بهترین روش خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ

ادمین ایرانیان کنسول سه شنبه 2 آذر 1400 - 16:34
بهترین روش خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ
خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای امکان کنترل کردن این کنسول به شمار رود و امروزه با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه می گردد.

ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعات تکمیلی را در خصوص این دسته بازی و بهترین روش تهیه آن در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین روش خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ

آیا تا به حال از کنسول های همراه نینتندو سوئیچ استفاده کرده اید؟ حتما می دانید که تنها راه برای کنترل کردن بازی و انجام آن، دسته های بازی می باشد که برای این کنسول ارائه شده است. دسته های بازی نینتندو سوئیچ امروزه با کیفیت بسیار بالایی در بازار عرضه می شوند و شما قادر خواهید بود این سری از محصولات را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا علاوه بر بررسی ویژگی های محصول، در مورد بهترین روش خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و همچنین در خصوص قیمت محصول نیز با شما صحبت داشته باشیم.

نینتندو سوئیچ را می توان یک کنسول همراه دانست که امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. بازی های متنوعی برای این کنسول ارائه می شود و به شما این امکان را می دهد که در هر موقعیت بتوانید بازی کنید. خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ برای کسانی که دسته های قدیمی خراب شده دارند می تواند بهترین گزینه باشد چرا که تعمیر دسته ها یا مقرون به صرفه نیست و یا عمر چندانی نخواهد داشت. اما ویژگی های اصلی دسته بازی نینتندو سوئیچ که با نام Joy Con در بازار عرضه می شود چیست؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

دسته بازی نینتندو سوئیچ

ویژگی های دسته بازی نینتندو سوئیچ را بیشتر بشناسید

دسته بازی نینتندو سوئیچ یا جوی کان ها می توانند به شما این امکان را بدهند که بازی ها را بتوانید کنترل کنید. دکمه ها و آنالوگ هایی در این دسته ها تعبیه شده است که باعث می شود امکان کنترل کردن در هر بازی به بهترین شکل برای شما فراهم شده باشد. امکان استفاده از جوی کان ها را می توان به دو صورت بی سیم و همچنین متصل کردن دسته به کنسول دانست. در واقع اتصال به کنسول برای کسانی که می خواهند یک نفره بازی کنند و استفاده از روش بی سیم برای اتصال همزمان دو دسته امکان پذیر می باشد و شما می توانید کنترل واقعا حرفه ای روی بازی ها داشته باشید. Joy Con دو دسته از هم مجزا می باشد و قسمت های راست و چپ از لحاظ ساختاری با هم متفاوت می باشد. از لحاظ وزن، هر دو دسته در یک سطح قرار می گیرند و این به معنای تعادل بیشتر در هنگام بازی کردن می باشد. وزن دسته ها برابر با 150 گرم می باشد و سنگینی زیادی نخواهد داشت تا شما بتوانید در هر زمان و مکان که دوست داشتید، بازی کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که باتری های 525 میلی آمپری در نظر گرفته شده باعث می شود تا جوی کان را بتوانید به صورت بی سیم برای مدت زمان بالایی مورد استفاده قرار دهید و در نهایت برای شارژ متصل می توانید از USB-C استفاده کنید. استیک های آنالوگ که برای این دسته ها ر نظر گرفته شده است باعث می شود تا کنترل کردن به خصوص برای جهت دادن بسیار ساده باشد و شتاب سنچ و ژیروسکوپ را می توان از دیگر ویژگی های این محصول دانست که برای کنترل بهتر و بازی کردن در مدت زمان طولانی تر مورد استفاده قرار می گیرد.

جوی کان

سنسور ها و طراحی منحصر به فرد باعث می شود که شما بتوانید برای مدت زمانی طولانی از جوی کان ها لذت ببرید و لذت بردن از بازی ها با وجود دسته های همه فن حریف معرفی شده بسیار لذت بخش می باشد. پس در صورتی که قصد دارید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید، بهتر است همواره محصولات اصلی را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه همراه شما هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص بهترین روش خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین روش خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ

برای خرید این دسته بازی شما می توانید از شیوه اینترنتی استفاده کنید. این روش از خرید در سراسر کشور در دسترس شما می باشد و شما را قادر می سازد که در هزینه های خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی داشته باشید. در صورتی که می خواهید در خصوص خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ اطلاعات بیشتری به دست بیاورید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و همچنین امکان دریافت مشاوره پیش از خرید برای شما وجود خواهد داشت. روش اینترنتی به خصوص برای دسترسی به محصولات اصلی با بهترین کیفیت امکان پذیر بوده و به شما توصیه می شود که حتما از این روش استفاده کنید. همچنین با استفاده از این شیوه می توانید در وقت و هزینه های خود نیز تا حد بسیار زیادی صرفه جویی داشته باشید.

همه چیز درباره قیمت دسته بازی نینتندو سوئیچ

یک چالش بسیار مهم که در خصوص قیمت دسته بازی نینتندو سوئیچ می تواند برای شما پیش آمده باشد، قیمت دسته های بازی می باشد. در واقع باید گفت که این قیمت برای شما تا حد بسیار زیادی بسته به قیمت ارز دارد و باید بدانید که واردات این سری از محصولات به دلیل عدم وجود نمایندگی رسمی شرکت عرضه کننده، مستقیم نبوده و هزینه های گمرک و باربری به هزینه های جهانی افزوده می شود. از این روی باید با دقت بسیار زیادی محصول را خریداری کنید و همواره مراقب باشید که سودجویان محصولات غیر اصل را به شما نفروشند. قیمت دسته بازی نینتندو سوئیچ اصلی را می توانید از وب سایت اینترنتی دریافت کرده و از این روش نیز می توانید برای ثبت سفارش استفاده داشته باشید.

 

نتیجه گیری

امروزه انواع مختلفی از کنسول ها در بازار عرضه می شوند و شما قادر به تهیه مدل های مختلفی از دسته های بازی هستید. یکی از مهم ترین دسته های بازی که برای کنسول همراه نینتندو سوئیچ در بازار عرضه می شود، دسته های جوی کان می باشد. برای خرید دسته بازی نینتندو سوئیچ که در این مقاله به صورت کامل به شما معرفی کردیم لازم است که از روش اینترنتی استفاده داشته باشید. استفاده از این شیوه در سراسر کشور در دسترس بوده و یکی از بهترین شیوه های خرید به شمار می رود که در دسترس شماست. جوی کان دسته بازی منحصر به فردی است که لذت بازی را برای شما دوچندان خواهد کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد