لوازم جانبی نینتندو سوییچ

ادمین ایرانیان کنسول چهارشنبه 29 دی 1400 - 06:35
لوازم جانبی نینتندو سوییچ
نینتندو سوییچ یک کنسول بازی قابل حمل/خانگی است که با لوازم جانبی منحصر به فرد تجربه جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار داده است.

بخش زیادی از این هیجان را مدیون دسته های جدید نینتندو Joy Con هستیم که با طراحی هوشمندانه فصل جدیدی در دنیای کنسول های بازی را رقم زده است.

لوازم جانبی نینتندو سوییچ

مقدمه

در سال 2015 پروژه ای با اسم رمز نینتندو NX، در شرکت نینتندو شروع به کار کرد، که ماحصل این تشکیلات کنسول بازی نینتندو سوییچ در سال 2016 به عنوان اولین کنسول بازی هیبریدی معرفی گردید و در سال 2017 وارد بازار جهانی شد. نینتندو سوییچ یک کنسول بازی دستی با قابلیت اتصال به تلویزیون است.

کنسول بازی نینتندو سوییچ

کنسول بازی نینتندو سوییچ اولین کنسول هیبریدی جهان است که از صفحه نمایش 6.2 اینچی با کیفیت تصویر HD و قابلیت چند لمسی بهره می برد. نینتندو سوییچ دارای دو عدد دسته است که در دو طرف صفحه نمایش نصب می شود و نقش یک کنسول بازی دستی را ایفا می کند و در زمان اتصال به تلویزیون، می توان دسته ها را جدا کرده و از آن ها استفاده کرد.

نینتندو سوییچ مانند نینتندو DS از حافظه فلش رام بجای دیسک ها نوری پشتیبانی می کند. نینتندو سوییچ دارای یک داک یا پایه نگهدارنده است، که کنسول بازی را درون آن قرار داده و با اتصال به تلویزیون به بازی می پردازید. در این حالت خروجی تصویر 1080p را خواهید داشت.

نینتندو سوییچ از پردازنده Nvidia Tegra X1 سفارشی، برای اجرای بازی ها بهره می برد. وزن کنسول بازی نینتندو سوییچ به همراه دسته ها 695 گرم می باشد.

نینتندو سوییچ دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت است که از کارت Micro SD تا ظرفیت 2 ترابایت پشتیبانی می کند. باتری کنسول بازی نینتندو سوییچ، بسته به نوع بازی 3 الی 6 ساعت به هنگام بازی دوام می آورد.

 

لوازم جانبی نینتندو سوییچ

کیف حمل کنسول بازی نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ یک کنسول بازی قابل حمل است، شما می توانید در همه جا آن را به همراه داشته باشید و این امر آن را آسیب پذیر می کند. با استفاده از کیف مخصوص نینتندو سوییچ، کنسول بازی خود را از خطر آسیب دیدگی حفظ کنید. کیف کنسول بازی نینتندو سوییچ کاملاً کاربردی طراحی شده است به گونه ای که تمام اجزا و لوازم کنسول بازی نینتندو سوییچ در جای مخصوص به خود قرار می گیرند.

کیف حمل کنسول بازی نینتندو سوییچ

داک کنسول بازی ایکس باکس سری X و S

کنسول بازی نینتندو سوییچ برای اتصال به تلویزیون و تبدیل شدن به یک کنسول بازی خانگی نیاز به داک مخصوص به خود دارد. با قرار دادن کنسول بازی نینتندو سوییچ بر روی داک می توانید آن را به تلویزیون متصل کنید. داک نینتندو سوییچ دارای خروجی تصویر HD و دو عدد پورت USB برای شارژ دسته های بازی Joy Con را دارا می باشد.

داک کنسول بازی ایکس باکس سری X و S

دسته بازی Joy Con کنسول بازی نینتندو سوییچ

شرکت نینتندو با معرفی کنسول بازی نینتندو سوییچ سعی بر این دارد که تجربه جدیدی از دنیای بازی را ارائه کند. بخش زیادی از این تجربه با کنترلر های Joy Con به حقیقت پیوست. کنترلر های Joy Con ویژگی های جدیدی را دارا می باشد که، به شیوه ی استفاده از آن بستگی دارند. با اتصال هر دو کنترلر به یکدیگر دارای یک کنترلر حرفه ای می شوید و با جدا کردن آنان از یکدیگر دو کنترلر در اختیار دارید، که می توانید بازی های دو نفره را با همبازی خود انجام دهید. در دسته های بازی نینتندو سوییچ از انواع سنسور های حسی و حرکتی برای برقراری تعامل بیشتر، با بازی ها استفاده شده است.

دسته بازی Joy Con کنسول بازی نینتندو سوییچ

دسته بازی نینتندو سوییچ HAC-PRO

دسته بازی Joy Con با تمام نوآوری و جذابیت، برای بعضی از کاربران قابل قبول نیست. برای بعضی از بازیکنان خوشایندتر است که از دسته های بازی سنتی استفاده کنند. دسته های حرفه ای همچون ایکس باکس و پلی استیشن. شرکت نینتندو  با طراحی دسته بازی شبیه به مایکروسافت و قرار دادن دکمه های آنالوگ برای راحتی بازیکنان حرفه ای، دسته HAC-PRO را روانه بازار کرده است.

دسته بازی نینتندو سوییچ HAC-PRO

کیت نینتندو سوییچ Labo

شرکت نینتندو راه و شیوه جدیدی را برای سرگرمی معرفی کرده است، که برای کودکان یا کودک درون بزرگسالان طراحی گردیده است. این محصول جدید با نام تجاری Labo  بسته های حاوی قطعات مقوایی است که با نخ هایی به هم متصل می شوند و در آخر سازه ای جذاب را می سازد که کنسول بازی و دسته های Joy Con در آن جای می گیرند.

کیت نینتندو سوییچ Labo

باتری کنترلر نینتندو Joy Con

باتری های دسته های Joy Con می توانند تا 6 ساعت دوام بیاورند. برای افزایش مدت شارژدهی می توان از باتری های اضافی استفاده کرد. با اتصال دو عدد باتری به دسته های Joy Con مدت بیشتری را به بازی بپردازید.

باتری کنترلر نینتندو Joy Con

آداپتور نینتندو سوییچ Switch Up

با استفاده از این آداپتور نینتندو می توانید انواع دسته های بازی را حتی به صورت بی سیم به کنسول بازی نینتندو سوییچ خود متصل کنید. حتی دسته های ایکس باکس مایکروسافت و پلی استیشن. با استفاده از آداپتور سوییچ می توانید دقت و مهارت بیشتری در حین بازی داشته باشید..

آداپتور نینتندو سوییچ Switch Up

نگهدارنده دسته Joy Con نینتندو سوییچ

نگهدارنده دسته Joy Con علاوه بر کاربری یک پایه نگهدارنده برای قرارگیری دسته های بازی و شارژ آن ها، دو دسته بازی را به یک دسته بازی با ظاهر و امکانات حرفه ای تبدیل می کند.

نگهدارنده دسته Joy Con نینتندو سوییچ

فرمان بازی نینتندو سوییچ Wheel

فرمان بازی Hori در ابعاد واقعی فرمان خودرو ساخته شده است که دارای یک عدد پدال گاز و یک عدد پدال ترمز می باشد. در طراحی فرمان بازی نینتندو سوییچ، کلیه ی دکمه ها به نحوی قرار گرفته اند که دسترسی کاربر به آن ها راحت باشد. لازم به ذکر است که، عملکرد هر یک از این دکمه ها قابل تغییر می باشد.

فرمان بازی نینتندو سوییچ Wheel

جمع بندی

شرکت نینتندو با معرفی کنسول بازی نینتندو سوییچ دو گروه از بازار کنسول های بازی را هدف قرار داده است. کنسول بازی قابل حمل و کنسول بازی خانگی. این مزیت باعث شده بازیکنان در تمام گروه سنی، برای تجربه ای جدید به سمت خود جذب کند، با گذشت 2 سال از تاریخ معرفی، تعداد 34 میلیون دستگاه را به فروش رسانده است. علاوه بر آن با معرفی نسل جدیدی از دسته های بازی توانسته است تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. به دلیل فرم خاص دسته و نحوه عملکرد کنسول بازی شرکت نینتندو و دیگر شرکت ها طیف گسترده ای از لوازم جانبی کنسول بازی نینتندو با عملکرد های متفاوت را روانه بازار کنن.  با آشنایی عملکرد شرکت نینتندو در گذشته اصلا بعید نیست که نسل جدید کنسول بازی نینتندو به زودی معرفی شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد