواپیماها و برجک ها همگی قابلیت سوار شدن و کنترل را توسط بازیکن دارند که به شدت تجربه بازی را بهینه تر می کند.
  • شما می توانید با کمک سیستم Plus، اقدام به سفارشی سازی سلاح های خود نمایید.
  • شما می توانید اثرات و تغییرات آب و هوایی را نیز در بازی مشاهده کنید که بسیار جذاب خواهند بود.
  • این بازی در هنگام عرضه، دارای هفت نقشه بزرگ بود که از جمله آنها می توان به Breakaway اشاره نمود.
  • شما می توانید 3 مود گیم پلی اصلی را در این بازی مشاهده کنید که شامل All-Out Warfare، Breakthrough و نیز Conquest است. مثلا در حالت Conquest شما باید در قالب 2 تیم به مبارزه بپردازید و باید نقاط کنترل دیگر تیم ها را تصاحب نمایید. تیم مقابل نقش حفاظتی و دفاعی را خواهد داشت.
  • یکی دیگر از نکات مهم در خصوص گیم پلی بازی بتلفیلد 2042 آن است که می توانید با بازیکنان بین پلتفرمی مسابقه دهید. این موضوع می تواند تعداد بازیکنان و تجربه بازی آنلاین را به شدت بهتر کند.

بررسی گیم پلی بتلفیلد 2042

بررسی گیم پلی بتلفیلد 2042

انواع بازی های Battlefield 2042 کدامند؟

حال می خواهیم به معرفی انواع نسخه های بازی بتلفیلد 2042 بپردازیم. در کل 7 نسخه از این بازی منتشر شده اند که به شرح زیر هستند:

  • Zero Hour: این به روزرسانی در سال 2022 معرفی شد و در آن نقشه جدیدی به نام Exposure رونمایی شده است. این مپ برگرفته از منطقه ای در رشته کوه های راکی کانادا می باشد. همچنین یک فرد (متخصص) جدید لهستانی به نام Ewelina Lis نیز اضافه شده که یک موشک انداز دارد.
  • Master of Arms: این نسخه در سال 2022 (ماه آگوست) معرفی شد و نقشه جدیدی به نام Stranded در آن ارائه شده که مربوط به کانال پاناما است. از جمله آپدیت های دیگری که در این قسمت ارائه شده همچنین می توان به ابزارها و وسایل نقلیه جدید اشاره نمود. همچنین یک متخصص به نام چارلی کرافورد نیز در بازی آمده است.
  • Escalation: این نسخه در سال 2022 (ماه نوامبر) ارائه شده و یک مپ جدید به نام Spearhead از کشور سوئد به آن اضافه شده است. همانند نسخه های جدید، شاهد اضافه شدن یک کاراکتر مصری به نام رشید زین به همراه اسلحه ها و آیتم های بیشتر هستیم.

در این میان می توان از نسخه Eleventh Hour در فوریه، New Dawn در ژوئن و Dark Creations در اکتبر سال 2023 نیز نام برد.

  • Turning Point: آخرین آپدیت منتشر شده برای بازی بتلفیلد 2042 است که در مارس 2024 معرفی شد. این به روزرسانی دارای 2 نقشه به نام های Haven از کشور شیلی و Stadium از دوحه قطر است. همچنین در این به روزرسانی شاهد 3 اسلحه جدید به نام های AK 5C، SCZ-3 و DFR Strife LMG هستیم.

معرفی نسخه های مختلف بازی بتلفیلد 2042

معرفی نسخه های مختلف بازی بتلفیلد 2042

پرسش های متداول کاربران

برخی از سوالات متداولی که ممکن است شما کاربران راجع به بتلفیلد 2042 داشته باشید عبارتند از:

  • سیستم مورد نیاز بتلفیلد 2042 چیست؟

سیستم موردنیاز به شرح زیر است: ویندوز 64 بیتی، پردازنده AMD Ryzen 5 1600 یا Core i5 6600K، حافظه 8 و گرافیک 4 گیگابایتی.

  • برای خرید بازی بتلفیلد 2042، بهترین نسخه کدام است؟

انتخاب بهترین نسخه بستگی به تجربه شما از بازی دارید. شما می توانید با نصب به روزرسانی های مختلف، با توجه به اینکه چه کاراکتر، اسلحه ها و مپی را می پسندید، بهترین نسخه را انتخاب کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد