ترسناک ترین بازی های کنسول های بازی

ادمین ایرانیان کنسول پنجشنبه 5 آبان 1401 - 18:40
ترسناک ترین بازی های کنسول های بازی
ترس همیشه یکی از ژانر های محبوب در بین گیمر ها می باشد. به همین دلیل جای تعجب ندارد اگر شما هم به دنبال ترسناک ترین بازی جهان باشید.

قطعا انتخاب ترسناک ترین بازی جهان کار بسیار سختی می باشد اما در این بخش سعی کردیم برخی از بازی ها ترسناک را مورد بررسی قرار دهیم. تجربه بازی ترسناک به شما این امکان را می دهد تا چیز هایی که در دنیای واقعی دوست ندارید تجربه کنید را انجام دهید. بازی های ترسناک ممکن است شما را به وحشت بیندازد اما لحظاتی که از موجودات ترسناک بازی فرار می کنید، باعث می شود تا حس رهایی پیدا کنید و از بازی کردن لذت ببرید. در ادامه برخی از بازی های ترسناک را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

ترسناک ترین بازی:  Resident Evil 7

یکی از بازی های ترسناک که توسط استاد شینجی میکامی ساخته شده است بازی رزیدنت اویل می باشد. این طراح و اسطوره بازی ساز در اوایل دهه 1990 کار خود را آغاز نموده و بازی های ترسناک زیادی را طراحی نموده است. لازم به ذکر است ورود بازی سازان به دنیای وحشت پس از آقای شینجی میکامی بوده است. از نظر طرفداران بازی های ترسناک بازی رزیدنت اویل 3 ترسناک ترین بازی جهان محسوب می شود. داستان این بازی به این شکل است که همسر شخصیت اصلی بازی یعنی ایثن گم می شود. ایثن رد همسر خود را تا خانه ای متروکه متعلق به خانواده ای دیوانه به نام Baker می زند. شما می توانید این بازی را از طریق واقعیت مجازی نیز انجام دهید.

 

 

بازی ترسناک رزیدنت اویل

بازی های ترسناک

بازی های ترسناکResident Evil Village   

این بازی در ادامه قسمت قبلی خود یعنی رزیدنت اویل 7 ساخته شده است و به عنوان یکی از ترسناکترین بازی های دنیا شناخته می شود. این بازی ترسناک به رزیدنت اویل 8 نیز معروف می باشد. وقایع این بازی چند سال بعد از رزیدنت اویل 7 اتفاق می افتد. در این بازی شاهد حضور ایثن وینترز می باشیم. در این گیم دختر ایثن وینترز را ربوده اند و او را به یکی از دهکده های مرموز و ترسناک اروپایی برده اند. در این دهکده هیچ چیز آن طور که انتظار دارید پیش نخواهد رفت دقیقا همان چیزی که از این بازی انتظار دارید.

بازی ترسناک

بازی های ترسناک

بازی های ترسناک Shadows of the Damned

این بازی جذاب در رده سوم ترسناک ترین بازی های جهان به شمار می رود. این بازی با همکاری آقای شینجی میکامی و Suda 51 ساخته و طراحی شده است. این بازی مانند بازی ترسناک رزیدنت اویل 4 می باشد به همین علت طرفداران بازی های ترسناک همواره به مقایسه این دو بازی می پردازند. در این گیم ماجراهای Garcia Hotspur دنبال می شود. یک شکارچی به شهر شیاطین می رود تا همسر خود را از دست این شیاطین نجات دهد. گیم پلی این بازی به شیوه مبارزات تن به تن و همچنین مبارزات با اسلحه می باشد.

این بازی جزو بازی های گیم اکشن نیز محسوب می شود و برای پلتفرم های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 طراحی شده است. در نتیجه آن دسته از کاربرانی که به دنبال ترسناک ترین بازی های جهان هستند، این بازی می تواند مناسب آن ها باشد.

بازی ترسناک

بازی های ترسناک

بازی های ترسناک: Manhunt

بازی من هانت یکی از بازی های ترسناک دنیای گیم و بازی می باشد. این بازی جذاب توسط Rockstar North طراحی و توسط راک استار گیمز منتشر شده است. اولین نسخه این بازی در سال 2003 منتشر شده است. این بازی جزو ترسناک ترین بازی ها برای پلتفرم های پلی استیشن 2 و ایکس باکس می باشد. کاربران در این بازی باید سعی کنند دشمنان خود را از بین ببرند. در انتها باید گفت این بازی یکی از ترسناک ترین بازی های دنیا به حساب می آید که می توانید آن را تجربه کنید و لذت ببرید.

بازی ترسناک

بازی های ترسناک

بازی های ترسناک:  Amnesia: The Dark Descent

یکی دیگر از اعضای ترسناک ترین بازی های جهان بازی Amnesia: The Dark Descent می باشد. کابوس های شبانه مانند دیگر بازی های ترسناک نیست زیرا  از قوانین و اصول خاصی پیروی نمی کند. اما این بازی کاملا شبیه به یک کابوس شبانه می باشد. در این بازی هیولاها ممکن است به هر طریقی شما را بگیرند و تنها راه شما برای فرار از این هیولاها مخفی شدن و آهسته راه رفتن می باشد. حتی نگاه کردن به این موجودات ترسناک است و شما باید از آن ها فرار کنید.

زمانی که یکی از هیولاهای بازی به دنبال شما می آید، شما باید درون یک توپ قرار بگیرید و چشم خود را ببندید و با توجه به صداهای اطراف متوجه شوید که این موجود کی آن مکان را ترک کرده است. بازی های بسیار کمی برای پلی استیشن 4 می باشد که ترس را به جون کاربر خود بیندازد. این بازی ترسناک یکی از آن بازی هایی است که حسابی وحشت را به جون شما خواهد انداخت. این بازی در سال 2010 برای ویندوز، در سال 2016 برای ps4  و در سال 2018 برای ایکس باکس وان ارائه شده است.

 بازی ترسناک

بازی های ترسناک

بازی Dead Space 2

بازی ترسناک Dead Space 2 نیز یکی دیگر از بازی های ترسناک جهان به حساب می آید. این بازی یکی از بهترین و برترین بازی های تاریخ می باشد که توسط استودیو Visceral Games طراحی وساخته شده است و توسط شرکت EA به بازار منتشر شده است. در این بازی ترسناک شما کنترل کردن شخصیت آیزاک کلارک را از زاویه دوربین سوم شخص بر عهده خواهید داشت. آیزاک در این بازی لباسی را بر تن دارد که ستون فقراتش با رنگ آبی مشخص شده است که میزان سلامتی آیزاک را مشخص می کند.

در این بازی ترسناک معماهای زیادی قرار داده شده است که کاربر باید آن ها را حل کند تا بتواند به مراحل بالاتر برود. داستان این بازی جذاب در یک ایستگاه فضایی اتفاق می افتد که در آن شخصیت اصلی بازی در داخل یک تیمارستان قرار دارد که حافظه خود را از دست داده است. اجساد و موجودات فضایی در ایستگاه قرار دارند که دشمنان اولیه شما محسوب می شوند. شما باید به تنهایی از بین آن ها راه خروج خود را پیدا کنید و از آنجا فرار کنید. این بازی ترسناک در سال 2011 برای پلی استیشن 3، رایانه های شخصی و ایکس باکس منتشر شده است.

 

بازی ترسناک

بازی های ترسناک

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد